Ivf/icsi vanaf juni, wie schrijft mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vogelindeboom, 29 mei 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alinka

    Alinka Niet meer actief

    Wat jammer dat het deze ronde niet is gelukt.
    Klinkt wel goed om even rust te hebben, dat kan je lichaam vast goed gebruiken na de afgelopen weken.
     
  2. Vogelindeboom

    Vogelindeboom Actief lid

    29 mei 2018
    219
    110
    43
    Vrouw
    Jammer Lotje! Erg jammer! Hopelijk doet de rust je goed, het klinkt inderdaad alsof je het goed kan gebruiken. Akelig zeg, dat je lijf nog zo ‘bezet’ voelt!

     
    Lotje111 vindt dit leuk.
  3. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    H
    Hoe voel jij je @Vogelindeboom? Ben jij al gestopt met de bolletjes?
     
  4. Vogelindeboom

    Vogelindeboom Actief lid

    29 mei 2018
    219
    110
    43
    Vrouw
    #444 Vogelindeboom, 10 jul 2018
    Laatst bewerkt: 10 jul 2018
    Ik voel me prima, gewoon normaal. Ik stop denk ik pas met de bolletjes als ik ongesteld ben. Want stel dat het tóch is gelukt? Ik ga er vanuit dat het niet lang meer kan duren.

    Ben overigens wel klaar met die bolletjes, ik vind het niet bevordelijk voor m’n seksleven.

     
  5. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Ja snap dat je dan nog niet stopt.. ik kan niet wachten tot ik niet meer ongesteld ben, lekker even een maandje genieten van elkaar :)
     
  6. Lisewiesje

    Lisewiesje Actief lid

    21 aug 2016
    174
    28
    28
    @Alinka wat een goed nieuws! :)

    @Lotje111 wat jammer dat het niet is gelukt, pak lekker je rust en geniet van elkaar.

    @Vogelindeboom ik blijf toch voor je duimen meis, misschien is het gewoon gelukt en is het het allemaal waard!

    Hier zitten we met ons volgende dilemma, ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee en weet echt niet meer wat ik moet.

    Fertiliteitskliniek werkte vroeger samen met Zwolle, daar werd het lab gedeelte gedaan en de terugplaatsing. Sinds 4 juni doet Hengelo alles zelf en hoef je niet naar Zwolle. 1 van onze redenen dat we overgestapt zijn!

    Maar nu komt het probleem, contact gehad met mijn zorgverzekering en die hebben wel een contract met fertiliteitskliniek Hengelo MAAR het lab gedeelte en de terugplaatsing vergoeden ze NIET. Dit omdat ze nog geen goedkeuring hebben gehad van de inspectie en ze weten ook niet wanneer ze die goedkeuring wel krijgen...... SAY WHAT!? Wou anderzorg me helpen aan een andere fertiliteitskliniek!? Hoezo een andere fertiliteitskliniek kan emotioneel helemaal niet nog een overstap aan!!!!!!
     
  7. Vogelindeboom

    Vogelindeboom Actief lid

    29 mei 2018
    219
    110
    43
    Vrouw
    Oh neeeee, dat bedénk je toch niet?! Wat een gedoe allemaal zeg, terwijl ik je gewoon rust gun. Irritant dat je met zoveel randverschijnselen als ‘welke kliniek?’ moet bezig zijn in plaats van dat je je aandacht naar je lijf, emoties en relatie kan laten gaan.
    Moet je dan alsnog het labdeel en de terugplaatsing elders laten doen? Ik moet zeggen: ik vond dat geen héél groot probleem. Niet ideaal natuurlijk, maar omdat het bij mij in de buurt is, vond ik het goed te doen.

     
  8. Lisewiesje

    Lisewiesje Actief lid

    21 aug 2016
    174
    28
    28
    Nou precies, zo voel ik me nu ook! De vraag is maar of de nieuwe kliniek dat doet, laatste 2 fases in Zwolle. Die geven aan dat ze niet beter weten dan dat alle fases vergoed worden.

    Ik weet nu echt niet meer wat ik ermee moet! Onze wens lijkt steeds verder weg en onmogelijker te behalen!

     
  9. Alinka

    Alinka Niet meer actief

    Wat een gedoe Lisewiesje, wat vreemd ook dat ze bij de kliniek denken dat alles vergoed wordt, en dat de zorgverzekeraar iets anders zegt. Hopeloos! Kan de kliniek meer informatie geven op basis waarvan zij denken dat wel alles vergoed wordt? Misschien dat je daar de verzekeraar mee kan overtuigen?
     
