zwemmen in gewoon zwembad met kindje van 1 jaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Honingbij, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Honingbij

    Honingbij Lid

    10 nov 2005
    96
    0
    0
    Preventiewerker verslavingszorg
    Enschede
    Hallo,

    ik wil deze vakantie graag gaan zwemmen met David. Nu is er geen babyzwemmen en ik vraag me af of hij al groot genoeg is om in het gewone (niet heel warme) zwembad te zwemmen?

    Iemand hier ervaring mee?

    Bedankt!

    Groetjes
    Honingbij
     
  2. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    dacht het wel.. de meeste buiten zwembaden zijn toch ook wel verwarmt. en in een opblaas zwembad kun je toch beetje warm water doen? ach en ze zitten toch niet uren in het water?
     
  3. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik zwem met mijn dochtertje al sinds ze vier maanden was in gewone zwembaden en de zee. Veel plezier. :)
     
  4. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Wij zijn laatst ook met Tymen gaan zwemmen in het gewone zwembad. Gewoon niet te lang, ongeveer drie kwartier. Tymen kreeg het helemaal niet koud, omdat het boven het water vrij warm was (overdekt zwembad)
     
  5. janna1982

    janna1982 Lid

    14 sep 2006
    70
    0
    0
    Ik ben vandaag wezen zwemmen met Hisham maar hier is het bloedjeheet ongeveer 40 graden :)
     
  6. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Iman zwemt ook in niet extra verwarmd water sinds een paar maanden. Dus have fun :D
     
  7. teigetje80

    teigetje80 Actief lid

    27 jan 2006
    188
    0
    0
    zwolle
    iris die zwemt vanaf haar eerste inentingen in het zwembad en ook niet extra verwarmd ze vind het heerlijk
     
  8. janna1982

    janna1982 Lid

    14 sep 2006
    70
    0
    0
    ja hier in verband met warmte en ziektes kreeg Hisham na 3 dagen al inentingen....vandaar dat ik ook dacht ik kan vast zwemmen en hij vondt het heerlijk
     
  9. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik ben op vakantie met Sem naar Aruba geweest. Hij is 4 maanden en is al in een gewone zwembad en in zee geweest. Hij vond het heerlijk!
     

Deel Deze Pagina