Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat fijn! Ja dat snap ik dat je trots bent.

    Ah balen zeg! zo NIET leuk.
     
  2. Esther519

    Esther519 Actief lid

    16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    @MJBP van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Nu eerst maar lekker genieten idd van elkaar!

    @Katsje ah balen, hopelijk was je toch te vroeg
     
    MJBP vindt dit leuk.
  3. rhea90

    rhea90 Actief lid

    5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    @Katsje (waarschijnlijk heb ik het wel gelezen maar ben ik het vergeten) hoeveel dpo ben je nu?
     
  4. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Das juist lastig...cyclus varieert heel erg. Zit nu op CD33, als ik uitga van een cyclus van 37 dagen ben ik nog gewoon te vroeg!
     
  5. joyce2086

    joyce2086 Fanatiek lid

    6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @Katsje daar duimen we dan gewoon voor! Hopelijk over een paar dagen wel een streep en geen duivels!
     
  6. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Haha, hoop ik ook! We zullen het weer meemaken....wordt wel met de dag spannender...zeker ook omdat ik nu ook symptomen heb die ik alleen bij mn zwangerschappen had...
     
  7. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #1407 Sylva, 13 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2018
    @Katsje ondanks je negatieve testjes houd je het wel heel erg spannend hoor! Geen bloed geeft moed, hopelijk over een paar dagen wel een positieve test! Blijf duimen! :thumup:

    Super dat het met A. steeds beter gaat! Dat horen we graag.

    @MJBP jaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd meid! :D Geniet lekker van jullie kleine meissie en doe rustig aan. Je hebt je energie hard genoeg nodig nu. Hopelijk herstelt de wond van de keizersnede voorspoedig.

    @hier op het moment ter observatie in het ziekenhuis. Ben vanochtend keihard van de trap gestuiterd op m'n onderrug. Alles is bont en blauw, pijnlijk en heb wat buikpijn. Dus ze willen alles even grondig controleren. Echo gehad en die zag er helemaal goed uit, ze hebben bloed afgenomen en moet nu wachten tot 15.00 uur voor de tweede controle. Als die goed is mag ik weer naar huis. Wat een gedoe weer dit :( Geen leuke manier om m'n 24 weken mijlpaal te vieren.. Maar gelukkig gaat alles met de kleine meid tot nu wel goed, dat is het belangrijkst.
     
  8. joyce2086

    joyce2086 Fanatiek lid

    6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Oh jee! Hopelijk zijn de volgende controles ook goed en kun je weer naar huis. Rustig aan en voorzichtig he! Maar wel gefeliciteerd met de 24 weken mijlpaal, is een mooie!
     
  9. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ik hou van spanning;)

    Maarre...wat een manier om een feestje te vieren. Hopelijk zijn alle controles goed en mag je lekker naar huis om bij te komen. Gelukkig gaat met de kleine meid alles goed!! Heel veel sterkte.
     
  10. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Katsje balen van je witte test. Hopelijk ben je gewoon te vroeg! Ik duim door!

    @Sylva oh jeetje wat schrikken!
    Sterkte in ieder geval. Hopelijk is alles goed!!

    @MJBP jaaaaa!! Daar is ze!! Gefeliciteerd!!
    Het ging misschien niet zoals gepland, maar t belangrijkste is dat jullie allebei gezond zijn.
    Eerst maar lekker genieten en herstellen!!

    @hier gaat t de goede kant op. Kraamzorg heeft gebeld voor een afspraak voor een telefonische intake. Dus dat is al geregeld. :)
    Nog wel veel moe maar merk al dat ik tussen de middag niet zo nodig meer op bed hoef. Maar alleen nog maar 21 uur op bed moet liggen;)
    Verder groeit de buik gigantisch door. Heb al een buik die ik bij L. Pas met 20 weken had :roflmao:
    Zoo dat was t weer even. ;)
     
    MJBP vindt dit leuk.
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oeh dat maakt het zeker extra spannend!
    Ben benieuwd.

    @Sylva ai dat zal vast flink schrikken geweest zijn!
    Fijn dat de echo goed was. Bloedonderzoek ook?

    @Mama1504 fijn dat het de goede kant op gaat.

    @rhea90 hoe was de echo gisteren.
    Was gisteren toch?
     
  12. rhea90

    rhea90 Actief lid

    5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Ja klopt. Super goed. Buikje is van p3 naar p10 gegaan. Dus eindelijk niet aflopend meer, hopen dat we zo door kunnen gaan. Volgende week donderdag weer een nieuwe groei meting. Ik ben nu al benieuwd hoe het dan is.
     
    Pluisje30, Katsje, Esther519 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat geweldig! Wordt hier zo blij van.
    Blijf heel hard door duimen hier.
     
    rhea90 vindt dit leuk.
  14. joyce2086

    joyce2086 Fanatiek lid

    6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Super! Hopelijk blijft het goed gaan!
     
    rhea90 vindt dit leuk.
  15. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @rhea90 ooh wat super nieuws. Nu ben ik ook benieuwd hoe volgende week is. Voor nu is dit mooi meegenomen :D
     
    rhea90 vindt dit leuk.
  16. Esther519

    Esther519 Actief lid

    16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    @rhea90 wat goed om te horen! Hopelijk blijft het goed gaan!!

    @Sylva jeetje wat schrikken zeg zo'n val. Waren alle testen goed verder?
     
    rhea90 vindt dit leuk.
  17. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ow wat een fijn bericht om te lezen zeg!!! Zo benieuwd naar de nieuwe groeimeting!!

    @Sylva hoe is het met jou afgelopen?? Mocht je weer naar huis??
     
    rhea90 vindt dit leuk.
  18. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @joyce2086 dankje meis! Haha, ik durf geen trap meer op of af :roflmao: Pak de lift wel. Veiligheid voor alles nu! :thumup: Gelukkig is m'n appartement gelijkvloers.

    @Katsje dat is waar ook ja. Was ik even vergeten ;) Hoop echt dat de duivels weg blijven!

    Dankjewel!

    @Mama1504 dankje meis!

    Super dat er eindelijk een stijgende lijn in zit. Moet ook wel lekker zijn na die pittige weken. Hopelijk lukt het ook snel om 's avonds wat later naar bed te gaan. Is vaak zo met de tweede dat je het sneller ziet :D Maar lekker van genieten hoor meis! ;) Alweer bijna 15 weken! :eek:

    @Meisje93 ja was heel erg schrikken. Was ook echt even compleet in paniek. Bloedonderzoek hoor ik alleen wat van als het niet goed is, dus zolang ik vandaag niks hoor is alles goed.

    Je hebt weer een heel bijzonder kaartje. Hoe staat het ervoor met krampjes enzo? Denk je dat je eisprong er snel aankomt?

    @rhea90 wat super dat het beter gaat met de groei van de kleine man! Duimen voor meer positief nieuws volgende week! ;)

    Ik mocht dinsdag om 14.15 uur weer naar huis en moet het nu rustig aan doen omdat m'n lichaam moet herstellen. Controles waren allemaal goed. Met de kleine meid gaat het super. Die lijkt er allemaal weinig van gemerkt te hebben. Ik loop hier rond als een bejaarde. Heb flinke spierpijn, pijnlijke rug en billen, ben stijfjes en heb gigantische blauwe plekken verdeeld over m'n lichaam. Maar goed, dit trekt allemaal wel weer bij. Geen enge dingen gelukkig!

    Stom stom stom! Had gisterochtend een heel bericht getypt, maar hem niet verstuurd :roflmao: Kom ik terug staat hij gewoon nog als concept, super handige functie wel! Scheelt alles opnieuw typen :p
     
  19. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva wat fijn dat alles goed is. Wel balen van die spierpijn, hopelijk kan je snel weer gewoon bewegen.
    Idd rustig aan doen hoor nu!!!
    Wij wonen ook in een apartement, maar op 3-hoog zonder lift...ben toch ook altijd wel bang hoor voor die trap. Zeker ook toen A. nog klein was...gelukkig altijd goed gegaan. Alleen is A. er wel een keertje van gevallen...ze kon net lopen en ging achter iemand aan de trap af....dat waren dus 7 betonnen treden naar beneden: gelukkig er niks aan over gehouden!!

    Hier op CD35 nog steeds niks....als de duivels uitblijven, ga ik zaterdag nog een keer testen. Moet zondag handballen en zodra ik in t verleden wist dat ik zwanger was, stopte ik meteen!! Dus nog ffies volhouden

    @Meisje93 hoe is het bij jou? Al tekenen van je ei? Zijn jullie al begonnen met onderzoeken?
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje En? Nog getest.
    Nog veelbelovende kwaaltjes? Vind het zo spannend!

    @Sylva Logisch ook.
    Fijn dat alle controlee goee waren. Hopelijk voel jij je ook snel weer de oude.

    Haha hoezo vind je het een bijzonder kaartje?
    Had verwacht dat ei vannacht zou springen.
    Ging gisteravond nl. met eipijn slapen. Maar kan natuurlijk ook, dat die vanochtend gesprongen is. Nu niet echt meer krampjes. Gaan het wel zien.
     
    Katsje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina