Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    hihi nou indd! Dit put je echt uit.
    Gelukkig bijna vakatie. Hopelijk geeft me dat ook wat meer rust.

    Ja was echt zo blij om het hartje te horen.
    Vind het allemaal nog zo eng & onzeker.

    Hoe voel jij je? Bijna verlof zeker.
     
  2. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Mama1504 ik heb sowieso een slechte stoelgang. Ga soms 5 tot 7 dagen niet naar de wc. Maar tijdens de zwangerschap heb ik er meer last van. Helaas ben ik ook geen natnek:( Dus moet mezelf dwingen om te drinken:$

    Ben al wel 2x bij de vk geweest, maar dat was 1x om een soort kennismaking want ik zou in zkh onder controle blijven maar moest toch een vk hebben en 1x hadden ze een echo nodig voor een opleiding. Dus dit waren heule snelle bezoekjes zonder een echt gesprek.

    @Meisje93 wat bijzonder dat je de kleine nu al voelt!!! Ik denk t ook af en toe te voelen, maar dat was niet zo vroeg als bij jou.
    Hopelijk werken die zetpillen. Tis echt zo naar dat overgeven...

    Vandaag eerst een dagje werken en pas om 18:40 naar de vk....spannend:oops:
     
  3. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ooh heerlijk vakantie. Gaan jullie ook weg of lekker bij huis? Hopelijk helpt de vakantie. Misschien t idee al dat je even niks hoeft.

    Ja zal wel. Je voelt nog niks dus is heel onwerkelijk en je moet er maar van uit gaan dat alles goed is.

    Klopt. Bijna verlof. Nog 3 diensten werken in 2 weken. ;)

    @Katsje oeff ja dan maakt een zwangerschap het er niet makkelijker op.
    Hier ook een slechte drinker :| en ik L maar drinken voor schuiven maar zelf ho maar :p

    Idd korte bezoekjes. Nog geen band kunnen opbouwen dus. Ik merk t verschil met gyn en gewone vk wel dat vk veel persoonlijker is. Vind ik persoonlijk fijner.
    Maar dan is het vanavond dus even echt tijd voor jou ipv kort bezoekje ;) ben benieuwd!
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje ja vind het ook heel vroeg! Gisteren niets gevoeld. Vandaag ook nog niet.
    ik hoop het, maar verwacht er niks van. Aangezien de tabletten ook niks doen.

    succes zo bij de vk. :)

    @Mama1504 willen wel weg gaan. Hebben nog niks geboekt. Even afwachten hoe ik me dan voel.
    En jij?
    Oeh bijna verlof al. Lekker zeg. Ook perfect in de vakantieperiode.
     
  5. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 je hoeft ook nog niet elke dag al iets te voelen. Zo voelde ik t met 11 weken, maar daarna zomaar een paar weken niet. Maakt je ook heeeel onzeker. o_O

    Ooh ja idd. Niks aan als je beroerd op vakantie bent. Hoop wel dat je eventjes weg kan. Er even heerlijk uit. :)

    Nee wij gaan niet weg. 1. Omdat ik toch steeds minder kan en dan ben ik het liefst thuis. 2. We hadden voor ik wist dat ik zwanger was de vakantie 11 sept gepland, dus alles was al geregeld ook bij mijn man, maar die van mij kan natuurlijk gecanceld :p maar ja die van manlief kan niet worden verschoven ivm schoolgaande kinderen bij hem op t werk. Dus hij neemt pas vakantie na de bevalling. en wij zitten (nog) niet aan school vast oid. Maaar als alles na de bevalling wat goed gaat willen we eind oktober begin november een weekje weg. :)

    Tsja mijn verlof zit wel in een lekkere periode :D

    @Katsje heel veel succes bij de vk! :thumup:
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 oh ik maak me er niet druk om hoor. ;)
    Ben er ook niet mee bezig of ik het voel.
    Voorkomt ook weer teleurstellingen.

    Nee niet echt. Had ik 3 jaar geleden. En zijn toen eerder naar huis gegaan.

    ah ook lekker buiten de schoolvakantie. :)
    mis je die drukke periode juist. Lijkt me wel prettig.
     
  7. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 idd voorkomt dat ook weer!

    Ja stond mij al iets van bij, nou dan nu maar even afwachten! Hopelijk gaat t nu helpen die zetpillen.

