IVF poging 2 verandering van ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door femmetastic, 8 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmetastic

    18 feb 2015
    16
    0
    1
    Hoi meiden,

    Ik ben niet zo actief hier op het forum maar wel al heeeeeeel lang een zwangerschapswens. Ik heb een super dochter van 7 jaar maar daarna is het nooit meer gelukt om voor de tweede keer mama te worden. Ik hoef hier niet uit te leggen hoeveel frustraties, boosheid en verdriet dit geeft. Inmiddels meerdere IUI's en eerste IVF (6 tp) gehad naar helaas zonder resultaat.

    Heb al deze pogingen in het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven gedaan maar nu ga ik starten bij Nij Geertgen. Ben er al meerdere malen geweest en nu ga ik starten met het lange schema en krijg de volle dosis hormonen.

    Voor mij is dit nieuw omdat het in het Catharien gewoon een standaard hoeveelheid was wat voor iedereen geldt. Zijn er meerdere dames bekend met het lange schema van Nij Geertgen. Wat kan ik verwachten? Ik krijg het nog allemaal uitgelegd uiteraard, maar ben toch altijd benieuwd naar de proefpersonen die het daadwerkelijk moeten ondergaan...

    Thx alvast voor jullie reacties.
     
  2. Naimaa

    Naimaa Actief lid

    7 aug 2013
    216
    144
    43
    Onze eerste twee pogingen ook bij t Catharina gedaan, ik was er niet te vreden over veel dingen zoals bijvoorbeeld echt alles volgens richtlijnen doen en er mag echt niet van worden afgeweken. Me broek zakt van af toen ik voor een punctie ging en ze dachten dat ik voor een echo kwam. Toen ben ik gaan schoppen op t net en kwam bij UZGENT uit. Doe wat je gevoel jou zegt.
     
  3. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Ook ik ben bij het Catharina Zhuis in behandeling geweest. Ook niet bepaald tevreden omdat zij inderdaad niet afwijken van het protocol zoals bijna alle ziekenhuizen in Nederland. Ik had bij de eerste IVF weinig follikels en weinig eicellen. Tijdens de evaluatie heb ik gevraagd wat zij anders zouden doen als ik daar zou blijven, ze vertelden me dat ze geen extra onderzoeken zouden doen, enkel het ophogen van de dosis.
    Ben ik blij dat ik naar Dusseldorf ben uitgeweken, waar ze mij wel verder hebben onderzocht en waarbij we nu dus ook de oorzaak weten. Zij passen het schema aan op mij, ipv op het protocol.
    Met het NIJ Geertgen heb ik zelf geen ervaring, wel eens ooit gebeld maar ik vond die wachttijd toen best lang (toen was dat 8 weken dacht ik). Kennis van mij is daar wel geweest, en erg tevreden. Heeft ook 2 kindjes mogen krijgen daar (al lag het probleem niet bij haar, maar bij haar man ivm medicijngebruik).

    Succes!
     

Deel Deze Pagina