Kan dit op wat duiden?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anno1989, 6 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno1989

    Anno1989 Lid

    6 jul 2017
    9
    1
    3
    Vrouw
    Hallo,
    Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij eventueel kan 'helpen'.
    Ik ben 5 maanden geleden bevallen. Ik ben echter nog niet ongesteld geworden. Nu heb ik vorige week donderdag seks gehad met mijn vriend en is die 'voor het zingen de kerk uit gegaan'. Sinds gisteren heb ik krampen en lijkt het of ik ongesteld moet worden, maar dat is niet zo. Ik heb dit de afgelopen maanden al wat eerder gehad, maar toen leek het minder erg te zijn. Ook heb ik niet het idee gehad dat ik vorige week mijn eisprong had, dit voelde ik namelijk altijd heel goed. Ook tijdens de daad voelde ik dit. Ik heb gisteren toch voor de zekerheid een test gedaan en deze was spierwit.

    Officieel kan ik volgende week pas testen. Maar hoe groot zou de kans zijn? Ook omdat ik nog niet ongesteld ben geworden sinds de bevalling en hij voortijdig terug heeft getrokken.
    Ik lees namelijk verschillende verhalen er over.

    Dat het niet een betrouwbare methode is weet ik natuurlijk allemaal..
     
  2. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.547
    946
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Niet ongesteld worden betekent niet dat je geen ovulatie hebt en voorvocht kan ook spermacellen bevatten, de kans is dus wel aanwezig.
     
  3. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    De kans is zeker aanwezig!
    Ik werd alleen ook pas 5 maanden na mn bevalling ongesteld en ik had al een paar weken soms last van krampen net of het eraan zat te komen en uiteindelijk ben ik het na ongv 3 weken ong. Geworden! Het kan alle kanten op, je lichaam moet het allemaal opnieuw weer gaan oppakken
     
  4. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Voor het zingen de kerk uitgaan is niet betrouwbaar.
    Je eisprong denken te voelen is niet betrouwbaar.
    Vaak blijkt dit juist de laatste groeispurt te zijn van je follikels waarna na een aantal dagen je daadwerkelijke eisprong pas plaatsvindt waar je niks van merkt.

    Je kan dus zwanger zijn, maar het kan dus ook net zo goed niet zo zijn.
    Doe volgende week nog eens een test. Weer negatief = niet zwanger.
     
  5. Anno1989

    Anno1989 Lid

    6 jul 2017
    9
    1
    3
    Vrouw
    Dat klopt inderdaad! Ik kan het bij mijn eerste kindje niet goed meer herinneren, maar werd ik ook na een maand of 5 ongesteld. Had 2 maanden bv gegeven en weet dan dat het vaak ook later komt. Wacht gewoon nog wat daagjes af. Wanneer zou ik op zijn vroegst kunnen testen als ik donderdag seks heb gehad?
     
  6. Anno1989

    Anno1989 Lid

    6 jul 2017
    9
    1
    3
    Vrouw
    Bij beide zwangerschappen klopte het wel precies met eisprong voelen en zwanger zijn. Voelde hem groeien en springen en 2 weken erna testte ik positief. Alleen dit voelt meer als menstruatiekramp.
    Heb dit de afgelopen maanden al vaker gehad en dacht toen eerder al ongesteld te worden, alleen ook toen bleef dat uit. Misschien dat ik er nu ook te snel iets aan ga koppelen en mezelf gek maak..
    Ik denk inderdaad dat dat maar het beste is. Al ben ik denk ik een beetje ongeduldig en kruipen de dagen dan opeens voorbij☺️. Denk dat ik er ook wat teveel mee bezig ben dan.
    Ik hou jullie op de hoogte.

    enk dat k
     
  7. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Ik zou dan op zn vroegst over een week testen ;)!
     
  8. Anno1989

    Anno1989 Lid

    6 jul 2017
    9
    1
    3
    Vrouw
    Dacht ik ook inderdaad.. Thanks voor je reactie!
     
    Raaf92 vindt dit leuk.
  9. Jacky86

    Jacky86 Actief lid

    10 mei 2014
    146
    55
    28
    En ben je al iets wijzer geworden?
     
  10. Maagd10

    Maagd10 Lid

    13 jul 2017
    6
    1
    3
    ben ook benieuwd!
     
  11. Anno1989

    Anno1989 Lid

    6 jul 2017
    9
    1
    3
    Vrouw
    Het was loos alarm!☺️ Toevallig ook vorige week vrijdag duidelijk mijn eisprong gevoeld. Ik voel deze altijd heel erg en word daarna altijd 2 weken later ongesteld. Verwacht dus vrijdag/ zaterdag ongesteld te worden
     

Deel Deze Pagina