ojee... melden of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door joseetje26, 22 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hallo allemaal,

    wij hebben na heel lang zoeken een betaalbare centerparcs vakantie geboekt... het gaat om een 2 pers cottage ( wist niet eens dat ze die hebben ) we gaan daar samen met onze baby heen... 2 volwassenen en een baby dus. bij het boeken was er geen ruimte om de baby in te vullen, ... je kon wel een kinderbox erbij boeken dus dat hebben we gedaan. ook gaf hij aan bij services dat je gebruik kunt maken van de oppasservice... maar bij de beschrijving van het huisje staat weer dat er geen ruimte voor kindermeubilair is...

    enfin we hebben geboekt.. mijn man zei ze vermelden die opties toch niet als je in zo,n huisje niet met je baby mag???? maar piekeraar als ik ben ga ik enorm twijfelen.... ik wil ze liever niet bellen want ben bang dat onze vakantie dan in duigen valt...trouwens de boeking is al definitief..en anders blijf ik wel met beeb in de auto als manlief de sleutel ophaalt...dan maar illegaal...maarja ze zien dan natuurlijk wel die box op het boekingsformulier staan....

    of zie ik zoals gewoonlijk weer beren op de weg???

    wat denken jullie???

    gr Jose
     
  2. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi,

    persoonlijk zou ik ze toch ff bellen, ik zou niet fijn op vakantie gaan als ik niet weet dat het goed geregeld is.
    en je zou denken dat er altijd wel wat ruimte te maken valt voor een box, even wat meubeltjes aan de kant.

    veel succes!!

    joyce
     
  3. Miracle1984

    Miracle1984 Bekend lid

    5 jan 2009
    727
    0
    0
    Hoi Jose,

    die 2 pers. bungalows zijn idd echt op 2 pers. gericht dus er is idd weinig plek voor kindermeubilair. Wel raar idd dat er wel een box bijgeboekt kan worden want dit zou dan eigenlijk ook niet mogelijk moeten zijn. Of ze er heel erg opletten bij het inchecken weet ik niet, maar het park moet natuurlijk het aantal personen in de bungalows weten ivm calimiteiten.
    Ik snap jullie ook wel hoor, want een grotere bungalow is dan gelijk 4 personen en betaal je natuurlijk veel meer.
    Als je er rekening mee houdt dat er niet veel ruimte is in de bungalow denk ik zelf dat het niet zoveel problemen geeft.
    Een fijne vakantie in ieder geval! Welk park gaan jullie?
     
  4. Miracle1984

    Miracle1984 Bekend lid

    5 jan 2009
    727
    0
    0
    Ow en ik denk als je erover gaat bellen, dat ze dan gaan zeggen dat het echt niet mag. Dus als je toch gewoon wil gaan kan je beter gewoon gaan denk ik! (Mag ik eigenlijk niet zeggen want heb zelf bij cp gewerkt, vandaar) ;)
     
  5. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    ik kan je hier niet mee helpen... maar even over de box... (tenminste bij ons,) was gewoon een soort van campingbedje, hebben het dus helemaal niet gebruikt,
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Zijn die opties niet standaard? Ik vraag me alleen al je wel een aparte slaapkamer hebt, of dat je een soort van slaapbank hebt. Anders houdt dit in dat je tijdens elk slaapje in dezelfde ruimte bent.
    Persoonlijk zou ik bij twijfel wel bellen...als je hier nu al zo over piekert lijkt het me niet fijn om daar het Park voor het blok te zetten...
     
  7. Miracle1984

    Miracle1984 Bekend lid

    5 jan 2009
    727
    0
    0
    Bij de Eemhof heb je wel een aparte slaapkamer (2persVIP) en bij het Heijderbos is volgens mij de slaapkamer open bij Premium en bij VIP dicht. Je hebt wel gewone bedden.
     
  8. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    maar miracle... denk je dan dat het niet mag?
    ik weet het gewoon niet... er staat op de algemene site van center praks "er even lekker samen op uit in een 2 p cottage, eventueel met zijn drietjes"maar in het ene park kun je wel een baby toevoegen en in de ander niet...sjonge ik word hier echt niet blij van...

    gr JOse
     
  9. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.985
    5.817
    113
    Ja in sommige parken mag je wel met een baby in een 2-pers cottage, daar is nl de slaapkamer van afgesloten met een deur en deze is een stuk groter.
    In andere 2-pers cottages is het 1 ruimte, waar je dus geen baby mee kan nemen.
    Maar buiten dat het wel of niet boekbaar is, die cottages zijn echt heel klein, iets van 37m2 of zo. Ik had al moeite met al mn spullen (lees: de gehele baby-uitzet) in een 4 pers huisje te proppen, laat staan zo'n 2 persoons.
    Misschien kan je het omboeken naar een andere cottage/park waar ze wel die 2/3-persoons cottage hebben?
     
  10. Miracle1984

    Miracle1984 Bekend lid

    5 jan 2009
    727
    0
    0
    Als je een baby niet kan invullen mag het officieel niet...Ik denk daarom ook als je gaat bellen dat ze je dat zullen vertellen (en er misschien zelfs een melding van maken in het systeem zodat ze er extra op zullen letten.
    De reden dat ze dit zo doen is omdat de bungalows vrij klein zijn en er voor kindermeubilair wenig ruimte is. Ze willen hier geen klachten over en vandaar dat ze aangeven dat het voor maximaal 2 personen is.

