(Jonge) moeders omgeving Rotterdam, schiedam

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door lellebel2, 17 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lellebel2

    lellebel2 Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!!

    Wie heeft er zin om hier een gezellig topic van te maken? Moeders en mama's to ben uit dezelfde omgeving..

    Ik ben zelf een moeder, 30 jaar, heb een zoon van bijna 7 en een dochter van 5.5 en de derde wordt in augustus verwacht. Een gezellige drukke boel maar nog genoeg tijd voor contacten met andere moeders en dat lijkt me ook wel erg leuk want van mijn vriendinnen ben ik de enige met kinderen.

    Ik hou van:
    Uiteten gaan; liefst sushi
    Zwemmen
    Veel buiten spelen met de kinderen
    Winkelen
    in huis weer eens het e.a opknappen
    Uitstapjes maken.
     
  2. pienvd90

    pienvd90 Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    He, lijkt me erg gezellig. Ik ben 21 jaar en pril zwanger van mijn 1e kindje. Ik woon in regio denhaag.
    Lastig dat je de enige bent met kinderen maar ook wel leuk.
    3e in augustus dat gaat opschieten nu😊
     
  3. Koekie83

    Koekie83 Actief lid

    24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk! Ik ben 32 en zwanger van ons tweede kindje, mijn zoontje is net 2 geworden :)
     
  4. lellebel2

    lellebel2 Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd pien!! Hoe voel je je?
    Gaat idd lekker opschieten nu. ik kijk er ook echt al naar uit.

    Gezellig koekie! Welkom! En jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Gaat het goed?
     
  5. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Leuk! Ik ben 23 jaar en (bijna) 13 weken in verwachting van ons eerste kindje. Woon zelf in Rotterdam. Heb nog niet echt veel contacten/vriendinnen hier in de buurt.
     
  6. lellebel2

    lellebel2 Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben een groeps app met ook alleenstaande mama's in dezelfde omgeving en leeftijd. Als je erbij wilt pb dan ff je nummer want dan kan ik je aan de groep toevoegen.

    Welkom ciprilla! Leuk nog een zwangere
     
  7. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Weten jullie toevallig leuke zwangerschapscursus/clubje in de buurt. Ik heb al gezocht maar kan niks naar mn zin vinden.
     
  8. lellebel2

    lellebel2 Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik niet.. heb er ook wel naar gezocht maar kwam niet veel verder dan zwangerschapszwemmen of yoga. Yoga is niet mijn ding en zwemmen is wel leuk maar goed..je dobbert een uurtje in het water en thats it.
     
  9. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Klopt kan ook niet veel vinden. Vind het tegenvallen had wel wat meer verwacht in zo'n grote stad. Dan maar binnenkort opzoek naar een borstvoedingscursus hopelijk vind ik die wel.
     
  10. Kitsune

    Kitsune Actief lid

    30 mrt 2016
    449
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook Rotterdam, leuk! Nog niks gevonden over cursussen; ik zal eens bij mijn vk vragen hoe of wat. Ga wel ook yoga doen. Zwemmen lijkt me ook wat minder, althans, om dan een beetje te dobberen en oefeningen te doen.

    @Pien: je zat eerst in het december topic toch? Super fijn dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!
     
  11. Linnaea

    Linnaea Fanatiek lid

    20 apr 2015
    3.443
    26
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Hier Spijkenisse. Ik klets graag mee :). Ben alleen niet zo'n ster in onthouden op welk topic ik heb gereageerd, haha. Maar ga mijn best doen om na deze reactie hier terug te komen ;)
     
  12. Kitsune

    Kitsune Actief lid

    30 mrt 2016
    449
    0
    16
    NULL
    NULL
    Linnaea, excuus als ik nu heel wijsneuserig vertel wat je al lang weet... maar je kan je ook abonneren op een topic hem op die manier terugvinden. Ik heb me bijvoorbeeld geabonneerd op een paar topics voor mensen die uitgerekend zijn in december, etc. :)
     
  13. lellebel2

    lellebel2 Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die zijn er wel inderdaad. Woon je nog niet zolang in Rotterdam?
     
  14. lellebel2

    lellebel2 Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom kitsune!

    Wordt gezellig zo met wat meer meiden. Leuk!
     
  15. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik woon er nu zo 1.5 jaar. Dus nog niet zo heel lang. En merk dat ik het nogal lastig vind om contacten te leggen. Dus ik hoop dat het nu misschien wel gaat met een kleintje op komst.
     
  16. lellebel2

    lellebel2 Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik las even je onderschrift en zag dat je bevallen bent met precies 42 weken. Pfhoeee hoe heb je dat kunnen volhouden!
    Toen mijn zoontje er met 40 weken nog niet was heb ik echt een dag liggen huilen van ellende. Uiteindelijk werd hij 5 dagen daarna geboren.

    Ik hoop niet dat deze zolang blijft zitten hahaha
     
  17. Linnaea

    Linnaea Fanatiek lid

    20 apr 2015
    3.443
    26
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Dat wist ik niet. Maar krijg je dan een melding ofzo bij een nieuw bericht? Want ik kan ze best terugvinden als ik wil, maar ik heb nog last van een soort overblijvende zwangerschapsdementie ofzo, ik vergeet gewoon helemaal dat ik ooit op een topic gereageerd heb. En dan helpt abonneren enkel als ik meldingen krijg ;).

    Maar zoals je ziet: deze keer niet vergeten, haha!
     
  18. Linnaea

    Linnaea Fanatiek lid

    20 apr 2015
    3.443
    26
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Haha ja, 42 weken. Ik dacht dat hij nooit kwam en kon de laatste weken ook niets meer dan in bed liggen en op de bank liggen. Maar wilde absoluut thuis bevallen dus niet ingeleid worden en heb het daarom tot de allerlaatste dag volgehouden. En toen kwam hij op het randje, vlak voor het inleiden, toch nog uit zichzelf.
     
  19. lellebel2

    lellebel2 Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha zoo. Nee dat is nog niet zo heel lang inderdaad. Ik ben juist heel veel contacten verloren toen ik kinderen kreeg. Aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant..
    Ach je leert ermee leven hé. Zoals ik al zei ben ik de enige met kinderen van de weinige vriendinnen die ik heb en dat is ook niet echt gezellig hoor. We zitten op een heel ander niveau.
     
  20. lellebel2

    lellebel2 Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahhaa hij heeft je dus echt in de spanning gehouden!
    Is het thuisbevalling goed bevallen?
     

Deel Deze Pagina