IVF of ICSI december/januari

Discussie in 'MMM clubs' gestart door svlok, 22 nov 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.860
    7.808
    113
    Amsterdam
  2. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik was vandaag zo ellendig dat ik er niet echt mee bezig was. Tot nu toe gaat t aardig snel voorbij, maar ben bang dat de laatste dagen heeeeel lang gaan zijn.
     
  3. svlok

    svlok Fanatiek lid

    28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Mijn dag is voorbij gevlogen, maar met elk steekje denk ik is dit positief of negatief. Het is helaas afwachten, voor mij waarschijnlijk tot 25 of 26 maart, want wil echt niet een positieve test door de pregnyl hebben. Spuit vrijdag (16 maart) de laatste shot.
     
  4. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Dat is echt zo shit :( maar pregnyl kan tot 14 dagen in t systeem blijven toch? Aan de andere kant, bij zwangerschap heb je dan denk ik wel een duidelijke test en pregnyl geeft na 8/9 dagen echt geen duidelijke streep. Anders kijken of/hoe de testen oplopen, maar dat is toch minder fijn dan in 1 keer feest om een positieve test :p
     
  5. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.860
    7.808
    113
    Amsterdam
    @svlok en @Pimpelmeesje idd als het positief is dan is het heel duidelijk hoor en geen twijfel streepje.

    vervelend he dat je echt op alles gaat letten, ik heb de nacht voor het testen ook zulke twijfels gehad dat ik mezelf weer helemaal gek aan het maken was. Van alles wat ik nu voel komt van de progresteron etc etc en het zit allemaal tussen mn oren dus om 0400 maar der uit om te testen.
    En op de een of andere manier lijk je ook constant van alles te voelen, bizar gewoon.
     
  6. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Ik vind t behoorlijk killing. Voel zo veel. Dan weer heel positief. Dan weer negatief. En zitten pas 3 dagen op.. ik wil wel eerder testen maar Mn vriend niet, hahaha. Dus ik kijk even hoe lang ik t uithoud.
     
  7. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik heb precies hetzelfde.. o_O
     
  8. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.860
    7.808
    113
    Amsterdam
    Hier weer in het ziekenhuis geweest, bloed geprik was status quo.
    Echo buik ook dus voor nu alles stabiel, maar mag volgende week nog niet werken. Heb volgende week weer een afspraak ter controle en van de gyn zijn privé nummer gehad mochten er problemen zijn moet ik hem zelf bellen. Omdat er soms de kans is dat ik met de spoedpoli net iemand aan de lijn krijg die niks van overstimulatie weet.
     
  9. nadin

    nadin Bekend lid

    27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    hey dames, ik laat wat van me horen :) vandaag is wachtdag 6! ik heb een testje gedaan en harstikke negatief dus pregnyl is al uit mijn lijf, weet het niet of ik dit negatief moet opvatten. Ik had helemaal geen tuurstreep of zo helemaal niks! Mijn peildatum is 17 maart dan zit ik op wachtdag 9 als hij negatief is dan ga ik 100% ervan uit gaan dat het mislukt is.
    Ik heb geen goed gevoel nu
    verder kan ik geen afleiding zoeken ik houd me de hele tijd ermee bezig zo lastig en bizar dit.
     
  10. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Klinkt als goed nieuws :) lekker blijven chillen dan komt het vast goed :D

    @nadin snap je gevoel..maar wachtdag 9 is toch een beetje vroeg om al op te geven..?
     
  11. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.860
    7.808
    113
    Amsterdam
    Voor mij niet hehe, wil gewoon werken. Heb ook patiënten die ik moet zien etc en zadel nu Mn collega’s ermee op dus voelt niet echt relaxed.
     
