Jullie huis, onze regels. SBS6

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Chocolat, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Inderdaad... puur je gezag uitoefenen, omdat dit “kan” bij je eigen kinderen en waarschijnlijk nergens anders.
    Hoe ze ook beide op het eind ervan overtuigd waren dat het regelloze gezin waarschijnlijk meer van hun heeft kunnen leren! Mijn nekharen gingen overeind en heb het e.e.a. naar de tv geroepen. Vond het écht geen leuke mensen (iets wat ik niet snel heb).
     
    Chocolat vindt dit leuk.
  2. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Bij ons ook geen schoenen aan in huis. Die gaan uit op de mat. Mijn dochter speelt op de grond dat vind ik echt vies als iedereen dat met schoenen heen en weer naar binnen en buiten gaat.

    Ik ben nu aan het terugkijken (net 10 minuten gezien) en ben al bevooroordeeld. De opmerking van de "strenge" ouders over het stoepkrijt op de muur, dat bij hun de doodstraf daar op staat gaan mijn haren van overeind staan.
     
    Chocolat en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  3. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Geen schoenen aan op de trap; prima! Maar zorg er dan ook voor dat je geen schoenen nodig hebt op die trap. Bah, ik zou er niet graag met mn sokken overeen gaan, al die kattenharen en wat al niet meer...
    Regels is huis ook prima, maar wat een belachelijke regels daar. Had gewoon echt medelijden met die knullen.
     
    Robijn89, Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  4. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    waarschijnlijk was die trap de laatste keer gestofzuigd toen iemand wel zijn schoenen erop aan had... jaar of 3 geleden :roflmao:
     
    Robijn89, Mamaa6, Chocolat en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Vanmiddag eindelijk terug kunnen kijken.
    Wat een medelijden heb ik met die jongens zeg!

    Kreeg helemaal de kriebels van die zolderkamer met die katten. *bah
     
    Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  6. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Dat viel me ook op.
    Nu zit ik zelf ook onder de tattoo's dus ik heb er niks op tegen, maar ik vind het wel krom dat dat blijkbaar geen probleem is maar dat je tanden poetsen onder de douche uit den boze is..
     
  7. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Wat heeft die kale man een vreselijk irritante stem
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  8. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Oke... ligt het aan mij maar... het is net of die man van dat armeense gezin niet helemaal goed is... hij praat zo apart en langzaam...
     
  9. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Dat zei mijn vriend dus ook. Het komt mischien door zijn mond ofzo? Vind hem ook totaal geen type voor haar :eek:
     
  10. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw

    Mijn man had het over een import bruid:|
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    vond het ook maar een rare man.

    Vond het ook wel sneu dat de vis sport belangrijker was. Dan een eigen kamer voor de kids.
     
    Sun01 en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  12. Sun01

    Sun01 Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Nou dit idd! Super bizar en zou ik als moeder nooit pikken! 2 puberzonen moeten 1 kamer delen omdat vent een eigen kamer wil voor zn visspulletjes op te hangen! Ja daaag
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  13. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    ik zit nu terug te kijken maar vind het weer 2 leuke gezinnen! Het idee is een beetje hetzelfde als het programma mijn vrouw jouw vrouw maar door het casten van leuke gezinnen is dit wel leuk om naar te kijken!
     
  14. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    De Surinaamse moeder vond ik wat kortzichtig.. zeggen tegen de kinderen:"Dit is nog eens wat anders dan friet he?" En dan verbaasd zijn dat ze niet elke dag friet eten, want ze hebben toch een frietkraam :roflmao:.
    En zeggen tegen een meisje van 8 dat ze geen vriendje mag hebben, en dan over die ouders dat ze haar niet beschermen. Is toch nog allemaal heel onschuldig op die leeftijd..
     
    DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina