juli 2016 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door SJ86, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sens13

    Sens13 Actief lid

    10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Hihi ja ik heb een rustige week op het werk dus dan heb ik wat vaker tijd om op het forum te zitten en te reageren ;) zodra het druk is op mn werk merk ik gelijk dat het forum erbij in schiet.

    Oooh het blijft wel spannend zo hoor! Haha.. welke test had je? Ik had altijd die van die Kruidvat, die vond ik wel fijn.
     
  2. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Hihi okee.. daarom dus! Hihi..

    Overal haal ik ze vandaan. Kruidvat vind ik ook fijn, dus die heb ik gehaald. Daar heb ik wel een paar keer vals positief gehad als reactie op de eisprong7
     
  3. Sens13

    Sens13 Actief lid

    10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
  4. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Haha, nog steeeeds onduidelijk! Ik heb niet meer een streepje gezien... maar ook nog niet ongesteld. Raar hoor...
    heb er wel een hard hoofd een langzamerhand... het zijn steeds nog meer tuurders dan die van dinsdag... die is opgedroogd trouwens wel echt roze..
     
  5. Sens13

    Sens13 Actief lid

    10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Ahhh shit! Balen zeg.. brengt je wel aan het twijfelen hè als ook die ongesteldheid uitblijft. Vreemd hoor. Las in je andere topic dat je al 67 dagen ofzo niet ongesteld bent geweest? Dat is ook echt lang!
     
  6. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ja... nou ja.. heb ook PCOS... dus is niet heel gek, maar mijn langste cyclus was 60 dagen... en nu dus al over de 70!:(
     
  7. Sens13

    Sens13 Actief lid

    10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Ah ja dat klopt dan is het idd niet zo gek dat je zo'n lange cyclus hebt, maar dat maakt het wel extra spannend dan met zo'n tuurtest erbij... ;)

    Aah mijn ventje is al het hele weekend zo ziek, het is echt een hoopje ellende. Volgens mij heeft ie buikgriep, heb begrepen dat het weer heerst, hij moet de hele tijd overgeven en diarree.. typische buikgriep klachten dus. Gelukkig was hij vandaag weer iets aan de betere hand

    Hoe gaat het bij jullie?
     
  8. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Aahh sneu Sens!
    Hier gaat het best wel okee... maar ik baal er wel van dat ik hem niet in slaap krijg hier thuis! Probeer wat te vinden om hem te helpen, maar is zo lastig.. al zoveel geprobeerd!

    Mijn vriendje is niet echt ziek ofzo.. moest wel vorige week 2 keer flink overgeven... maar dan komt het eruit door een flink hoestbui ofzo! Echt sneu!

    Hij heeft alleen ontdekt dat hij 06.00 uur een betere tijd vindt om wakker te worden... nu gaat het snachts weer iets beter (bijna niet meer wakker), maar wel een stuk eerder wakker.. blegh! 6 uur vind ik wel heel vroeg om de dag te beginnen, helaas
     
  9. Sens13

    Sens13 Actief lid

    10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Jaa ik zag je andere topic net al voorbij komen. Vervelend zeg dat hij nog steeds zo moeilijk slaapt overdag! Kan me goed voorstellen dat je af en toe ook wel je handen vrij wilt hebben. Hopelijk krijg je een tip die voor jullie werkt.

    Hier hielp de "10-minuten-methode", maar dat hadden jullie ook al eens geprobeerd toch?

    Oeff 6 uur is wel erg vroeg ja! Ik zei al dat ons zoontje ook steeds vroeger wakker werd laatste weken, inmiddels is hij blijven steken op 6.45 uur en dan denk ik al pfoehhh een half uurtje later mag ook wel :p
    Laat staan 6 uur dan, dat is echt vroeg. Neem je hem nog bij jullie in bed dan? Of blijft hij in zn bedje liggen kletsen ofzo?
     
  10. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Jaa, dat hoop ik ook! Nu zijn het vooral berichten dat ik nu ECHT wel wat aan zou moeten passen! Haha.. zo wisselend... zijn ze een half jaar en schrijf je dat bericht dan is het antwoord: gewoon bij je houden en dragen!
    haha

    Jaa. .vreselijk! Gisteravond was de babyfoon kapot gegaan, dus hadden geen geluidjes vanmorgen, hihi!
    Om half 6 een harde huil... speen er in.. en daarna pas weer na 7 uur! Jeeeuuj!!

    Maarehh... ik ging er 6 uur echt niet uit... na par keer troosten kwam hij bij ons liggen... tussen ons in sliep hij niet en speelde vooral met mijn hand o.i.d... of hij sliep op mij zeg maar..

