Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ben er nog niet aan toe gekomen om m'n verhaal te typen. Het laat even wat langer op zich wachten :p Maar alles gaat nog steeds goed hier. Met mij gaat het gelukkig eindelijk wat beter, zo'n keizersnede is echt geen grapje.. :( J. doet het nog altijd super goed. Zo gek op m'n meisje!

    Vervelend dat het met jullie allemaal wat minder gaat. Hoop dat jullie je snel beter voelen en dat het wat minder warm wordt zodat jullie minder vocht vasthouden. Weet als geen ander hoe irritant het is, bij mij is het pas sinds eind vorige week weg. Lees verder wel mee hoor, maar terug reageren is even iets teveel! Houd jullie in de gaten! ;)

    @joyce2086 jeetje wat is dat hard gegaan. Snap ook heel goed dat je nog geen zin hebt om te werken..
     
  2. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 en als je 1 zetpil neemt? Of ben je dan ook al niet fit meer. Weet niet hoe sterk dat spul is hoor.
    Ben ook benieuwd wat de arbo gaat zeggen.

    Nee je hebt geen tips. Die olie is ook mijn laatste optie ;) anders moet ik maar op mijn tanden bijten en zien of ik zo de bevalling haal ;)

    Geen idee hoe ik dat doe. Viel in het begin wel af en zit nu weer op mijn start gewicht. Ik eet verder alles wat los en vast zit. Als levi er niet is, eet ik het liefst een vette hal bijv. :roflmao: Dus geen idee. Met L was ik in totaal ook maar 5 kg aangekomen waarvan L zelf 4 kg was. dus dit zal net zo gaan.
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva oei een keizersnede gehad. Nee geloof zeker dat dat geen pretje is.
    Geniet heerlijk van jullie kleine meid. Je verhaal komt nog wel een keertje. :)

    @Mama1504 vandaag nog maar 1 zetpil genomen om 7.30 en voel me nog steeds hondsberoerd. echt intens moe gewoon. Maar rust vinden lukt ook niet. Lig nu te woelen in bed.
    De arbo arts is gelukkig heel aardig. althans de keren dat ik er ben geweest wel. Hij vond toen al dat ik nog teveel deed, dus dat zal nu ook wel zo zijn.

    dan hoop ik maar heel erg dat die olie zijn werk gaat doen bij je.
    lijkt me erg vervelend!

    bizar zeg! kon je altijd eten wat je wilde zonder aan te komen? Ik helaas niet.
    Al denk ik dat ik momenteel ook alleen maar afval.
    Hetgeen wat ik eet, is niet superveel.
    maar dat zal straks wel veranderen ben ik bang. en dan vliegen de kilo's er weer aan. ;)
     
  4. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.593
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Meisje93 hopelijk werken de nieuwe oefeningen van de therapeut!

    Wat betreft mijn bekken: als t zo blijft, onderneem ik gaan actie. Ik ben ook niet de lichtste (bij aanvang zwangerschap een kilo of 12 te zwaar)!
    Misselijkheid: heb vanaf 24-5 elke dag 1 tablet Emesafene. Toen ik daar mee moest stoppen na 30 dagen (tabletjes waren op), was de misselijkheid ook verdwenen!

    Verbouwing: A. krijgt een nieuwe slaapkamer waarvoor we een muur moeten plaatsen. Hoe we die gaan inrichten....nog geen idee. De huidige slaapkamer van A. wordt dus weer babykamer. Was wit/zilver van Nijntje: dat gaan we wel een beetje aanpassen. Blijft wel de basis van wit/zilver, maar dan waarschijnlijk met zilveren sterren..
     
  5. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva Wat super dat alles goed gaat. Dat t wat langer duurt snappen we allemaal. T leven is nu even iets drukker met een kleintje.

    Dus toch nog een keizersnede. Lekker rustig aan meid! Geniet lekker van je meisje en je verhaal komt nog wel!

    @Meisje93 nee dan krijg je ook geen rust idd als je alsnog ligt te woelen. :(

    Ja grote kans dat de arbo dat nu ook gaat zeggen idd. Nu je t woord arbo zegt, oja moet mijn telefonische afspraak morgen niet vergeten :roflmao: thnx dus :p

    Ooh nee niet-zwanger kan ik absoluut niet alles eten :( dan vliegen de kilo’s eraan. :evil: Maar ja zwanger kan ik dus wel alles eten, die kleine eet gewoon lekker mee :p

    @Katsje leuke kleuren! Hebben wij ook: wit/zilver. Lekker neutraal :)
    Wij moeten nog plinten tegen plafond doen, gordijntje en dan commode naar de kamer en klaar! :) Ik krijg de kriebels dat het nog steeds niet klaar is:p maar goed kan ook nog wel :roflmao:
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje ik hoop het! Dinsdag moet ik weer komen. Dus dan zien we het snel genoeg. :)

    ah oke. jij was er dus weer vlotjes vanaf. emesafene kan ik net zolang blijven slikken wat ik zelf wil.

