ivf september/oktober 2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door indy90, 21 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

    beebj Niet meer actief

    Ik wilde toch een testje doen met ochtenurine, omdat die van gisteren om 13u was? Zit ik op de wc, met een bekertje naast me op de vloer. Dag plas:rolleyes::roflmao::roflmao:#vergeetsok
     
    Secretangel vindt dit leuk.
  2. Secretangel

    Secretangel Fanatiek lid

    28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @beebj ik zie het helemaal voor me. Intussen wel een testje gedaan?
     
  3. beebj

    beebj Niet meer actief

    geloof dat het wel duidelijk is nu:oops:
     
  4. beebj

    beebj Niet meer actief

    -
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Secretangel en xxLinn vinden dit leuk.
  5. Secretangel

    Secretangel Fanatiek lid

    28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Ik zit nu in de wachtkamer heel zenuwachtig te zijn. Alle "wat nou als..." gaan door mijn hoofd. Maar stapje voor stapje gaan we het wel zien.

    Mijn buik doet wel echt zeer. Iedere stap voel ik. Tot later.
     
    xxLinn vindt dit leuk.
  6. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Heeel veel succes komt helemaal goed!
     
  7. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    @anak2 hoe is het nu met je?
     
  8. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi het ging even niet zo goed. Was erg teleurgesteld dat er weer 2 follikels weg waren.. maaaaarrrr vanmorgen waren ze ineens weer terug :)

    Vrijdag om 8.00 uur de punctie
     
    Palmpje en Secretangel vinden dit leuk.
  9. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Goed nieuws dus! hoeveel follikels zijn er nu gespot? En de punctie al gepland! Spannend?
     
  10. beebj

    beebj Niet meer actief

    Heel veel succes met de punctie @Secretangel !

    Wauw, wat een wending @anak2 , super!

    Hier lopen ze nog steeds op:D
    Opzich ook wel oké dat m'n middagrestjes het goed doen, omdat die normaal gezien "slechter" zijn dan met ochtendurine.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Oooh @beebj wat super gefeliciteerd !!!!

    @indy90 er zijn er 4 met het vermoeden dat er nog 1 achter zit. Ze zijn allemaal boven de 22 mm de grootste 26 mm (nog nooit zo groot gehad) en ze vermoeden dat er nog 1 van 17 achter zit maar dat weten ze niet heel erg zeker.
     
    Secretangel en beebj vinden dit leuk.
  12. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Nou kijk aan! dat is toch helemaal top. Oke het is geen mega score maar er van uitgaande dat je even hebt gedacht dat het er 2 waren is dit toch gewoon mooi! Ik hoop dat ze allemaal een mooie eicel bevatten en dat er mooie embryos mogen ontstaan. fijn hoor
     
  13. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Wat een verademing trouwens zo zonder pil ik voel me helemaal top. Vorige keer was ik tot dat ik mocht stimuleren niet te genieten.

    Sporten jullie trouwens ook gewoon tijdens de behandeling?

    @Littlegirl1989 hoe is het nu met jou? ben je al weer in het ziekenhuis geweest?
     
  14. Secretangel

    Secretangel Fanatiek lid

    28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @anak2 , wat fijn dat ze er weer zijn. Spreek je ze even toe dat ze geen verstoppertje meer mogen spelen? Wat zullen jullie in de stress gezeten hebben.

    Ik lig nu lekker in mijn eigen bedje. Het is me meegevallen. Vanmorgen was ik echt super zenuwachtig. Maar ze waren allemaal erg vriendelijk. De arts prikte ook in 1x het infuus goed, dat was fijn. De fentanyl is raar spul. Alsof de kamer draait maar je ziet dat hij recht blijft. Ze hebben eerst een gewone echo gemaakt en daarna de boel geïnstalleerd voor de punctie. Rechts was goed te doen, de prikjes vond ik af en toe venijnig, maar steeds maar kort. Links ligt bij mij altijd wat moeilijker en dat was nu ook zo. Die was echt gevoeliger en op het laatst deed het echt wel even zeer. En net toen ik dacht nu trek ik het niet meer, was het klaar. Wat een opluchting.
    Er waren ongeveer 14 follikels aangeprikt. Ik vond het trouwens wel interessant om dat op het beeld te zien. Dat je echt zo'n follikel ziet leeglopen. Vervolgen ging mijn man op pad. Kreeg ik een berichtje dat hij iets stoms had gedaan. Nou ik geloof dat mijn hart even stilstond. Bleek dat hij de sleutel in de auto had laten zitten en de deur dicht had gegooid. Gelukkig had hij wel de koffer bij zich.
    Na ruim anderhalf uur wachten kreeg hij te horen dat er 10 eicellen zijn gevonden en dat het zaad goed genoeg was voor IVF. Jeej! Nu duimen draaien tot zaterdag. Mijn buik is wel gevoelig. Beetje beurs en soms ineens allemaal steken.