    Maar het komt echt wel vaker voor dat er meerdere mensen in een bungalow zitten hoor. Als je nog niet had geboekt zou ik adviseren om het niet te doen. Je kan er eventueel voor kiezen om te bellen en een grotere bungalow te nemen (maar dit brengt meer kosten met zich mee) of het gewoon zo laten. En zien ze het op het park kan je altijd nog zeggen dat je het niet wist...Persoonlijk denk ik niet dat het een groot probleem zal zijn. Zorg dan wel dat je zelf een bedje etc meeneemt! En wat Mmeke al zei: Hou er echt rekening mee dat het niet groot is!
     
  11. petrabr

    petrabr VIP lid

    6 okt 2007
    8.000
    0
    0
    zuid holland
    Ik zou het lekker zo laten en me er niet zo een zorgen om maken. In een hotelkamer neem je ook weleens een baby mee (althans wij wel) en dat is nog een stuk kleiner
     
  12. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik heb ze gebeld..die jongen zei dat ze wel mee mag.
    ik moest bungalowspecials bellen waarbij ik heb geboekt...die zeiden dat de baby gewoon kon worden toegevoegd..

    maar ik heb er nu nog steeds geen lekker gevoel bij? ik zou in ieder geval zwart op wit van bungalowspecials.nl een schriftelijke bevestging krijgen met de baby extra toegevoegd.

    kijk dat over die ruimte..... wij zijn gewend om te kamperen en de baby slaapt nu ook meestal bij ons op de kamer.... zit ik met een baby van 8 weken liever in zo,n cottage dan met z,n allen in een caravan.... vertel mij het verschil maar...

    en dat van die meerdere personen in een huisje vind ik heel slecht... kijk ik houd van eerlijkheid... het zou gewoon naar zijn als je daar dan staat met je spullen en je baby

    gr jose
     
  13. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik zat al te denken... kan je niet als geïnteresseerde in een 2-persoonscottage bellen met Center Parcs? En dan vragen of daar ook een baby bij mag? Dan weet je het ook meteen...

    Maar ik denk idd dat het niet zo'n probleem is. Mijn collega heeft zelfs ooit een hotelkamer bij CP geboekt (2-persoons) waarbij ze een baby meenamen. Dat mocht ook gewoon. Wij hadden de laatste keer in CP Bispinger Heide (Duitsland) ook een 2-persoonscottage, maar daar was ook voldoende ruimte geweest voor een kleintje.

    Ik zou me er niet teveel zorgen over maken. Grote jongen trouwens die je weer laat omdraaien als je daar bent toch? Het gaat toch al zo lekker met CP...... die zien graag gasten komen hoor!

    Groetjes,
    Josien
     
  14. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ze slaapt trouwens op vakantie in de reiswieg van de wandelwagen, ik heb een extra dik matrasje... en ja over spullen meezeulen....pppfffff dan is dit nog steeds beter dan kamperen

    gr jose
     
  15. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    kun je trouwens behalve dat het krap is wel koken in een 2 persoonscottage?

    gr Jose
     
  16. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ja hoor, dat zou prima kunnen (al hebben wij dat nooit gedaan). Nu moet ik wel zeggen dat wij normaal gesproken VIP-cottages boeken (als we dan toch geld uitgeven ;)). Ik weet niet goed of het in andere cottages hetzelfde is, maar ik vond altijd dat er goed te koken viel in de huisjes.

    Groetjes,
    Josien
     
  17. mik2sept

    mik2sept Fanatiek lid

    19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Wij hebben gezeten in Lommerbergen vorig jaar en daar kon in het ene type 2persoonscottage wel een babybedje en de andere niet...
    Maar ik kon het er wel bij huren.???
    Ik heb uiteindelijk zelf mijn babybedje meegenomen en ging prima als hij ging slapen zaten wij in d ewoonkamer en daarna schoven we het naar de woonkamer...
    Er zat een bad in en de keuken was ook gewoon oké.
    Wij haden wel geluk dat het lekker weer was want ik denk dat als je een weekend binnen zit in het kleine huisje dat je dan wel gek word ;)
     
  18. danip

    danip Niet meer actief

    Kun je niet bellen en er niet bij zeggen dat je al geboekt hebt? Dan zeg je toch gewoon dat je wilde gaan reserveren en je je dat afvroeg. Dan kun je het altijd nog illegaal gaan doen ;)
     
  19. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja dat zou ook kunnen, zit de hele avond mijn hoofd er al over te breken.... maarja in het ergste geval kunnen ze ons weigeren... dan moeten ze maar voor een aardig prijsje een grotere geven.

    ik heb trouwens een stukje uitgeprint... bij de hotelapartementen word echt expliciet aangegeven dat het met een baby niet mogelijk is om in de accomodatie te verblijven, bij de 2 pers cottages staat dat niet... en is het dan ook niet stom dat je gebruik kunt maken van de oppasservice en een kinderbedje, box en stoel kunt huren??? dat zit wel qua info expliciet gelinkt aan het typenummer van de 2 pers cottage...nou ik ga een peuk roken en schud het voor nu even van me af...als ik zwart op wit heb staan dat er een baby meegaat....dan kunnen ze niet zoveel doen toch?

    gr Jose
     
  20. Miracle1984

    Miracle1984 Bekend lid

    5 jan 2009
    727
    0
    0
    Als je van bungalowspecials een bevestiging krijgt zou ik me er verder niet druk om maken hoor, want je hebt via hun geboekt!
    Fijn verblijf in ieder geval!
     

Deel Deze Pagina