Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Hallo dames! Sorry voor de lange afwezigheid, maar zaterdag op zondagnacht om 00.08 uur is onze dochter F geboren. Ze weegt 3670 gram. Ze is geboren via een spoedks (alweer). Maar dit keer was de reden dat t te snel ging volgens de gyn. Maar heel anders beleefd dan die van L. Denk omdat t niet de eerste keer was. Al met al gaat het goed met ons.
    Bevallingsverhaal zelf zal ik vandaag of morgen even verder schrijven.

    L wilde er eerst niets van weten, maar geeft haar nu steeds kusjes wat zoo schattig is. Vanmorgen gesprek gehad met de vk en morgenochtend mogen we naar huis. :D

    Hoe gaat het verder met de andere dames :D
     
    Seabert1, Katsje en Esther519 vinden dit leuk.
  2. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Zwangeren
    Katsje - 35 jaar - 2e kindje - uitgerekend 22 december 2018
    Meisje93 ❤ - 24 jaar - 2e kindje - uitgerekend 4 februari 2019

    Verrassing: (2) Boy: (1)



    Afspraken
    5 september - Katsje - controle vk
    19 september - Meisje93 - 20 weken echo (SEO)
    26 september - Meisje93 - controle vk
    17 oktober - Katsje - 30 weken echo (vervolg GUO)


    Bevallen
    MJBP - 38 jaar - 1e kindje - 12 maart '18 (37+2) van A.
    Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - 3 april '18 (40+2) van ?.
    Aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - 5 april '18 (39+4) van I.
    Sterre* - 31 jaar - 1e kindje - 9 april '18 (39+2) van ?.
    Seabert1 - 29 jaar - 1e kindje - 18 april '18 (39+6) van F.
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 3 mei '18 (37+0) van Y. Overleden 5 mei
    Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - 17 mei '18 (41+0) van L.
    Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - 24 mei '18 (39+1) van F.
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - 2 juli '18 (39+6) van J.
    Mama1504 - 29 jaar - 2e kindje - 9 sept ‘18 (40+2) van F.
     
  3. Esther519

    Esther519 Actief lid

    16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    @Mama1504 Gefeliciteerd!! Fijn dat het goed gaat met jullie, toch een keizersnede dus. Maar fijn dat je het nu anders beleefd hebt. Lief dat L nu steeds kusjes wil geven! We hebben trouwens dezelfde initialen voor onze kids haha, toevallig. Geniet van jullie gezinnetje en hopelijk mogen jullie snel naar huis!

    @Katsje gaat ook alweer hard bij jou! Balen dat je opnieuw naar het ziekenhuis moet voor de suikertest. Succes alvast!

    @Meisje93 voor jou alweer bijna de 20 weken echo, gaat hard!

    @hier, tijd vliegt, F is alweer 3,5 maand, ze is een hele blije gezellige dame, dus echt genieten van de roze wolk nu. Ik ga 29 oktober pas weer aan het werk, dus nog even extra genieten van deze tijd nu.
     
  4. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ja @Mama1504 wat leuk een dochtertje!!! Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed gaat, lekker morgen naar huis!!! Lekker genieten!
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd met jullie dochter!
    Leuk een meisje erbij.
    Succes met je herstel! En geniet lekker van je gezinnetje.
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Esther519 ja die echo schiet al op.

    Fijn dat het zo goed gaat bij jullie. Heerlijk zeg zolang verlof.
     
    Esther519 vindt dit leuk.
  7. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Dank je wel! Had t ook echt niet verwacht dat we een meisje zouden krijgen. Had natuurlijk wel ietsje voorkeur omdat we al een zoontje hadden, maar niet verwacht. :) Al wist ik op het laatst niet wat ik moest denken, maar toch sterker het gevoel voor jongetje ;)
    Het voelt nu ook zooo compleet nu met z’n viertjes :)

    Hoe gaat het bij jou? En met de nieuwe therapeut?

    @Katsje dankje wel! Jaa heerlijk in eigen omgeving verder herstellen. Plus mijn heerlijke peuterpuber weer om mij heen, alhoewel ik daar de laatste dagen/weken soms anders over dacht :roflmao:

    @Esther519 oooh jaa grappig. Was mij nog niet opgevallen :roflmao: ja helaas een keizersnede maar goed, belangrijkste is dat we beide gezond zijn :) zo denk ik dan maar weer. Heb t in ieder geval wel geprobeerd :) en daar ben ik al trots op!
     
    Katsje en Esther519 vinden dit leuk.
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 dat maakt de verrassing zo leuk heh! :)
    bij de 1ste was ik overtuigd van een jongen. nu neig ik naar een meisje.

    nieuwe therapeut gaat aardig goed. ze trekken iedere keer mijn heup los. Doet wel even pijn maar heb paar dagen verlichting.
    helaas sinds vrijdagmiddag erg veel pijn. (teveel gedaan) dus nu even veel rust nemen.
     
