(Jonge) moeders omgeving Rotterdam, schiedam

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door lellebel2, 17 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Hoi Michelleee, gezellig!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat leuk :)
    Ik kom ook uit zuid.

    Groetjes!
     
  2. michelleee

    michelleee Actief lid

    30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Dankje wel! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap Jje zit al op de helft zie ik! Gaat alles goed?
     
  3. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Dankje, jahoor gaat eigenlijk wel goed op wat kleine ongemakjes na. Morgen 20 weken echo dus dan weten we ook hoe het met ons kleintje gaat.

    Ik zie dat je vrij vroeg positief hebt getest, ik ook rond die tijd. Heb je al last van kwaaltjes?
     
  4. michelleee

    michelleee Actief lid

    30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Jaa ik had al best vroeg last van kwaaltjes hoofdpijn steekjes en krampen en nu heb ik een zeurende onderrug en echt heel snel honger... Ben ook een beetje bang dat het er 2 zijn :p ben namelijk zelf 1 van een tweeling maar die was helaas al in de buik overleden met 15 weken... En ik ben blijven hangen
     
  5. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Zo dat zijn aardig wat kwaaltjes al. Hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt voor je. Had je donkere positieve testen? Bij tweeling kleurt die volgens mij sneller donker doordat je meer hcg aanmaakt.
     
  6. michelleee

    michelleee Actief lid

    30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Ik heb vandaag toevallig nog een test gedaan in de avond en die was al donkerder dan vanmiddag..(vanochtend ook 1 dat geeft mij een goed gevoel om te testen en de streep te zien) :p. Duss maarja hoop er eigenlijk niet op maar het is zowiezo welkom lijk me wel leuk maar we zullen het zien!!
     
  7. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Nou ben benieuwd. Vanaf wanneer krijg jij je eerste echo bij de verloskundige? Ik heb hem bij 6 weken gehad, ik wist toen meteen dat het er maar 1 was.
     
  8. michelleee

    michelleee Actief lid

    30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    ik zou het niet weten,, ik ga maandag de VK bellen want dan ben ik pas over mijn NOD heen dus hoop dan zo snel mogelijk een echo te krijgen.. ik laat het je zowiezo weten! :D
     
  9. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Spannend! Vond die eerste echo zo bijzonder. Toen had ik pas echt het idee dat ik zwanger was.
     
  10. michelleee

    michelleee Actief lid

    30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Ja echt he dat had ik ook bij me eerste en nu gewoon weer.. Ben nu telkens testen aan het doen om die streep te kunnen zien :p me eerste echo duurt nog wel even denk ik,, ben er natuurlijk al heel vroeg achter gekomen zit nu pas op 13dpo... Op 8 dpo al een heel licht streepje te zien dus toen had ik eigelijk al een positieve test,, maar op 10 dpo was hij echt gewoon goed te zien dus vandaar me "handtekening"
     
  11. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    De eerste weken zijn het ergste die duren het langste vond ik. Ik deed ook heel veel testjes hoor, vond het ook fijn om die streep duidelijker te zien worden. Ben je nu dan ongeveer in februari uitgerekend?
     
  12. michelleee

    michelleee Actief lid

    30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    rond 25 maart als ik het zelf uitreken.. is dit je eerste kindje ?
     
  13. Koekie83

    Koekie83 Actief lid

    24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd michelleee! Spannende periode weer. Ik ben benieuwd of het er twee blijken te zijn :)
     
  14. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Oh maart alweer, gaat de tijd toch hard. Ja dit is onze eerste :)
     
  15. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Hebben jullie een gipsbuik laten maken, zo ja weten jullie een leuk adresje in de buurt van Rotterdam? :)
     
  16. Koekie83

    Koekie83 Actief lid

    24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee, geen ervaring mee helaas. Lijkt me wel leuk om te doen!
     
  17. michelleee

    michelleee Actief lid

    30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    dankje well koekiee!!

    nee geen gipsbuik maar dat wil ik deze keer wel heel graag maar denk dat we dat dan gewoon zelf gaan doen
     
  18. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja ik wou hem eerst ook zelf maken. Maar heb hele mooie voorbeelden gezien die ik echt niet zelf kan namaken, ben helaas niet zo creatief. Kost wel wat, maar denk als ik het niet doe dat ik spijt krijg.
     
  19. lellebel2

    lellebel2 Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wordt gezellig gekletst hier. Ben een hele poos niet geweest ondanks ik het topic zelf heb geopend. Gefeliciteerd met je zwangerschap Michelle!

    Ik loop alweer tegen het einde aan. De afgelopen dagen heel erg veel gerommel gehad en dacht echt dat hij geboren zou worden maar helaas zette het niet door. Zo frustrerend is dat. Ik ben er ook goed klaar mee nu..
     
  20. Koekie83

    Koekie83 Actief lid

    24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Lellebel! Je lichaam is zich goed aan het voorbereiden dan blijkbaar. Hopelijk blijft het wat koeler voor je. Nog veel last van de warmte gehad of valt het mee? Hoe kijk je tegen de bevalling aan?

    Hopelijk laat de kleine man zich snel zien.
     

Deel Deze Pagina