    10min methode idd geprobeerd.. hielp met in slaap vallen, maar na een half uurtje is hij dan nog wakker
     
  11. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    10 dagen geleden een tuurder.... daarna niks... supertuurstreepjes misschien... misschien niet...
    Nu nog niet ongesteld...
    Dus ik dacht vanmiddag..effe en actiontest halen, tussendoor filmpjes gekeken en ineens dacht ik: oohh effe kijken .. 5 minuten zijn voorbij! En ja hoor.. weer een tuurstreep.. met het blote oog beter te zien dan op de foto....
    Het zal toch niet?
    Was het 10 dagen geleden een reactie op de eisprong? En zit ik dan nu 10DPO dat zou toch wat zijn zeg! ;) Haha..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    En.. vandaag...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Oooohhhh Senssss....
    Waar blijf je????
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Sens13

    Sens13 Actief lid

    10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Ooohhh SJ!! Wauwwww gefeliciteerd!!
    Shit sorry ik ben er ff een paar dagen tussenuit en ik mis dit geweldige nieuws! :D
    Super zeg, gefeliciteerd!!

    Na je vorige berichtje had ik eigenlijk de hoop op gegeven hahah, echt leuk voor je!

    Hier is de ziekenboeg gelukkig voorbij ;) die buikgriep hield wel 6 dagen aan pff mn zoontje was zo'n zielig hoopje ellende, ben blij dat hij weer helemaal beter is!

    Enne..wat vind je partner van het nieuws? :)
     
  15. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Jaaa, ik dacht: waar is ze nou????

    Mijn man is nog een beetje in shock.. dus de blijdschap moet nog komen, haha! Komt vanzelf..
    Half april de eerste echo! Spannend...

    Had het zelf ook niet meer verwacht hoor, haha! Maar ineens is het toch zo! We waren wel echt in de stress hoor... hoe moet dat nou? Is dat wel handig.. ?

    Hier begint de ziekteboeg een beetje... onze jongen wordt snachts 3/4 uur wakker.. snotterend/huilend...
    kan niet meer zelf in slaap komen.. maar in slaap wiegen en wegleggen lukt niet.. laatste 2 nachten heeft hij dus vanaf half 4 ofzo, tussen ons gelegen. Net maar zetpilletje gegeven. hopelijk helpt dat..
    fijn dat het bij jou beter gaat nu! :)

    Begint het nu ook al te kriebelen voor nr 2 bij jullie?
     
  16. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ohhh inmiddels is al wel een tijdje duidelijk waarom ons vriendje zo slecht slaapt.. het wordt al wat beter..
    De verkoudheid + doorkomende tandjes.. zo sneu! Het zijn er zeker 3 die in aantocht zijn, alhoewel het ook lijkt alsof er ook 2 onder bij komen... 5 in een keer dus, arm kind! :(

    Hoe is het met de tandjes bij jouw kindje.. ?

    Heb je al gefietst?

    Hoe gaat het met kruipen en opstaan?
     
  17. Sens13

    Sens13 Actief lid

    10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    SJ! Sorry!! Het was echt even héél druk, met werk enzo. Ik heb wel aan je gedacht hoor ;) maar het kwam er gewoon echt niet van om ff op het forum te komen

    Hoe gaat het met je?? Wanneer heb je de echo?

    Oww 5 tandjes in een keer bij je zoontje, wat sneu! Niet gek dat hij zo slecht slaapt, het is wat met die tandjes he..
    Hier is nummer 6 net door en nummer 7 is weer onderweg, we blijven ermee bezig he ;)

    Wij hebben net de koemelk provocatietesten achter de rug. Twee dagen moesten we in het ziekenhuis verblijven, het was een dubbelblinde test, dus niemand wist op welke van de 2 dagen hij de koemelk zou krijgen.
    Nou, ik krijg morgen pas de uitslag, maar het was overduidelijk hoor, nog hartstikke allergisch, en maar spugen en overgeven en maagzuur enz. het was echt ff een paar daagjes ellende :( zo sneu voor hem! Had ie net die vervelende buikgriep achter de rug, komt dit eroverheen.

    Ik ben toevallig net een fiets en een stoeltje aan het aanschaffen, als het goed is komt alles over een week of 2 binnen dus dan gaan we lekker fietsen, heeerlijk met dit weer, ik kijk er echt naar uit!
    Heb jij al gefietst?

    Kruipen en staan gaat enorm goed, meneertje loopt zelfs al achter zijn loopkar. Hij wil echt alleen nog maar staan de hele dag zo grappig haha
    En hoe gaat het bij jouw zoontje?

    Jaaa een 2e....de kriebels zijn nu weer ff weg hoor, aangezien het echt zo druk is de laatste tijd. En vooral als mn zoontje dan zo ziek is geweest.. dus voorlopig wachten we toch nog ff hoor ;)
     
  18. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Hoiii Sens..

    Ah, dat is lief.. maar zou niet goed zijn als ZP je prioriteit heeft, toch? We hebben gewoon een leven.. :) Met de wakkere nachten heb ik alleen wat meer tijd om te kijken, haha!

    Het gaat redelijk! Ons zoontje is qua slapen echt een draak..
    Snachts heel onrustig en de eerste keer (soms daarna ook nog een keer) is hij maar te troosten met een speen en een aai over zijn bol.. daarna niet meer. In slaap wiegen en als je gelukt hebt kun je hem wegleggen. Ik heb er de puf niet voor door de zwangerschap en doordat hij overdag ook NOG slechter slaapt nu... dus hij ligt nu regelmatig vanaf 2/3/4/5 uur bij ons in bed... en slaapt dan lekker door tot half 8..
    Verlatingsangst? Bang? Verkouden? Al met al wel duidelijk dat hij ons even nodig heeft.

    Echo is volgende week vrijdag, spannend! Ben benieuwd... voor die tijd maar effe testen nog... of het wel ECHT zo is, haha

    Wow... nr 7 ook al in aantocht, wat veel!! :)
    Bovenste 3 zijn er nu door...onder 1 ... dus hij heeft er nu 2. + 4 kleine stukjes...

    Aaaahh sneu ja... wel goed dat het is onderzocht, maar sneu dat hij zich dan wel weer heel beroerd heeft gevoeld.

    Jaaa, ik heb al gefietst. Mijn zoontje zit nog niet zelfstandig.. wel als ik hem neerzet dat hij blijft zitten, maar gaat niet zelf zitten. Dan mag het nog niet echt geloof ik.. dus doen maar kleine stukjes. Hij vindt het fantastisch!

    Wow.. kruipen en staan.. mijn zoontje gaat nu eindelijk af en toe vooruit ipv achteruit.... het is nog echt schuiven. Hij is wel in de kruippositie, maar weet verder niet wat hij er mee moet, haha!
     
  19. Sens13

    Sens13 Actief lid

    10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Ach wat sneu voor jullie ventje! Dan maar lekker bij je in bed nemen ja, dan kom je zelf ook nog aan wat uurtjes slaap toe he, anders is het echt geen doen.
    Het is nu volgens mij wel een periode van verlatingsangst he? Mijn zoontje heeft het af en toe ook hoor, dan wordt hij opeens gillend wakker en (gelukkig!) gaat hij dan na een kroel weer slapen.

    En wat spannend de eerste echo! Haha idd nog ff testen, zou ik ook doen hoor :D
    En hoe voel je je verder? Last van kwaaltjes of valt het mee?

    Wat leuk dat jullie al gefietst hebben en dat V het fantastisch vind! Is ook ontzettend leuk voor die kindjes he weer allemaal nieuwe dingen te zien.
    Ik kan niet wachten tot wij met de fiets op pad kunnen :)
     
  20. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Hoiii...

    Ja...heel sneu...
    Nu slaapt hij nog... dus das al een mega vooruitgang. Even wakker 2 keer..maar mijn man kreeg hem met troosten en een speen snel weer in slaap! Wow.. het zou fijn zijn als de nachten weer goed gaan..

    Overdag is nog wel een dingetje... het cb vindt het prima als hij bij ons slaapt, maar dat het niet handig en wenselijk is... daar zijn we het over eens. V is wel wat zeurderiger soms hoor... denk toch vermoeider nu hij weinig slaapt en meer kan. Cb adviseert de wekkernethode.... nou geprobeerd. Maar indd.. een kind met verlatingsangst ga ik hier niet mee treiteren. Kan wel 3 uur duren voor hij slaapt met veel gehuil en gekrijs. Lijkt me vreselijk.

    Ja... heel spannend. Test gister was wat lichter, maar msak me niet echt druk. Ik zie het wel morgen. Kan alle kanten op. Voel me wel heel moe en licht misselijk...
    Verder gaat t goed. Ga er maar vanuit dat na 12 weken het beter gaat..

    Wanneer denk jij te gaan fietsen??
     

Deel Deze Pagina