  9. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ja idd. Vind het super leuk hoor een meisje, maar jeetje wat moet ik wennen om naar meisjeskleren te zoeken :roflmao: ook zeg ik nog vaak “hij” :| oeps.. haha..

    Wie weet krijg jij dan een jongetje ;)

    Oeps dus iets rustiger aan doen dus. :(

    @hier zouden dinsdag naar huis, maar F kreeg het maandagnacht erg benauwd en liep zelfs blauw aan. Ze kwam er zelf ook niet uit, dus de kinderarts gebeld. Die heeft gelijk een onderzoek gestart en verplicht een antibiotica kuur gestart voor 48 uur. De arts dacht aan een infectie, maar de eerste bloedwaarden gaven geen indicatie voor een infectie dus is het op kweek gezet. Mar het kan vanalles zijn, zoals het nu staat lijkt het er sterk op dat ze zich heeft verslikt en het niet kwijt kon. Domme pech dus. Maar toch spannend wat de kweek gaat zeggen.
    Met haar gaat het nu weer super goed, heeft sindsdien geen vreemde dingen meer laten zien en is weer de oude.

    Kinderarts gesproken vanmorgen en die is nu super tevreden. En die houd haar tot vanacht 4 uur aan de antibiotica. Daarna hoop ik snel dat ze morgen de uitslag van de kweek hebben en dat we alsnog naar huis kunnen ;)
     
  10. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Mama1504 laten we dan maar hopen op die domme pech. ‘Gelukkig’ gebeurde het in het zkh zodat er gelijk een arts bij was!
    Hopelijk snel naar huis met de kleine dame!

    PS: geloof me, meisjeskleren shoppen is zooooo leuk!!!! Rokjes, jurkjes, maar ook stoere broekjes!!!
     
  11. Aardbeitjes

    Aardbeitjes Bekend lid

    24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Proficiat @Mama1504 ! Een meisje is ook erg leuk haha :)
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 meisjeskleding is juist zó leuk!
    Ik zou het juist niet weten bij een jongen. Vindt mezelf ook wel meer een meisjesmama eerlijk gezegd

    Ja moet het behoorlijk rustig aan. Mijn bezigheden ook goed doseren wat niet altijd meevalt.
    Net met plumeau even de kamer nagelopen en lig nu alweer met veel pijn op de bank. :confused:
    Wordt er een beetje moedeloos van. mrja ik leg me er maar bij neer.

    Oh wat schrikken zeg! "gelukkig" gebeurde het in het ziekenhuis. Mogen jullie inmiddels weer thuis zijn?
    Hoe gaat het verder met jou? Gaat het herstel goed?
     
  13. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Katsje @Meisje93 @Aardbeitjes jaa zeker is een meisje leuk! Moet alleen wennen om het idee dat ik dus toch geen jongensmama ben :thumup::D was daar namelijk echt 100% van overtuigd :roflmao:
    En wat betreft de kleding: heb altijd gezegd idd dat er ook super veel leukere meisjeskleding is. :) En nu mag ik het shoppen :thumup::D

    WE ZIJN WEER THUIS :D
    Helaas ben ik niet helemaal tevreden over de communicatie daar. Was namelijk een vreemde nacht/ochtend. Eerst kwam de vpk er vanacht achter dat F haar infuusje los zat en aangezien ze tot 4.00 uur antibiotica moest hebben, had ze de kinderarts gebeld of het echt de laatste was. En dat was zo dus haar infuusje kon er wel uit blijven. Ze vertelde ook niet waarom bijv dat de kweek er goed uit zag ofzo. Dus ik was al bang dat de kinderarts alsnog een infectie vind en WEER in dag kleine handje moest prikken. Zou zielig zijn. Maar goed rond 7.30 kwam de vpk die F zou verzorgen en die vroeg of wij het zouden vertrouwen om haar mee naar huis te nemen. Tuurlijk vertrouwen we dat, maar ja we wachten nog steeds op de uitslag. Toen kwam de vk en die vroeg ons hoelaat wij naar huis gingen: eehhh nou we wachten NOG steeds op de uitslag. Toen kwam de vpk weer om F te wegen en die haalde haar zo van de monitoren af en zei: ze kan er wel af want dat doen jullie thuis ook niet. Ehhhh nee maar mag ze naar huis dan? En TOEN pas kwam de kinderarts met de woorden dat we naar huis mochten. Konden al die andere zusters dan niet gewoon even melden waarom ze precies zo dachten en waarom vertelden ze dan niet dat de kweek goed was. Maar misschien is het voor hun wel een gewoonte van oooh goed bericht dan is het klaar en geen actie. Maar ja de ouders zitten natuurlijk wel te wachten ;) maar goed.. zijn nu weer heerlijk thuis :D hadden het zeker niet slecht hoor daar in de neosuite :thumup: luxe kamer ;)

    Ik doe er nu wel luchtig over maar was wel erg schrikken maandagnacht. :eek:

    Zoo toch weer een heel verhaal geworden, maar moest t even kwijt..

