ivf september/oktober 2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door indy90, 21 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxLinn

    xxLinn Actief lid

    10 mrt 2016
    400
    165
    43
    Hoi Indy,
    IUI was bij ons vooral een overbrugging, we moesten bepaalde onderzoeken doen voordat het definitieve beleid bepaald werd. En IUI gaf meer kans dan niks doen.
    Ik had IUI in mijn eigen cyclus. Gelukkig is bij mij alles goed. Hormonen spuiten is voor mij dus helemaal nieuw en ik zie daar dan ook het meest tegenop. Maar goed ... we laten het maar gewoon over ons heen komen.
    Al komt het nu wel echt dichtbij. :rolleyes:
     
  2. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    De eerste spuit is heeel gek. Maar daarna gaat het bij de meeste mensen gewoon prima. Komt vast helemaal goed!
     
  3. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Yeahhh de eerste spuit zit er in! Mijlpaaltje :rolleyes:
     
    beebj en anak2 vinden dit leuk.
  4. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hier zag alles er mooi rustig uit. Begin dus vandaag met stimuleren. Volgende week maandag heb ik de eerste folikelmeting. Spannend!

    @anak2 en @samira28 hoe is het gegaan?
     
    samira28 en beebj vinden dit leuk.
  5. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83

    Heel slecht nog maar 2 follikels over..
     
  6. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Meen je! Hoe kan dat nou. Ook verder geen kleintjes? En nu? Dikke knuffel!
     
  7. beebj

    beebj Niet meer actief

    Jeetje @anak2 , das wel even een domper!!
     
  8. samira28

    samira28 Bekend lid

    10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ik kom net van de 2de echo fm, en de grootste follikel die 11mm was is nu maar gegroeid naar 12mm..zo traaaaag gaat het bij mij, en de 2 kleine follikels van 8mm zijn en kleiner zijn nu 10mm.
    Ik moet nog steeds bijstimuleren en donderdag de 3de echo. Hopelijk zijn ze dan weer wat groter.
     
  9. samira28

    samira28 Bekend lid

    10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    @Indy dat is mooi, en schiet lekker op nu he.. succes!
     
  10. beebj

    beebj Niet meer actief

    Beter langzaam dan helemaal niet @samira28 :) Kunnen ze je dosis niet verhogen?
     
  11. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Voordeel van dat het zo traag gaat is dan wel weer dat de kleintjes ook een beetje mee kunnen trekken. Vorige keer ging het bij mij ook vet langzaam. Heb toen ook 4 of 5 echo's gehad voordat de punctie werd afgesproken hopelijk levert het toch een mooi resultaat op ook al worden het er niet veel het gaat uiteindelijk om de kwaliteit.
     
  12. Secretangel

    Secretangel Fanatiek lid

    28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @beebj , welkom! Wauw 13 cryo's dat is mooi zeg. Hoe zijn ze er bij jou achter gekomen dat je hyperstimulatie had met 13 follikels? Of waren er nog meer follikels aangeprikt? Wat een spannende tijd nu zeg. Kom je de tijd een beetje door? Ga je daarvoor nog zelf testen? Ik duim voor je!

    @anak2 , hoe was jouw echo? Waren er nog follikels bijgekomen? En is je punctie gepland? Ik lees nu je berichtje. Maar 2, hoe kan dat nou? Waar zijn die andere gebleven? Wat gaan ze nu doen?

    @indy90 , wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Zeker als je cyclus ineens langer duurt gaat er vanalles door je heen. Hoe was jouw echo? Wat ga je spuiten om te stimuleren?

    @samira28 , welkom hier. Hoe was jouw echo vandaag? Zijn er al wat eitjes bijgekomen? Mag ik vragen waarom de vorige ICSI ronde was afgebroken? Oh ik zie het al, 1 follikel is idd wel heel weinig, dan is de kans wel heel klein. Hopelijk groeit er nu meer. Oh langzame groei lees ik nu. Hopelijk zijn ze donderdag wat groter.

    @xxLinn , welkom in dit groepje. Het wordt al gezellig zo. Spannend dat jij ook bijna mag beginnen.

    Vanmorgen de fm gehad, mijn bms was 9 mm. Rechts zaten er follikels van 22, 20,20, 18 en 17 geloof ik en links 22, 20, 17 en 15mm. Als ik het goed onthouden heb, het ging zo snel. Vanavond om 21.30 uur moet ik 10.000 I.E. pregnyl zetten en dan woensdag om 8.30 uur in het ziekenhuis zijn. Whaaaaa ik vind het echt doodeng.
     
    xxLinn vindt dit leuk.
  13. beebj

    beebj Niet meer actief

    Doormiddel van de tussentijdse echo's / bloedtesten @Secretangel . Tijdens de punctie hebben ze 30 eicellen kunnen oogsten, waarvan 23 bruikbare. De dag erna belden ze me op dat er van die 23 rijpe eicellen er 21 bevrucht waren. De 2e dag erna belden ze weer dat alle 21 bevruchte eicellen netjes aan het door delen waren. De 6e dag erna lieten ze me weten dat ze van die 21 bevruchte eicellen er 13 hebben kunnen invriezen.

