IVF starten in maart, april of mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door IVFBeeb, 23 mrt 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ow heerlijk dat verhaal van jou haha. Die terugplaatsing en wat die mensen zijden haha geweldig toch.:D Bijzonder hé vond ik ook. Het idee nu ook dat er een embryo in je buik zit. Voelt zo fijn. Ik duim voor je dat die innesteld en blijft plakken. Dan maar even niet drinken en roken op vakantie. :p Haha.

    Ik ben vandaag 12 weken zwanger zo blij dat ik die 12 weken heb gehaald. ;)
     
    Lauren 1990 en Dexendon vinden dit leuk.
  2. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Bedankt!! Dat geeft weer hoop:thumup::thumup: Vanmiddag terugplaatsing, en dan horen we ook de kwaliteit van de embryo's. Ik vind het super super spannend, omdat de vorige die ene embryo van slechte kwaliteit was:rolleyes:

    Hoe is het met jou? Lekker van genieten:thumup:
     
    IVFBeeb vindt dit leuk.
  3. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Hoi hoi, ja de terugplaatsing gaat door. Ik heb gisteren nog een echo gehad, mijn eierstokken zijn erg groot en wel vocht in mijn buik maar het gaat door. Vanmiddag zal ik even laten weten wat de embryo's gedaan hebben:oops:
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  4. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Yes! Top meid!
    :D:thumup:
     
  5. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Was ik weer! Zo nerveus maar de embryo zit erin!! Een acht cellige, dit was het meest optimaal zeiden ze, zo blij!! Na die domper van vorige keer, ik kan alleen maar glimlachen:oops:!!
    Toen ze de embryo weer lieten zien zeiden ze dat hij alweer verder gedeeld was na vanmorgen vroeg (toen hadden ze de score opgemaakt)
    Natuurlijk geeft dit geen garantie maar dit is onze eerste échte kans op een zwangerschap. Er zijn er ook 3 in de vriezer gegaan en alledrie 6 cellig, dat is matig.. maar goed, eerst dit maar afwachten. Ik dacht dat ze pas op dag 5 ingevroren werden.

    Wie heeft hier ervaring mee?
     
    IVFBeeb vindt dit leuk.
  6. Dicky123

    Dicky123 Actief lid

    15 apr 2018
    243
    117
    43
    Vrouw
    Hoi Nancy ik ben nu op de helft. Hoop zo dat ik jou achterna ga. Hey maar vraagje, wanneer heb jij het aan iedereen verteld? Als de test positief is, dan lukt het me nooit een maand te verzwijgen. Hooguit twee, drie weken. Wat adviseer jij? (misschien redeneer ik niet goed: maar bij mij is alles goed, dus embryo in mij, en positieve test: dan ga ik er vanuit dat 't goed gaat verder). Eerst positief testen natuurlijk...

    Ik voel echt heel weinig ervan. Enige is wat weeïge onderbuik. Had jij dat ook? M'n rechter eierstok verder 'n beetje gevoelig...lijkt alsof ik ovuleer :) :) Maar ga juist richting ongesteldheid OF NIET natuurlijk:)

    Hoor wel van je!!

    PS: geniet van je buikie. nu nóg meer extra na die 12 wk. zwanger. Wauw !
     
  7. Dicky123

    Dicky123 Actief lid

    15 apr 2018
    243
    117
    43
    Vrouw
    Hoi Lauren, leuk dat we maar een jaartje schelen (1990/1991)
    En leuk om te lezen dat we maar 3 dagen verschillen wat betreft terugplaatsing datum.
    Jij zit nu op wachtdag 3 dus, en ik op 6. Spannend joh.
    Je eerste ICSI? Bij mij wel.
    Voel je al iets? Ik totaal niets. TJa onderbuik beetje weeïg misschien. Maar je gaat natuurlijk ook van alles bedenken. Menstruatie gevoel ook wel beetje. Maar misschien was dat wel innesteling, weten wij veel. Niet overal op letten, denk ik maar.
    Ik heb wel ontzettend zin in de testdag, maargoed, zolang er geen bloed is: blij blijven.
    laat je van je horen?
    Groetjes!
     