    @Meisje93 ah nee. Kun je zien wat de kleine dingetjes al niet veroorzaken. Zelfs dan ben je al kapot. Lijkt mij zooo erg. Moet je dus nog meer rusten.

    Herstel gaat opzich wel. Begin van de week voelde ik me top, maar sinds gisteren weer enorm veel last van de wond. Misschien ook maar goed dat ik het voel, dan doe ik niet zo veel :p ach verder is het nog geen week geleden die operatie, dus de tijd geven. ;)

    Ojaa vraagje: is het normaal dat je na de bevalling vocht vast houdt in de enkels? Ik heb namelijk dikke kenkels :eek: in de zw nooit geen last van gehad, en juist nu welo_O denk misschien is het normaal.
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 ja dan is dat toch even omschakelen heh!
    Veel shop plezier! :)

    Fijn dat jullie thuis zijn. Maar inderdaad wat een communicatie daar zeg.

    Haha ja die kleine dingetjes zijn al teveel. soms vliegt het me ook heel erg aan. Bang hoe ik over 10 weken ben.

    Nee zoiets moet je zeker de tijd geven & goed je rust gaan pakken hoor.

    hmm herken het niet. Normaal gesproken verlies je juist je vocht na de bevalling. Nog nagevraagd bij de verloskundige?
     
  15. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ooh heb al even geshopt :) online offcourse :p
    Leuk leuk!! Hahaha..

    Ja idd hoe verder je in de zwangerschap komt hoe zwaarder natuurlijk. Dus hopelijk valt t mee.

    Ja die rust neem ik ook zeker. Vandaag even het steegje door naar mijn vriendin op verjaardag. Nou viel mij nog vies tegen maar goed heb ik toch even frisse lucht gehad :p

    Ja dat vocht komt wel vaker voor na de bevalling. Zijn de hormonen. Maar sinds gisteren heb ik ook alweer hele mooie enkels :D haha.

    Hoe gaat het verder met je? En met de misselijkheid?
     
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    groot gelijk! Ga ik hier ook gelijk doen na de bevalling. :)

    petje af hoor. Week na bevalling al naar een verjaardag.

    oh oke, gelukkig maar dat dat geheel normaal is.

    misselijkheid op en af eigenlijk. Nog wel dagelijks overgeven. Eet en drinklust heb ik nog niet echt. Middageten gaat wel aardig. Maar nu is het avondeten weer een probleem. :roflmao:
    Woensdag de 20 weken echo. Vindt het enorm spannend. Hopelijk is alles in orde.
    Deze baby blijft ook enorm laag liggen.
     
  17. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja was een beetje te gek eigenlijk. Dus komende week maar weer even binnen blijven. Nadeel dat ik de wond bijna niet meer voel o_O ga ik ook meer doen.

    Oehh spannend idd die 20 weken echo. Is altijd spannend. Al denk ik wel dat t helemaal goed gaat komen. :)

    Oeps gaat van het een naar het ander dus. Kan dus nooit goed.. altijd wel iets wat roet in het eten gooit dus :( jammer.
     
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 rustig gaan opbouwen jij.
    Ene kant fijn dat je die niet voelt. Maar inderdaad weer een nadeel dat je hierdoor teveel gaat doen.

    Ja moet er gewoon vertrouwen in hebben dat het goed zit.

    haha nee blijf lekker tobben. En denk dat dat ook zal blijven tot het einde.
    Ach het is maar een tijdelijk iets. En ben zo blij & dankbaar dat ik zwanger mag zijn.
     
  19. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Zou net zeggen: hopelijk ben je het over een paar maanden vergeten door jullie mooie wondertje :)

    Ja vandaag blijf ik heerlijk thuis en doe ik helemaal niks.;) Voel hem vandaag wel weer dus lichaam zei gelijk stop! ;)
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Scheelt dat ik al zo'n zwangerschap heb gehad. Dus had dit al wel een beetje aan zien komen.
    De eerste helft heb ik al overleefd. :roflmao:

    ook wel weer goed dat je lichaam gelijk erop reageerd.
    Hoe gaat het met F?
     

Deel Deze Pagina