    oh je moet nog een muur plaatsen. Vandaar het stof dus. ;)
    wit/zilver is altijd goed ja.
    Ik weet ook nog niet hoe we E. haar kamertje precies willen. hebben nog tijd zat. :)

    @Mama1504 haha nee. Ben heel rusteloos. Net bij schoonmoeder gegeten. Die had stoelen op wieltjes... geen goede combi. :p

    Ja daarom, ik zie het wel. Schoonmoeder wilt me gelukkig rijden. Ik ben niet in staat om te rijden met deze vermoeidheid.
    haha graag gedaan. Handig dat jij het telefonisch hebt. Bij mijn vorige zwangerschap hoefde ik niet eens naar de arbo.

    oh wat gek zeg. Ja de kleine ook wel mee, maar niet zoveel natuurlijk.
    Ach iig ideaal voor jou nu.
     
  7. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Haha nee dat doet geen goed natuurlijk doe wieltjes :p

    Leuke taxichauffeur dus :thumup: goed geregeld. Nee als je het niet aan durft dan ook niet doen nee.

    Ja is nu wel mooi meegenomen:) maar zodra ik ben bevallen en stop met de borstvoeding, bam! Dubbel en dwars er weer aan :roflmao: maar zien we dan wel.

    Ja ze doen t telefonisch. Vorige zw hoefde ik ook niet idd. Heel vreemd. Maar maakt niet dit is een heel leuk vrouwtje dus leuke gesprekken steeds.:)
    Succes morgen!! Ben heel benieuwd!
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    haha voelde mezelf net een klein kind die niet stil kon zitten. :p
    Gewoon drugs dat spul haha.

    haha nou heh! Kan ze mooi in de tussentijd op E. passen.
    Officieel mag je met die medicijnen de eerste paar dagen geen auto mee rijden. en ik snap wel waarom.

    oei, dat is een stuk minder. Ben je van plan lang bv te gaan geven?

    ideaal. Oh jij eerst ook niet. Dan zal er wel wat in de regels veranderd zijn.
    Dat zwangeren nu wel naar de arbo moeten.
    moet uwv ook nog bellen. dat ik volledig ziek ben nu.
     
  9. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 haha heb het in de gaten. Idd net drugs, dan snap ik ook wel dat je niet mag rijden :p ach heb je idd gelijk een oppas :p

    Ja denk dat er dan idd wat veranderd is.
    Maar moet jij zelf uwv op de hoogte stellen? Hier deed mijn verzuimcoach dat en kreeg toen van zelf bericht wanneer ze even wilden bellen.

    Ik weet niet hoelang ik bv wil geven, maar wel zo lang mogelijk. Bij L heb ik het 6 weken volgehouden. Toen kregen wij beide spruw en toen vond ik het wel goed zo. Niet veel later wilde ik toch stoppen ivm werk en het belangrijkste had ie al gehad :) dus ga gewoon door tot het niet meer gaat;)
     
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    precies!

    de 1ste melding heeft mijn verzuimcoach gedaan.
    Maar nu ik 100% ziek ben. Gaf ze me als tip mee. Om het uwv te bellen. om deze wijziginh door te geven. Dua dat ga ik vandaag maar doen.

    ben benieuwd. ik neig weer naar fv.
    maar heb nog de tijd om de knoop door te hakken.

    ik lig al een uur wakker.. normaal kan ik amper wakker worden s ochtends.
    wel het teken dat de primperan eindelijk uitgewerkt is. hoop ik.

    Vanavond de termijnecho! :)
    Vind het weer zo spannend.
     
  11. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Even heel snel een berichtje!

    @Meisje93 veel plezier met de termijnecho vandaag! :D

    @Mama1504 lekker hoor, nog niks aangekomen! Lekker van genieten! :thumup:

    @Katsje leuke kleur combi! :D Altijd handig als je met kleine aanpassingen een kamertje weer kan veranderen ;)

    Leven is zeker drukker met een kleintje, maar zou het niet anders willen! ❤️
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva dankjewel!

    Ik verlang weer naar mijn kraamverlof van E.
    Had het toen zo goed op orde allemaal.
    Had een strak ritme qua E. en qua huishouden.
    Waar is dat gebleven? :|:roflmao:
     
  13. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 dan lekker de fles toch? Geen stress. Anders kun je het altijd proberen, is het echt niks, ga je over fles. Ik ben er niet zo moeilijk in, als t niet linksom wil dan maar rechtsom ;) maar omdat de bv bij L wel goed op gang was, wil ik het weer proberen. Lukt t niet dan maar niet ;)
    Ik zelf ben ook groot gebracht met fles :p

    Al gesprek gehad bij de arbo?? Wat zei die?

    Haha hier nu qua huishouden ook niks op orde hoor. Af en toe doe ik es wat :roflmao:

    Oehh spannend! Termijnecho! Ben heel benieuwd :D

    @Sylva jaa maar denk dat deze laatste weken nog wel hard gaan hoor.
    Zeker wil je nooit meer anders :D voor geen goud.