    Ja echt wel. Scheelt veel geld en drukte idd. We kunnen nog 2 jaar buiten de schoolvakanties :p dit jaar en volgend jaar, daarna is het afgelopen ;)
     
  8. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Jeeej, weer helemaal goedgekeurd!!! Kleine speelde weer graag verstoppertje;) Kostte ff wat moeite om t hartje te vinden, maar tis gelukt! Mooi hartje gehoord (voor t eerst deze zwangerschap) en bewoog wel flink! Zo apart om die bewegingen op zo’n Doppler te horen:rolleyes:
    Nieuwe afspraak op 15-8
     
    Seabert1 en Esther519 vinden dit leuk.
  9. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Jeeej!! :D Wat super dat t zo goed gaat! :) En heerlijke actieveling dus :p
     
  10. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ja iets te actief....iedere keer als t in de gaten heeft dat t beluisterd/bekeken wordt, gaat t gauw draaien:p
     
    Mama1504 vindt dit leuk.
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik hoop het! Ben wel even toe aan vakantie. :)
    Nou indd! Willen in oktober ook nog weg. En wie weet in de kerstvakantie ook nog wel. Nog even goed van nemen voordat de baby er is.
    Haha ja over 2 jaar is dat helaas voorlopig verleden tijd.
    Ik zit vast aan de bouwvak. Baal daar echt van.

    Wat leuk dat je het hartje hebt gehoord. Zo mooi & bijzonder heh.
    Wordt nog wat met de 20 weken echo straks. Als het zo'n verstoppertje is. :p
     
  12. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja snap ik! Kan nu nog :p
    Och ja bouwvak is net zo iets idd. Ben blij dat mijn man niet meer in de bouw zit. Wat een drama was dat op t werk met plannen! o_O
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    nou echt heh. :confused:
    En in de bouwvak is het helemaal duur.
     
  14. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Nou idd. Scheelt echt veel!
     
  15. joyce2086

    joyce2086 Fanatiek lid

    6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Fijn dat alles goed was! Hoe voel je je nu? En de andere zwangeren?
    Hier gaat alles goed, L is al 2 maanden en doet het super. Over 3 weken moet ik alweer gaan werken, zie dr nog erg tegen op..
     
  16. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Hier gaat t iets minder met mezelf. Slaap super slecht. Ong 2 uurtjes per nacht. Dus ben op dit moment steeds bloedchagrijnig. Komt door allerlei factoren maar meest erge is wel die restless legs :evil: heb alles al geprobeerd, heb nu als laatste optie magnesium olie geprobeerd gisteravond. Moet zeggen heb lekker geslapen, dus of t komt door die olie of t komt doordat ik te moe ben. Maar vanavond maar weer proberen ;)
    Ook merk ik dat ik nergens geen zin in heb zoals afspreken met vriendinnen oid. Zit t liefst lekker alleen thuis te chagrijnig doen :roflmao:

    Verder heb ik het helemaal gehad met werken. Vandaag vrij genomen en dan moet ik het weekend weer evntjes (laatste weekend) :) en dan volgende week nog 1 dagje en dan verlof!! :D

    Ik vind die warmte en hoogzwanger absoluut geen goede combi :( maar goed zit mooi bij L in het zwembadje, hij vind dat helemaal niet erg :p

    Kleine is goed druk. Net als de grote broer toen. :D Wat voor acrobatische dingen die uithaalt geen idee :roflmao: laatste controle lag ie met het ruggetje links, hoofdje beneden en voetjes rechts. Kon ik ook makkelijk voelen, maar af en toe wordt ik wakker met t getrap links o_O:p snap er niks meer van, want het hoofdje ligt wel beneden dat voel ik wel namelijk, dus wat die doet geen idee :roflmao: geniet er nog elke dag van van die kleine in de buik. Weet nu wel zeker dat ik die snel zal gaan missen na de bevalling ;)

    Zover mijn situatie :roflmao: Klaagmodus weer uit en de goede pet maar weer op vandaag :)

    @joyce2086 wooow over 3 weken alweer werken :| ik snap dat je er tegen op ziet. Die drukke vakantie periode :eek:
    Hoe gaat t met broer en zus?
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @joyce2086 wauw alweer 2 maanden.
    och ja het werken weer. Snap dat je daar nog tegenop ziet.

    @Mama1504 wat ontzettend vervelend van je nachten. Dat put je echt uit lijkt mij.
    gelukkig komt je verlof al lekker in zicht!
    ach hier mag je lekker klagen hoor. Het valt ook niet altijd mee.
    Zeker niet met deze warmte.

    #hier. Hier gaat het helaas ook niet echt top.
    Sinds gisteren me volledig ziek moeten melden. Maandag hield ik niks binnen. kon ook amper wat eten. Zondag ook.
    Heb nu primperan gekregen. Werkt echt super. Maar wordt er doodmoe van.
    lig nu alweer uitgeput op de bank.
    Vandaag ga ik het proberen op 2 zetpillen ipv. 3 misschien helpt dat nog een beetje.
    Morgen naar de arbo arts. Eens kijken wat die gaat zeggen.
    Heb ook bijna vakantie. Hoop zo dat ik me dan beter mag voelen. Zodat we toch nog een weekje weg kunnen.
     