  12. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Snap ik, maar je hebt duidelijke instructie dus het is niet anders.. Maar wel fijn dat het stabiel is :)
     
  13. svlok

    svlok Fanatiek lid

    28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Pimpelmeesje ik durf niet eerder te testen ben veel te bang voor een positieve test door de pregnyl. In het ziekenhuis hebben ze aangegeven dat ik echt pas na 14 dagen mag testen. Dus mijn doel is eigenlijk af te wachten tot en met maandag 26 maart, dan zit ik zeker over die 14 dagen heen. Hopelijk hou ik dat vol :oops:

    @Siepie85 had jij van die bollen of spoot je ook pregnyl? Jeetje je blijft lekker bezig zo, wel fijn dat je nu zijn privé nummer hebt gekregen. Dat geeft je toch een gerust gevoel lijkt me.

    @Clueless01 ik ben heel benieuwd hoe lang je het volhoudt :p ik ga proberen mezelf te bedwingen.

    @nadin ik word dat je erg vroeg mag testen, meeste adviseren toch wel om pas na 14 dagen te testen. Apart dat het zo verschillend is per ziekenhuis, maar een negatieve test hoeft niet perse te betekenen dat het niet gelukt is.

    Vandaag ging erg goed, had niet veel last, maar merk nu wel dat ik erg moe ben en veel naar de wc moet. Dus ben nu erg blij dat ik naar huis mag. Was wel weer gaan fietsen naar werk en dat voelde nog niet echt prettig in mijn buik.
     
  14. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Maar de laatste pregnyl prik zet je toch op 16 maart zei je? (of ben ik abuis) Dan test je toch 8 dagen na pregnyl, dan kan pregnyl toch nog in je lijf zitten?
    Anderzijds; denk dat een eventueel pregnylstreepje dan heel licht zou zijn en een zwangerstreepje duidelijk na 14 dagen.

    Ik hoop ook dat we t volhouden, zit nu al te denken; 1 dagje eerder zal toch ook wel duidelijk zijn..? Mijn ziekenhuis zegt namelijk 15 dagen en hier lees ik 14 :roflmao:
    Ik wil wel echt in 1 keer een duidelijk streep geen tuur-ellende o_O
     
  15. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.860
    7.808
    113
    Amsterdam
    Snap heel goed dat je niet eerder wil testen door de pregnyl hoor. Misschien dan toch even niet fietsen als het nog niet echt prettig voelde?
     
  16. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.860
    7.808
    113
    Amsterdam
    Een dagje maakt niet veel uit hoor, met onze dochter ook gedaan omdat Mn vriend weg moest voor zn werk die avond. Maar een paar dagen zou ik niet doen.
     
  17. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Ik kan t al bijna niet meer uithouden. Mijn embryo was natuurlijk 5 dagen, dus normaal zou je 14 dagen na de punctie toch wel positief moeten testen. Dat is bij mij maandag :roflmao:. Dus ik zou zelf dan al willen testen maar dat kan niet want dan zijn we waarschijnlijk niet thuis en mijn vriend wil bovendien afwachten. Ik ga kijken hoe lang ik t volhoud!
     
  18. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.860
    7.808
    113
    Amsterdam
    Dat snap ik helemaal hehe, ik had dus 16 dagen na punctie getest. Anders hou je dat aan?
     
  19. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Zullen we dan met z'n allen verhuizen naar t februari/maart topic? Aangezien t maart is indertussen.... :p
     
  20. svlok

    svlok Fanatiek lid

    28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Pimpelmeesje klopt de laatste shot is vrijdagochtend, ik heb werkelijk geen idee hoelang het in mijn lichaam blijft. Ze hebben gezegd dat als ik na 14 dagen nog niet ongesteld ben ik mag testen, maar ik wacht dus 1 extra dag. Ja het blijft lastig, ben benieuwd wie de verleiding niet kan weerstaan om eerder te testen :p

    @Siepie85 Wellicht toch maar beter, het wordt toch weer rot weer de komende dagen. Ga ik wel weer lekker met ov naar werk.

    @Clueless01 wow dat is inderdaad dan al, hmm misschien kan je hem nog overhalen om toch eerder te testen:roflmao:
     

Deel Deze Pagina