    Kreeg vanmorgen een brief (pakket papier:roflmao:) met de afspraak voor bij de gyn. :eek: Wordt nu toch wel erg definitief hoor. A.s. Maandag dus echt de laatste keer vk en dan die week er op al naar de gyn. Daar krijg ik ook een groei echo.

    In dit pakket hele vragenlijsten en voor en nadelen gewoon bevallen of geplande keizersnede. Opzich wel goed hoor om je goed voor te bereiden, alleen had ik nooit gedacht dat er zoveel werk voor nodig is om onder begeleiding van de gyn te bevallen :roflmao: ik dacht bespreken wat ik wil en controles en klaar. Maar nee dus haha. Maar goed ik ga er blanco in. Ik wil normaal proberen (als de situatie t toelaat) lukt t niet, jammer dan dan maar niet. Ik ben er heel nuchter in. :) Maar ja dat ben ik dan heh ;)

    Zal de lijst weer eens opzoeken! :p
     
  14. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Zwangeren
    Mama1504 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend 7 sept 2018
    Katsje ❤ - 35 jaar - 2e kindje - uitgerekend 22 december 2018
    Meisje93 ❤ - 24 jaar - 2e kindje - uitgerekend 7 februari 2019

    Verrassing: (3)



    Afspraken
    10 juli - Meisje93 - controle vk
    11 juli - Katsje - controle vk (intake?)
    19 juli - Meisje93 - termijnecho
    23 juli - Mama1504 - laatste controle afspraak vk
    31 juli - Mama1504 - afspraak gyn + groeiecho (intake)
    7 augustus - Katsje - 20 weken echo (SEO)
    22 augustus - Katsje - afspraak gyn

    Bevallen
    MJBP - 38 jaar - 1e kindje - 12 maart '18 (37+2) van A.
    Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - 3 april '18 (40+2) van ?.
    Aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - 5 april '18 (39+4) van I.
    Sterre* - 31 jaar - 1e kindje - 9 april '18 (39+2) van ?.
    Seabert1 - 29 jaar - 1e kindje - 18 april '18 (39+6) van F.
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 3 mei '18 (37+0) van Y. Overleden 5 mei
    Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - 17 mei '18 (41+0) van L.
    Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - 24 mei '18 (39+1) van F.
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - 2 juli '18 (39+6) van J.
     
  15. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 ja hoor daar ga ik niet moeilijk over doen.

    Arbo wilt dat ik per volgende 3x 4u ga werken op AT.
    dus ben benieuwd. :)

    termijnecho was weer helemaal goed!
    3 dagen vooruit gezet. Baby was heerlijk aan het bewegen. ♡
    Zo mooi om te zien. 1x het schopje gevoeld. Zo mooi & bijzonder.
     
  17. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ben benieuwd of dit gaat werken voor je.

    Waauw super! Zoo! 3 dagen vooruit gezet! :D
    Das idd wel bijzonder!

    Nu de wereld inbrengen? :p
     
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja ben ook benieuwd. arbo arts verwacht dat ik 100% ziek blijf. Vanwege bekken. En dat is eigenlijk maar beter ook. Als volgende week 3x 4u teveel is. Ga ik de verzuimcoach wel bellen. Arbo arts verwacht dat ik volgende week niet meer zo misselijk ben. Maar zowel, ga ik die 4u niet trekken.

    scheelt weer een paar dagen. :p
    nou heh, ze zat behoorlijk te duwen. en de kleine trapte er goed op los.

    Iedereen weet het al. kon het niet meer stil houden met die misselijkheid. :|
    Morgenochtend komt een vriendin, die ga ik het nog vertellen.
    En dan met 13 weken ofzo op FB.
     
  19. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 nee misschien beter idd om zo te houden. Als t niet beter wordt natuurlijk. Ik hoop dat de arbo gelijk heeft over die misselijkheid ;)

    Heerlijk actief kindje dus :D

    Ooh iedereen weet t al :roflmao: ja had ik op een gegeven moment ook hoor. Was zo beroerd steeds dat het wel begon op te vallen. ;)
    Ach dan nu maar hopen dat de misselijkheid verdwijnt en dat de roze wolk langs komt. ;)
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik hoop het!! 1ste keer overgeven is alweer een feit. :confused:

    ja heerlijk actief. Erg blij mee, geeft me een goed gevoep dat het zo actief is.
    Merk weer aan me, dat de angst er weer is. Dat het op elk moment fout kan gaan.
    De angst is gelukkig nog niet heel erg aanwezig.

    haha ja! nadat ik vorige week het hartje had gehoord, gaf bij mij de doorslag om het te gaan vertellen. :D
    Die misselijkheid kan ik echt niet meer verbergen. hadden mensen het al gezien aan je?

    jeej jij hebt de 33 weken alweer behaald. :)
     

Deel Deze Pagina