Jon & Kate plus 8

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door burningkarma, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik wil die zender ook! ga die link even bekijken! hoe willen ze dat regelen met 8 kinderen en dan ook nog gescheiden :|
     
  2. burningkarma

    burningkarma Fanatiek lid

    8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ja lijkt mij ook dat het voor Kate nogal druk gaat worden. Ze heeft volledige voogdij van alle 8 :S
     
  3. Mirella28

    Mirella28 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Wat ik me dan afvraag - maar ik zal wel gek zijn...
    Hoe heb je in godsnaam tijd om vreemd te gaan als je 8 kinderen hebt om voor te zorgen??
     
  4. pauly

    pauly Bekend lid

    9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    ze is niet vreemd gegaan met hem...wel heeft ze een hele goede band met hem net als met zijn vrouw en rest van de fam. Zij hebben zelfs samen kerst gevierd
     
  5. nikster

    nikster Fanatiek lid

    26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hiern ook fan!....

    Ik had juist begrepen dan Jon vreemd was gegaan....
     
  6. burningkarma

    burningkarma Fanatiek lid

    8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik had dat nergens gelezen. Ik las dat Jon thuis kwam en tegen haar zei "I want to get divorced, you'd better get a lawyer."
     
  7. 4days

    4days Niet meer actief

    Sorry hoor, maar ik vind die mensen echt debiel. Wie doet zoiets nou, 6 kinderen tegelijk laten komen?! Dat is echt zo'n ontzettend groot medisch risico voor die kindjes... Wat als ze al met 24 weken komen omdat er veel te weinig plaats is?! Dat neemt die moeder zomaar voor lief! want de kans is erg groot... Bovendien krijgt elk kindje veel te weinig aandacht van hun moeder op deze manier. Een baby heeft nu eenmaal veel aandacht nodig, en 18 uur (bij 6 uurtjes slaap) gedeeld door 6 is 3 uur per dag per kindje, en dan heb je er nog niet eens de twee oudsten bij geteld en de tijd dat ze zelf zal moeten eten en douchen enzo... Nee ik vind het echt achterlijk. Geen wonder dat ze uit elkaar zijn, dat verwacht je wel van zo'n onnadenkende types.
     
  8. nikster

    nikster Fanatiek lid

    26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    maar wat hadden ze dan moeten doen... de helft laten weghalen?..
     
  9. burningkarma

    burningkarma Fanatiek lid

    8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik vind dat nogal bevooroordeeld wat je nu zegt, maar das dan weer mijn mening. Ik zou ook niet de helft aborteren! Ze hebben allemaal recht op een leven.

    Ik vind eigenlijk dat ze het heel goed doen qua aandacht. Kinderen krijgen om en om een alleen dag met mama en papa, ze hebben elkaar, maken family outings etc. Ze doen meer met hun 8 kinderen dan de meeste met 1 kind doen.
     
  10. jada08

    jada08 VIP lid

    14 jan 2009
    7.552
    321
    83
    Sorry hoor maar wat is dit een domme reactie. Misschien wisten deze mensen wel helemaal niet dat ze zwanger was van een 6-ling. Ja pas na de echo's. Denk je dat je er dan over nadenkt om er even een aantal weg te laten halen...?!?!

    Ik vind het een leuk progamma. Wist ook niet dat ze uit elkaar waren.
     
  11. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Pff wat een reactie zeg.

    Deze familie heeft bewust gekozen om alle 6 de kindjes te krijgen en hebben het goed voor elkaar.
    Alles is goed georganiseerd volgens een strak schema en ze hebben veel hulp vanuit hun omgeving wat ik ook logisch vind.
    Ze zorgen heel goed voor de kleintjes en de oudste 2 kinderen.
    Wat burningkarma ook zegt, papa en mama dag en veel uitjes.

    Dus nee, ik deel je mening niet echt. Maar goed, dat kan natuurlijk.
     
  12. Springmuis

    Springmuis VIP lid

    19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik heb het pas 1x gezien (die met die alligator) vond het zooo leuk maar vergeet het steeds te kijken!!

    Little people, big world, is dat dat gezin waarvan de ouders klein zijn, en vd 3 kinderen 1tje ook klein is? (geloof ik?!)
     
  13. MvdW

    MvdW Niet meer actief

    Klopt dat is inderdaad dat gezin! Heerlijk om naar te kijken, wou overigens dat ik zo'n mooi huis had als hun met zoveel grond. Om jaloers op te worden! :)
     
  14. Springmuis

    Springmuis VIP lid

    19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Aah oke, ja dat heb ik ook 1x gezien, ik vergeet volgens mij gewoon steeds dat ik die zender heb hahaha
    maar was wel leuk programma, was dat die kleine jongen voor de 1000e x voor zn auto theorie examen ging..
    was helemaal blij toen hij hem eindelijk haalde haha :D
     
  15. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Haha muis, tis Aldergator :D
     
  16. Springmuis

    Springmuis VIP lid

    19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hahahaha je hebt helemaal gelijk :p
     
  17. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    jeetje, schrik toch ook een beetje van die reactie hoor...
    Volgens mij heeft ze ook geen 6 kindjes terug laten plaatsen, maar IUI gedaan met 6 grote follikels, neemt idd niet weg dat 6 gewoon een enorm risico is, maar kom op, het zijn 6 KINDJES!!!! wat had ze dan moeten doen? En ja, als ze het uit hadden mogen kiezen,hadden ze wrs niet gezegd: doe ons er maar 6 tegelijk. Maar sommige dingen zijn nu eenmaal zo, en dan heb je ermee mee te dealen.

    Verder: ik vind het een heerlijk prog, maar nu wel een beetje minder omdat ze blijkbaar gaan scheiden? weet iemand of daar al beelden van zijn?? is daar al iets van op tv geweest??
     
  18. burningkarma

    burningkarma Fanatiek lid

    8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    In Amerika al wel, had 10 million kijkers getrokken geloof ik. Hier kan ik er geen pijl op trekken. Dan weer een herhaling, dan weer een nieuwe. :S
     
  19. Ik vind het zoooo'n leuk gezin!
    Jammer dat ze uit elkaar zijn maar helaas door alle druk lijkt me dat ook niet makkelijk.

    Ik vind dat ze het geweldig doen! Alle respect voor dit gezin.
    Moet er niet aan denken om een zesling én een tweeling te hebben :D.
     
  20. burningkarma

    burningkarma Fanatiek lid

    8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    God ik ook niet. Vind het al knap dat ze niet allebei zijn afgevoerd door die aardige mannen in witte jassen lol
     

Deel Deze Pagina