  10. Alinka

    Alinka Niet meer actief

    Heb hier trouwens net de uitslag van mn tweede bloedtest gehad en... het HCG-niveau is in 48 uur gestegen van 32 naar 88 mIU/mL, dus meer dan verdubbeld. Begin er nu zo langzamerhand in te geloven dat er een kans is dat het echt gelukt is, durf steeds meer echt blij te zijn :D
     
    Lotje111 en Lisewiesje vinden dit leuk.
  11. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Ah yes fantastisch!!! Gefeliciteerd meis!!
     
    Alinka vindt dit leuk.
  12. Vogelindeboom

    Vogelindeboom Actief lid

    29 mei 2018
    219
    110
    43
    Vrouw
    Wat een prachtig nieuws! gefeliciteerd! Heel mooi, in je eerste poging!

     
    Alinka vindt dit leuk.
  13. Vogelindeboom

    Vogelindeboom Actief lid

    29 mei 2018
    219
    110
    43
    Vrouw
    Bij ons is de eerste poging niet gelukt, we gaan moedig voorwaarts naar poging 2 in augustus.
    Ben nog steeds niet ongesteld maar het is vandaag twee weken na de terugplaatsing. Het ziekenhuis zei dat als ik vandaag niet positief testte, ik wel kon stoppen met de bolletjes die de menstruatie tegenhouden.
    Het is niet anders! Voel me er rustig onder, heb in elk geval het gevoel gehad dat we deze maand voor het eerst een reeele kans hadden.
     
  14. Desi111

    Desi111 Actief lid

    18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden, hier helaas het slechte nieuws. Ik ben gisteren gaan menstrueren. Onze allerlaatste hoop/kans is nu ook weg. Ik kan het niet bevatten en ga de komende tijd alles op een rijtje zetten en proberen om alles uit ons leven te halen met zijn tweeen.

    Gefeliciteerd voor alle zwangeren hier en dat er nog maar veel mooie wondertjes mogen ontstaan hier.

    x
     
  15. Alinka

    Alinka Niet meer actief

    Wat een ongelooflijk verdrietig nieuws Desi111. Heel veel sterkte toegewenst om dit samen te verwerken.
     
    Desi111 vindt dit leuk.
  16. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    @Lisewiesje onvoorstelbaar, heb je al enig idee wat je nu moet doen??

    @Desi111 wat een verdrietig nieuws, kon ik maar wat voor je doen:(

    @Vogelindeboom balen dat t niet gelukt is, op naar de volgende ronde.. heb jij nog last van bijwerkingen?

    Ik heb geen pijnlijke borsten meer maar wel nog opgezet, buik is al een stuk minder bol. Mn menstruatie is wel al zo goed als gestopt? Gistermiddag eigenlijk al.. volgens Google kan dat heel goed:p

    Hoe zit het trouwens met zwangere vrouwen in de trein? Er gaat er altijd eentje naast me zitten:o:
     
    Desi111 vindt dit leuk.
  17. Lisewiesje

    Lisewiesje Actief lid

    21 aug 2016
    174
    28
    28
    @Lotje111 mbt tot de verzekering nog geen idee! Maar mag weer een bezoekje brengen aan het ziekenhuis, maar dagen super beroerd en nu ineens vaginale bloeding? Was vorige week ongesteld dus moet gaan bloedprikken en echo maken. Heb last van hoge en lage buikpijn en vonden ze verontrustend!


    @Desi111 wat een verdrietig nieuws, vreselijk voor jullie! Hopelijk kunnen jullie steun bij elkaar en familie vinden en een weg om hiermee om te gaan!

    @Vogelindeboom wat jammer dat het niet gelukt is! Nu rustig aan doen meis & op naar de volgende ronde!
     
    Desi111 vindt dit leuk.
  18. Vogelindeboom

    Vogelindeboom Actief lid

    29 mei 2018
    219
    110
    43
    Vrouw
    ach nee, Desi, wat een verdriet!! Wat een heftige confrontatie, wat jammer van deze kans!! Ik wens je ontzettend veel sterkte en als je een peptalk nodig hebt, kun je altijd hier terecht.

     
    Desi111 vindt dit leuk.
  19. Vogelindeboom

    Vogelindeboom Actief lid

    29 mei 2018
    219
    110
    43
    Vrouw
    Ik zie dat die rare adoptiespam al verwijderd is? Ik wilde net een kindje bestellen, leek me een makkelijke route! :confused:
     
  20. Alinka

    Alinka Niet meer actief

    Haha inderdaad, vond het ook zo’n gek bericht.
     

Deel Deze Pagina