Topmark Motion Kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Koetje, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koetje

    Koetje Fanatiek lid

    22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Zijn er mensen die ervaring hebben met deze kinderwagen?

    Groetjes Karin
     
  2. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ik heb er nog geen ervaring mee, maar was wel van plan om de lime groene ervan te kopen..
     
  3. 2009mama

    2009mama Niet meer actief

    hallo,
    ik heb deze zelf ook willen bestellen alleen het nadeel is dat de duwstang niet in hoogte verstelbaar is...daarom toch maar niet besteld, maar als je hem nog gaat bestellen kun je dat nu het beste doen bij babydump.nl want daar is nu namelijk tijdelijk de aanbieding dat je gratis maxi cosi erbij krijgt,met de adapters om de maxi aan vast te zetten...
     
  4. marbo

    marbo Actief lid

    26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Ik heb de topmark zojuist van babydump ontvangen en vind 'm heerlijk! Ikzelf ben 1.55m en mijn man 1.87m en we vinden hem allebei prettig, dus de niet verstelbare duwstang is niet zo'n probleem, hoor!
    Bovendien is hij goed betaalbaar en hij stuurt heel gemakkelijk. Ook is het mandje onderin groter dan bij de meeste wagens!
    Kortom-wat mij betreft- een aanrader! :D
     
  5. 2009mama

    2009mama Niet meer actief

    mijn man is 1,94 wij gaan toch liever voor comfort voor beiden dat we de duwstang kunnen verstellen :Dmaar hé als het voor jullie geen probleem is dan is het alleen maar mooi mee genomen want hij is inderdaad goedkoop:D en je krijgt er ook nog een autostoeltje gratis bij,dus dat is ook ideaal!
     

Deel Deze Pagina