    Wie geeft mij een klap in m'n gezicht zodat ik wakker word? [​IMG]

    Ik zit nu op dag 5. Verklaar me voor gek, scheld me uit. Moet nog tot dag 14 wachten op een bloedtest. Maar ik voelde me zó anders dan anders. Gisteren heb ik de hele dag plat gelegen. Ik kón me niet bedwingen en heb nu net een test gedaan. Op dag 5, belachelijk.

    Ik heb geen pregnyl of niks gebruikt, dus daar kan het niet van zijn dat dat nog in m'n lijf zou zitten. Ik hóef niet eens te turen. Die 5min zijn nog niet eens om. Geen ochtendurine.

    Ik heb bij de IUI eerder een positieve test gehad, maar toen was het echt zóeken naar dat streepje. En werd ik dus ook alsnog gewoon ongesteld.

    Vergeet niet dat m'n embryo al 5 dagen was bij terugplaatsen. Dus theoretisch gezien is dit dag 10.

    Ik denk dat ik woensdag opnieuw ga testen en dan hopen dat hij is opgelopen. Het ziekenhuis zei me dat mocht ik bloed verlies hebben of me onzeker voelen, dat ik dan mocht bellen. Dan willen ze een paar dagen eerder de bloed test doen. Dus ik denk dat ik ze woensdag ga bellen, als dan m'n test is opgelopen. Want dan moet m'n bloed test zéker positief zijn.

    Had er een doekje over gelegd, wilde echt wachten tot na die 5min. Maar kon niet wachten[​IMG] Ik vóelde het gewoon. Niet ziek, die moe, maar een naar lichaam. Vanaf vrijdagnacht al. En toen ik dat stukje op internet las. En exact zó voelde ik me ook gisteren. Ook op dag 4 bij een kunstmatige cyclus, met een embryo van 5 dagen. Dat was voor mij echt een bevestiging.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    xxLinn vindt dit leuk.
  14. Secretangel

    Secretangel Fanatiek lid

    28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @beebj , ik hoef ook niet eens te turen, ik zie hem ook! Wauw!!! Ik ga zo eens dat stukje lezen wat je herkende. Wat spannend, ik duim dat deze lekker blijft plakken.
    Dank je wel voor je uitleg, dat zijn er wel veel, dan snap ik dat ze niks terugplaatsen, maar hé, dat heeft gewerkt! Op naar een donkerdere test woensdag!
     
    beebj vindt dit leuk.
  15. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Dat ik ongesteld ben geworden is alleen maar goed hoor! Het is onmogelijk dat ik op natuurlijke wijze kinderen krijg dus ik haal me niks in mijn hoofd :p wat een super aantallen hee! en allemaal al mooi groot. Spannend hoor dat de punctie in zicht is. Zie je er tegenop? Komt allemaal goed!
     
  16. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ga weg hoor! Eerst al 13 embryo's en dan ook nog is direct bingo mazzelpik. Haha nee gekheid hoor. Ik ben een mega slechte tuurder en ik zie hem ook! wat ongelooflijk spannend! Ik ga duimen voor een mooie oploop.
     
    beebj vindt dit leuk.
  17. beebj

    beebj Niet meer actief

    Kak zooi:p:p
    Ga sowieso morgen een testje met ochtend urine doen, zien of het dan nóg duidelijker is.

    ==
    Om zeker te zijn dat de zwangerschap goed evolueert vragen we om de bloedcontrole pas te doen op 27 september. Leuk om te horen dat je testje positief is, maar wat de controle betreft graag woensdag 27 september zoals afgesproken.

    Met vriendelijke groeten,
    CRG Brugge
     
  18. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Best wel logisch hoor (niet van uitgaan) maar het gaat gewoon heel vaak heel vroeg mis. De 27e moet het duidelijk zijn dat je echt echt zwanger bent. Ze maken je liever niet blij met een dode mus. Ben benieuwd naar je testje van morgen!
     
    beebj vindt dit leuk.
  19. beebj

    beebj Niet meer actief

    Zekerheid heb je nooit. Zelfs niet als je 8 maanden zwanger bent. Weet er zelf helaas alles van.. Ik ga er in ieder geval wel vanuit dat ik zwanger ben, ken m'n lichaam als geen ander en testjes liegen niet. Je hebt idd wel gelijk wat betreft dat het goed moet blíjven gaan. Duimen maar! Gelukkig helpen de progynova en utrogestan daar goed aan mee, daardoor heb ik wel vertrouwen.
     
  20. xxLinn

    xxLinn Actief lid

    10 mrt 2016
    400
    165
    43
    Waaaaaaaaaaaah geweldig! Ik hoop echt voor jou dat dit een plakker is en dat de testjes mooi blijven oplopen :D
     
    beebj vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina