Kan het nog goed aflopen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door River733, 6 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. River733

    River733 Lid

    11 okt 2015
    76
    6
    8
    NULL
    NULL
    Hallo, vandaag 6.5 zwanger en sinds gisteren bloedverlies, eerst roze, toen helder en vannacht en vanochtend bruin. Geen buikpijn gelukkig. Mag deze middag naar de gyn. Zijn er mama's bij wie dit goed is afgelopen? Heb nood aan een beetje positiviteit want zie het erg somber in...
     
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik heb mn eerste en tweede zwangerschap bloed verloren.

    De eerste bleef bloeden en voelde in mn hoofd ook niet goed. Ging ook mis.

    De tweede stopte na een dag of twee met bloeden en dat is mn zoon.
     
  3. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Lastig te zeggen, kan echt alle kanten op gaan.
    Denk dat het positieve is dat je geen kramp hebt gehad.
    Succes vanmiddag!
     
  4. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik heb beide zwangerschappen bloed verloren. Bij de oudste tot 15 weken roze/bruin en bij de jongste 3 heftige bloedingen met stolseltjes rond de 7/8 weken
     
  5. PetiteBelge

    PetiteBelge Actief lid

    27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    Ik heb geen helder bloedverlies gehad, maar wel bruinachtig bloedverlies (1 dag en dag nadien nog bruinachtig slijm).
    Hoor je wel vaker hoor! Als het niet gepaard gaat met buikkrampen, hoeft dit niets slechts te betekenen.
    Succes! Laat ons iets weten!
     
  6. River733

    River733 Lid

    11 okt 2015
    76
    6
    8
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de bemoedigende reacties! Ik weet dat de kans groot is dat het mis is maar heb nog hoop. Met een uurtje kan ik terecht dus ik zit in spanning. Ik zal straks zeker iets laten weten, bedankt!
     
  7. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.036
    3.117
    113
    En??

    Bij mij is het zowel goed als fout afgelopen..Dus het kan idd alle kanten op.
     
  8. River733

    River733 Lid

    11 okt 2015
    76
    6
    8
    NULL
    NULL
    Heb voor het bloedverlies iets gekregen en op de echo was alleen een vruchtzakje (?) te zien. Dus als mijn cyclus lang zou zijn geweest zou dat kunnen kloppen. Maar ben zeker van 't moment vd bevruchting en heb 3d voor nod positief getest dus het lijkt mij een aflopende zaak. De 17de weer 'n echo en dan zou er sowieso een kloppend hartje moeten zijn.
     
  9. ima28

    ima28 Actief lid

    13 mrt 2015
    171
    118
    43
    Ik zit in hetzelfde schuitje helaas.
    Afgelopen donderdag bruin verlies, vrijdagochtend naar de vk mogen komen voor een echo en ze zag alleen een klein inimini vruchtzakje. Ik zou vrijdag 7 weken zijn maar het zakje was te klein voor de termijn. Gister en vandaag ongesteldheidsgevoel en bloedverlies. Aanstaande donderdagmiddag mag ik weer terug komen en ik ben bang dat er dan niks meer te zien is op de echo
     
  10. River733

    River733 Lid

    11 okt 2015
    76
    6
    8
    NULL
    NULL
    Wat vervelend voor je, ik hoop dat het goed komt. Het afwachten is vreselijk. Ik bel morgen weer want verlies erg veel bloed en ben er echt ziek van (koorts, hoofdpijn, duizelig, misselijk maar 0,0 buikpijn). Heb er geen vertrouwen meer in en ga uit van een miskraam. Wil niet meer tot de 17de wachten en hopen op niks...
    Heel veel sterkte en ik hoop op goed nieuws voor je, laat je het weten?
     
  11. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Dit zijn echt 50/50 situaties.. ik heb bij mn 1e kindje 1x licht bloedverlies gehad hij is met 41w geboren
    2e kindje bloedverlies bijna de hele zwangerschap hij is gezond geboren met 36 weken.
    Afgelopen dec een miskraam gehad, kreeg bloedverlies, echo liet kloppend hartje zien. Week afgewacht geen bloed gezien, echo erna was t hartje gestopt.

    Het kan dus echt alle kanten op. Rot he die onzekerheid. Ik hoop op een mooie echo de 17e!
     
  12. K00

    K00 Niet meer actief

    He shit. Hoe gaat het daar?
     
  13. River733

    River733 Lid

    11 okt 2015
    76
    6
    8
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met je?

    Hier nog hetzelfde. Denk dat het echt een miskraam is maar pak toch de hormonen nog in afwachting van de echo..
     
  14. kiwi2000

    kiwi2000 Lid

    12 apr 2018
    17
    14
    3
    Vrouw
    Lieve @River733, er bestaan nog wonderen! Bij mij is het eerder al twee keer misgegaan, maar dit maal had ik bij 5+9 weken ook bloedverlies, zelfs met stolsels, en hele heftige buikkrampen, dus ik ging uit van weer een miskraam. Op de echo bleek alles in orde en kwam het bloedverlies wss van een niet-ingenesteld tweede vruchtje (soort miskraam/ongesteldheid). Ik duim voor je en veel sterkte!
     
    River733 vindt dit leuk.
  15. River733

    River733 Lid

    11 okt 2015
    76
    6
    8
    NULL
    NULL
    Dit geeft wel weer moed, het bloeden is gestopt maar heeft wel bijna 8d aangehouden dus ik vrees ervoor. Wanneer zou een zwangerschapstest moeten aflopen eigenlijk? Het is lang wachten tot dinsdag... De tijd kruipt voorbij en ik weet niet hoe ik me moet voelen.
     
  16. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Heb je nog koorts? Zo ja, dan zou ik dat wel echt melden hoor!
     
  17. Lentezon18

    Lentezon18 Niet meer actief

    Heb je nog weer een test gedaan? Sterkte!
     
    River733 vindt dit leuk.
  18. River733

    River733 Lid

    11 okt 2015
    76
    6
    8
    NULL
    NULL
    Dank je! Ja dag 3 van de bloeding een knaltest en dag 8 een licht streepje. Zou dan 7.4 moeten zijn geweest dus er zal wel niks meer zijn..
     

Deel Deze Pagina