    Hoe gaat het met de rest?
     
  15. beebj

    beebj Niet meer actief

    Oh ja hoor @indy90 . Sporten is juíst goed voor je. Alhoewel ik sinds de terugplaatsing nog niet heb gesport. Diezelfde dag mocht het niet van het ziekenhuis en daarna is het er eigenlijk nog niet van gekomen. Druk druk druk:(

    Klinkt goed @Secretangel ! Gelukkig is het je int algemeen meegevallen. Nu gaan we hard duimen!! Goed voor jezelf zorgen hoor.. Infuus heb ik overigens niet gehad toen, zo zie je maar weer dat ze het overal anders aanpakken.
     
  16. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Wat fijn dat alles goed is gegaan en wat een mooie score! Nu lekker uitrusten. Krijgen jullie morgen ook te horen of er bevruchting is geweest? Ik ga voor jullie duimen!
     
  17. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @indy90 lief dat je het vraagt. Ik vind het soms moeilijk op iedereen te reageren en voel me dan bezwaard om wel mijn eigen verhaal te posten. We hebben maandag onze voorlichting gehad, meteen een tas met medicatie mee gekregen en prikinstructie gehad. Mocht proberen op mijn eigen buik. Zowel de medicatie als het prikken vond ik echt even heel pittig. Medicatie maakte het ineens heel echt.... maar prikken heb ik nu wel vertrouwen in.

    @Secretangel wat top, 10 is super! Hopelijk mooi aantal bevruchtingen ook.

    Ze vriezen bij ons trouwens de embryo's pas op dag 5 in. De verse TP is wel op dag 3. Hoe is jullie ervaring daarmee? Volgens de radboud heb je dan weliswaar minder cryo's maar zijn ze wel beter en maken ze meer kans...
     
  18. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Veeel he die medicatie. Voor mij voelde het toen inderdaad ook wel echt echt. Fijn dat je even mocht oefenen dat geeft inderdaad vast vertrouwen! Ben je nu al aan de pil of pas eind september? Wel fijn dat je er nu helemaal klaar voor bent. P.s post ook lekker jouw verhaal hoor al lijkt het een klein stapje tussen alle punctie en follikelmetingen door. Voor jouw is het weer een grote stap dichter bij de behandeling.

    Bij ons vriezen ze alles in. Dit omdat ze van mening zijn dat een minder embryo ook best kans heeft.
     
  19. Linde2016

    Linde2016 Actief lid

    6 sep 2016
    108
    24
    18
    Hi,

    Ik zou hier ook graag willen meeschrijven. Zal me even kort voorstellen. Ik ben Linde na 9 IUI's kregen we uit onze eerste IVF poging een kindje. Hieruit is 1 cryo overgebleven, deze tp is helaas mislukt. Vandaag een intake gesprek gehad en zodra mijn menstruatie start gaan we starten met een verse IVF poging voor een broertje of zusje. Ik merk dat ik meer dan de vorige keer alle moed moet verzamelen om het weer te doen. Hoewel het me toen helemaal niet is tegengevallen zie ik er zo tegenop om alles nog een keer te doen. Moet nog even aan het idee wennen denk ik.
     
  20. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Welkom! Wat fijn dat jullie al een kindje hebben dankzij ivf. Hoe oud is hij of zij? En wat spannend om nu weer een volledig nieuwe poging te doen. Hopelijk valt dit uiteindelijk net zo mee als de vorige keer. Krijgen jullie het lange of korte protocol en wat ga je spuiten.
     

Deel Deze Pagina