    Lauren 1990 vindt dit leuk.
  8. Dicky123

    Dicky123 Actief lid

    15 apr 2018
    243
    117
    43
    Vrouw
    En hoe is het met jou Ellis?
     
  9. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw

    Hoi hoi, Ja klopt!

    Ja eerste ICSI.. Hiervoor heb ik een IVF behandeling gehad, waar 10 eicellen uitkwamen en maar 1 bevruchting, die embryo was van slechte kwaliteit, en ook niets geworden.

    Nu 8 eicellen, 4 bevrucht. Nu een 8 cellige teruggeplaatst en 3 in de vriezer met 6 cellen.
    Ik had erg over stimulatie en daardoor is alles wel gevoeliger denk ik.. De eerste dagen ging het prima, mooi rustig aan gedaan enz. Donderdag ben ik eigenlijk mijn "normale" dingetjes een beetje gaan oppakken, zoals wasje opvouwen, koken, traplopen, dweilen.. Nou dat heb ik geweten.. Nacht van donderdag op vrijdag was drama, omdraaien was pijnlijk, rechtop komen en opstaan ook. Super misselijk vrijdag morgen.. Ook naar het toilet gaan was pijnlijk. Goed, toch maar besloten om thuis even op kantoor wat dingen te doen maar het enige wat prettig was, was in bed liggen.

    Ik had het ziekenhuis even gebeld, nou daar waren ze natuurlijk op zijn zachts gezegd "not amused" dat ik te gek gedaan had. Maar echt, het voelde zo goed en ik deed het wel rustig. Goed, echo gemaakt.. Eierstokken nog steeds erg vergroot en vocht in de buik was wel iets afgenomen maar niet genoeg.
    Ineens zei ze; weet je dat dit misschien ook een heel goed teken kan zijn, door de over stimulatie maak je dan extra HCG aan, of andersom.. Ik weet het niet precies meer hoor. Ik heb dit nog nooit eerder gehoord, jullie misschien?

    Maar goed, advies; rust, rust en echt alleen maar rust. Ik mag nu 4 x per dag 2 tabletten paracetamol innemen. Gaat een stuk beter, maar gisterenavond gegeten en weer super misselijk, gelukkig wel binnen kunnen houden (Ik kan slecht overgeven) Naar bed gegaan, heel grieperig gevoel en misselijk. Vanmorgen was het helemaal drama met de misselijkheid, toch net 2 beschuitjes gegeten en nu eigenlijk gaat het weer heel goed en voel ik niets:)

    Hehe wat een uitgebreid verslag, lijk zo wel een blogger:p

    maar inderdaad heel spannend, elk gevoel denk je weer van zou het:rolleyes: of juist weer dat je denkt, shit het is mislukt?o_O
    Eigenlijk zijn de wachtweken het meeste drama:roflmao:!

    Weet je al wanneer je gaat testen?
     
  10. Dicky123

    Dicky123 Actief lid

    15 apr 2018
    243
    117
    43
    Vrouw
    Tsjoh!! Rustig aan doen dus!!

    Jij aanstaande zondag testen?

    Ik aanstaande woensdag testen. Spannend!!!!
     
  11. Dicky123

    Dicky123 Actief lid

    15 apr 2018
    243
    117
    43
    Vrouw
    Ehh.....ik verpraat me al! :)
    Donderdag mag ik officieel testen. Maar denk dat ik woensdag niet kan wachten... :p
     
    Lauren 1990 vindt dit leuk.
  12. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Spannend hé! Heb je er een goed gevoel over? Nog dingen die je voelt of helemaal niets?
    Ja officieel maandag testen:thumup:
     