  18. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @joyce2086 jeminee wat gaat de tijd snel! Eigenlijk te snel....snap dat je nog niet aan de slag wil! Nu eerst nog genieten van die heerlijke weekjes die je nog hebt!!!

    @Mama1504 haha die klaagmodus! No worries, hier gewoon lekker klagen. Tis heerlijk om t toch te uiten!!
    Maar vervelend zeg die restless legs....ik heb dr gelukkig alleen ‘s avonds last van en niet ‘s nachts. Hopelijk was t toch die olie dat je vannacht redelijk hebt geslapen.
    Gelukkig bijna al verlof, zo te lezen ben je er ‘ernstig’ aan toe!!
    Nee, die combi hoogzwanger en hitte gaat inderdaad niet samen (spreek uit ervaring: bij de zwangerschap van A. was ik 32 weken zwanger, gingen we op vakantie baar Kroatië waar het bijna 2 weken lang 40 graden was: dus hittegolf). Je moet t toch nog ffies uitzingen hoor!!
    Wel prettig dat je heerlijk geniet van die kleine!!!

    @Meisje93 och jee, toch te misselijk...hopelijk blijft de Primperan dan toch werken en kun je eindelijk eens gaan genieten van de zwangerschap. Hoe is het met de BI?
    Gelukkig bijna vakantie!

    #Hier: t gaat redelijk. De ene dag beter dan de andere dag. Gisteren onwijs last van liezen gehad en vandaag weer bij mn schaambeen en onderbuik. Gelukkig niet meer misselijk geweest! Nu wel vaak veel vocht vasthouden, heb mn ringen zelfs af moeten doen omdat die pijn deden.
    Thuis zijn we begonnen met de voorbereidingen voor een nieuwe slaapkamer voor A. Dus zitten flink in t stof en duurt nog wel een paar weekjes....
     
  19. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 oef das ook geen fijne bijwerking als je er doodmoe van wordt. Hopelijk kun je het met 2 doen vandaag.

    Ik ga duimen dat de misselijkheid weggaat zodat jullie idd er even op uit kunnen. Even t gevoel van niks hoeven.

    Ja die slechte nachten breken op. Ben gewoon chagrijnig. Ook niet leuk voor mijn man en L soms :|

    @Katsje wooow 40 graden? Nee dat was mij ook niks geweest. Ja zal t wel moeten uitzingen heh :p kan moeilijk t weer veranderen :p nee maar dan ga ik gewoon bij L in het zwembad :)

    Ja ik ben zeker toe aan verlof. :roflmao: Mijn hoofd zegt dat ik nog wel even door kan, maar mijn lichaam zegt “stop”. Dus luister ik maar naar mijn lichaam ;) heb ik even moeten leren deze zw maar het is er door haha..

    Oeeh leuk die slaapkamer. Wordt nu echt :) jij bent alweer bijna op de helft :D gelukkig is de misselijkheid weg, alleen balen dat je andere klachten terug krijgt :(

    Hier ook vocht vasthouden :eek: meer in mijn enkels, maar goed dat komt natuurlijk nu ook met t warme weer erbij en ben er ook wel vatbaar voor bij een zw. Magnesium helpt trouwens ook bij t vocht. ;)

    Ojaa ben trouwens nog geen gram aangekomen :eek: ik dacht: laat ik eens op de weegschaal gaan staan, dacht serieus dat ie kapot was maar nee.
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje ik hoop het! Het is nu nog maar weinig genieten helaas.
    Zo jammer, wacht je er zolang op. En dan ben je ook nog eens zo beroerd ervan.
    Bekken. gaat erg wisselend. Gisteren bij therapeut geweest. Heb nu weer andere oefeningen meegekregen.

    fijn dat jij niet meer misselijk bent geweest. Wanneer stopte het bij jou?
    let jij ook op je bekken? met die pijn rondom?
    wat leuk! Veel klusplezier. Weet je al helemaal hoe je het in wilt richten?

    @Mama1504 nee, zeker niet.
    Vindt dit eigenlijk nog vervelender dan het niet kunnen eten. Nu kan ik helemaal niks meer.
    morgen naar de arbo. wil eigenlijk vanavond en morgenochtend geen primperan nemen. Zodat ik een beetje fit ben bij het gesprek.

    ja snap ik. Je wordt er niet vrolijker van. Van slaapgebrek.
    Heb helaas geen tips voor je.

    Woww! Nog niks aangekomen? Hoe doe je dat?
     

Deel Deze Pagina