Wanneer box uit de kamer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elmo82, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo82

    elmo82 Actief lid

    16 jul 2010
    196
    0
    0
    gastouder
    friesland
    Wanneer ging bij jullie de box de kamer uit?
    We zijn 2 weken op vakantie geweest en nu wil Fabian niet meer in de box.
    Hij schreeuwt alles bijelkaar om maar uit de box te mogen.
     
  2. sweet978

    sweet978 Fanatiek lid

    29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    herkenbaar.
    Ik merk echter wel dat het na een paar dagen beter gaat. Ze vindt de box nu minder erg dan afgelopen zondag :)
    Maar om antwoord op je vraag te geven, wij gaan de kinderkamer echt kind veilig maken. Speelgoed in de buurt, stopcontacten en een traphekje voor de deur etc en dan gaat de box weg.
     
  3. belize

    belize VIP lid

    25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    voor ons is het wel heel erg vroeg natuurlijk maar t zou wel geweldig zijn om de box weg te hebben...maar ik denk dat het weg gaat nadat t niet meer gebruikt wordt voor de baby maar een soort opslagplaats dreigt te worden voor de onbestemde voorwerpen.
     
  4. Maia

    Maia Niet meer actief

    hier blijft hij nog wel even. Vind het wel handig als ik bijv. aan het stofzuigen bent. Dan gaat ze namelijk aan het snoer hangen enz enz enz
     
  5. Amika

    Amika Actief lid

    12 okt 2009
    179
    0
    0
    Verzorgende
    Rotterdam
    bij ons hij de box weg gegaan toen mijn zoon 8 maanden was. HIj wilde er echt niet meer in
     
  6. Skye

    Skye Niet meer actief

    Hier is de box weggegaan toen Kyra een maand of 11 was!Ze zat er toen eigenlijk al niet meer in, want dat wilde ze niet meer!
     
  7. MG2009

    MG2009 Niet meer actief

    Toen ie 1 werd, kreeg ie een tafeltje met 2 stoeltjes cadeau. Deze heb ik neergezet ipv de box.
     
  8. DvS

    DvS Fanatiek lid

    18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik laat 'm nog wel even staan! Vindt het fijn als ik bijv. zelf naar de WC moet of even de was doen enz. Wij laten 'm zo lang mogelijk staan. Hij vindt het ook niet erg erin te zitten en gaat meestal lief spelen of naar de auto's kijken uit het raam.
     
  9. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hier ging hij weg toen Julia 1 1/2 was. Ik zette haar erin als ik ging douchen. Wel zette ik de laatste maanden de laptop voor de box zodat ze een filmpje kon kijken. Zo kon ik even lekker douchen en vermaakte zei zich prima in de box.
     
  10. mamasim

    mamasim Actief lid

    8 mrt 2009
    255
    0
    0
    Ik denk zo'n twee maanden geleden, toen hij 16 maanden was dus.
    Eigenlijk gebruikten we hem al bijna niet meer. Het was meer een opslagplek voor speelgoed en een plek waar hij even zijn zonden mocht overdenken als hij heel slecht luisterde ;):D...

    Ik vond het vooral emotioneel wel een beetje moeilijk om die stap te nemen. Voelde toch wel als het afsluiten van een periode.
    Maar toen ie eenmaal weg was, was het ook wel heel fijn om weer wat ruimte te hebben in huis. En zowel mannetje als wij hebben de box nog geen seconde gemist eigenlijk.
     
  11. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Met 11 maanden, ik deed haar eigenlijk alleen de eerste maanden veel in de box, daarna bijna niet meer.
     
  12. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Ik denk dat wij hem ook binnenkort gaan wegdoen. Staat alleen maar in de weg bij poetsen. Moet alleen nog even bedenken waar ik met het speelgoed ga blijven...;)
     
  13. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier heb ik haar momenteel er wat minder in, maar wil 'm nog lang niet weghebben dus probeer haar er in elk geval 2x per dag in te leggen.
    Bij de oppas ligt ze ook veel in de box.
    Streven is 1,5jaar omdat ik toch wel makkelijk vind. We hebben ook een hondje en heb geen zin om continu alles in de gaten te houden.
     
  14. tulip

    tulip Niet meer actief

    Ik heb hem met 11 maanden weggedaan, ik had (toen nog;)) een heel braaf meisje dat toch niet wegkroop o.i.d. ze vermaakte zich buiten de box net zo goed als in de box. Ik zag het nut er eigenlijk niet meer van in.
     
  15. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    Nou die box blijft hier voorlopig lekker staan. Inderdaad wel handig als ik naar de wc moet of stofzuigen. Hij vind het zelf ook niet vervelend dus dat scheelt natuurlijk wel.
     
  16. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    hier was hij met 9 maanden al weg. fynn wilde er niet meer in en wilde alleen maar lopen. daarnaast werd hij al weinig gebruikt voor fynn het was meer opslagplek voor speelgoed
     
  17. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hier is ie al een maand (? denk ik, of is het al langer, iig rond 9 maanden) weg. We waren 'm zat en de kleine wilde er ook niet meer in. Die wilde lekker ronddartelen in de kamer, dus dat kan hij nu naar hartelust doen :D
    Als ik hem even veilig weg wil zetten gaat hij nu in zijn kinderstoel aan tafel. Als ik naar de wc ga is er niks aan de hand, want dan laat ik de deur open en komt hij naar me toe kruipen. Stofzuigen doe ik als hij ligt te slapen :) Hier geen redenen te bedenken om dat onding te houden...
     
  18. girl21

    girl21 Niet meer actief

    ik heb nu nog makkelijk praten,maar probeer het toch wel totdat hij twee is... tis nog ver weg, maar zo denk ik er nu over..

    vind in het algemeen dat kinderen heel vroeg de box uit gaan, en ik vind t voor de ouders wel makkelijk om langer erin te laten, maar ben er ook van overtuigd dat het voor de kindjes ook goed is, aangezien ze hun eigen plekje hebben, en zich ook prima zelf leren te vermaken in de box.. als ze kruipen of lopen, gaan ze overal anzitten, omdat ze zich dan niet kunnen vemaken, en daarom vinsd ik dat ze langer erin kunnen blijven.. en buiten dat om hebben we ook nog eens een hond rondlopen, dus dan vind ik t wel prettig er als ik effe uit zicht ben.

    maar das ieder voor zich, je moet doen waar jij je prettig bij voelt!
     
  19. Amfy

    Amfy Niet meer actief


    even helemaal offtopic!

    wat is sil gegroeit zeg! mooi ventje
     
  20. Amfy

    Amfy Niet meer actief


    fynn komt echt nergens aan hoor waar hij niet aan mag komen zelfs de planten bak op de salomtafel laat hij gewoon met rust. en hij vermaakt zich altijd prima zelf. ik heb er de heledag geen omkijken naar.

    ik ben het dus niet met je eens ;)
     

Deel Deze Pagina