  13. Dicky123

    Dicky123 Actief lid

    15 apr 2018
    243
    117
    43
    Vrouw
    Ja het slaat helemaal nergens op maar ik voel me zwanger op de één of andere manier. Mn baarmoeder is volgens mij al aan het oprekken ofzo ik weet het niet. Er gebeurd wat vanbinnen. Hier afbeelding met wat ik allemaal voel afgelopen dagen:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Dicky123

    Dicky123 Actief lid

    15 apr 2018
    243
    117
    43
    Vrouw
    Toen ik het lijstje afstreepte dacht ik met mn domme hoofdje maar dan kan ik toch wel een test wagen. Midden op de dag gedaan vanmiddag (had niet veel gedronken) maar harstikke Omo wit negatief. Veel te vroeg natuurlijk! Een goeie week na TP.

    Dus even weer met de beide benen op de grond gezet. Ik besef me: ik kan er helemaal naast zitten en moet echt wachten tot de testdag (of iig smórgens testen!)
     
  15. Imoan178

    Imoan178 Lid

    26 mrt 2018
    21
    13
    3
    Vrouw
    Lieve meiden
    Ik wil graag meeschrijven. Ook
    Ik ben met de 1e ivf gestart; 8 juli punctie. Helaas vandaag ongesteld geworden. Ik heb nog 3 cryo’s in de vriezer en ben in behandeling bij mck Leiderdorp. Nu moet ik dus een rustmaand inlassen. Is dat normaal? Heb pas 21 augustus weer een consult.

    Liefs..
     
    Lauren 1990 vindt dit leuk.
  16. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Hoi hoi, welkom!
    Ach wat jammer is dat zeg!

    Ja dat klopt van de rustmaand, omdat je een punctie hebt gehad. Dan hanteren zij standaard 1 maand rust. Straks met de cryo's niet, dan mag je in 1 keer door. Hopelijk is die eerste cryo goed!
    Heel veel succes:thumup::)
     
    Imoan178 vindt dit leuk.
  17. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Haha zó herkenbaar, ik doe het ook wel een beetje hoor.. Lijstjes nagaan.
    Ja testen is nog aan de vroege kant. Ik zit vandaag op wachtdag 7 en dan zit jij op 10, klopt toch?

    In principe zou je morgenochtend wel weer kunnen proberen, dan moet de Pregnyl/Ovitrelle er sowieso uit zijn.
    Spannend hoor!!
     
  18. Dicky123

    Dicky123 Actief lid

    15 apr 2018
    243
    117
    43
    Vrouw
    Gelukkig, dan ben ik niet de enige ;)

    Ja klopt helemaal, wachtdag 10. Jij op 7. 3 dagen na elkaar, spannend!.

    Ik ben vreselijk ondeugend en vanochtend vroeg pardoes weer een test gedaan.
    Harstikke wit en negatief.
    Dus voor allen die ooit dit lezen: stél dat ik zwanger ben, op wachtdag 10 testen is echt véel te vroeg.

    Klopt wat je zegt, morgenochtend zou voor t eerst een beetje kans hebben. Ik denk dat ik het morgen en overmorgen blijf doen want daarna is mn testdag al.

    Wachtweek 1 vond ik echt een makkie.
    Wachtweek 2 wordt hier vol ongeduld beleefd. Maar beheerst niet mn hele dag ofzo, zoals er wel eens beschreven staat. Als ik smorgens een test heb gedaan ben ik weer rustig (al istie negatief) Weet ik weer ff waar ik aan toe ben.

    Ga jij donderdag eerste testje wagen??
     
    Lauren 1990 vindt dit leuk.
  19. Imoan178

    Imoan178 Lid

    26 mrt 2018
    21
    13
    3
    Vrouw
    dankjewel. Ook voor het uitleggen. Sterkte ook met jullie behandeling :thumup: Het is en blijft zwaar vind ik.
     
  20. Dicky123

    Dicky123 Actief lid

    15 apr 2018
    243
    117
    43
    Vrouw
    Wel fijn idee dat je met cryo’s iedere maand hup opnieuw doormag! Dan zit er vast snel iets tussen...!
     

Deel Deze Pagina