af en toe heftige steken

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door oostende, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo....
    toen ik gisteravond op tijd naar me bed ging kreeg ik ineens een heel vreemd rotgevoel inme zij/buik zwaar gevoel raar gevoel steken...

    ik heb nog steeds geen bloedverlies maar wel veel witte afscheiding ook in me urine...
    ben nu 4 dagen overtijd test negatief mijn banner klopte niet dus laat ik het maar even zeggen dat hetnu 4 dagen is...
    af en toe krijg ik een hele vervelend steek zowel links als rechts,ben erg misselijk en duizelig en super moe

    is bruin bloed nu altijd oud bloed en kan je dit rekenen als menstruatie of niet?dat wil ik weleens weten..
     
  2. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heb je geen blaasontsteking want je urine is troebel
     
  3. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo...

    wat verklaard dan die bruinverlies en geen bloeding?ja er zit gewoon veel afscheiding in mijn urine....alleen sochtends donkerder van kleur me urine en ruikt sterker...

    moet ik dat bruinverlies gewoon zien dan alsm ijn menstruatie?bruin is toch oud bloed?

    liefs renate
     
  4. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Bruin bloed mag je niet rekeken als een nieuwe cyclus
    Ik zou toch ff de ha bellen als dot zo aanhoudt
     
  5. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    ik heb vrijdag nog gebeld met de assistent van ha
    ze zei me dat ik over 2 weken weer es moest testen want het kon nog te vroeg zijn....

    ik heb elke maand me bloeding alleen nu dus niet daarom vind ik het allemaal zo raar voel me ook raar en er zijn dingen die ik totaal niet herken....gisteravond was ik wel zo beroerd in bed had hele vervelende zeurende gevoel in me buik,zijkanten,richting liezen ik was echt misselijk er van heb toen een asperine genomen en ging snel over!
    vandaag zijn me man en ik wezen fietsen en bij die inspanning continu dat ongesteldheidsgevoel heel appart allemaal daarom ook zo onzeker omdat me test negatief was maar ben nu 4 dagen overtijd zeg maar of kan ik dit niet tellen als overtijd zijn?

    liefs
     
  6. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    je moet je langste cyclus aanhouden
    tenminste zou ik doen Ik heb veel maanden dag 28 maar ook maanden dag 31,30
    ben nu ook weer van mn langste cyclus uit gegaan
    dan weet ik zeker dat als ik overtijd ben dat ik dat ook echt ben
     
  7. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    ik ben altijd binnen de 28 dagen ongie soms dag 27 soms dag 26 maar cyclus normaal 28 dagen
    en dan begint het met ongiegevoel en dan gelijk bloed maar ik heb dat nog niet gehad

    maar kan dat bruine zijn van een innesteling of is dat onzin?heb 1 veegje rood helder gehad meer niet
     
  8. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    alles kan maar je lichaam kan ook hele gekke dingen doen
    Zou gewoon nog weer ff 2 dagen afwachten
     
  9. daantje28

    daantje28 Lid

    19 jul 2007
    63
    0
    0
    Tilburg
    Ik kan helemaal begrijpen dat je je bijna ziek voelt van de zenuwen en even nergens anders mee bezig wil zijn! Het heeft mij erg geholpen om i.p.v. het liefst een antwoord op al mijn vragen te hebben, eens te kijken bij andere topics waar je gewoon lekker kwijt kunt dat je baalt van die :x onzekerheid en dit te kunnen delen met anderen die dit ook nu ervaren.
    Probeer ook leuke dingen te blijven doen en afleiding te zoeken, dan gaat de tijd sneller! Ik weet niet in de hoeveelste ronde jij zit maar bij mij heeft het wel even geduurd en ik moest steeds creatiever omgaan met de onzekerheid en het ongeduld. Succes meid, jouw tijd komt!
     
  10. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Het is en blijft afwachten Renate...ben bang dat niemand er iets anders van kan maken.
    Probeer het over een paar dagen nog eens en probeer, hoe moeilijk ook, niet op alles te letten wat je voelt/denkt te voelen....
    Elmo
     
  11. annabuik

    annabuik Actief lid

    3 feb 2007
    383
    0
    0
    Heb ook dat bruine bloed gehad, bij mij was het een voorteken dat de ongi eraankwam. Helaas zit er niets anders op dan af te wachten, en proberen afleiding te zoeken.
     

Deel Deze Pagina