Kids Profi Portrait

Discussie in 'De lounge' gestart door Lientje, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik voel me een beetje belazerd door bovenstaand bedrijf en daarom hier ook even een waarschuwing.

    Ik heb vorige week foto's van ons meisje laten maken bij een vestiging van Albert Heijn. Vandaag ben ik ze wezen bekijken. Ze drukken de hele serie als set af, en je zou dan mogen kiezen welke je neemt en welke niet.

    Toen ik er kwam hadden ze de mooiste foto op een linnendoek afgedrukt. Dit doek wou ik erg graag hebben, maar volgens de verkoopster kreeg ik dit alleen als ik de hele set (2 linnen doeken, en een serie vergrotingen) nam. 179 eurootjes alstublieft. Ik ben overstag gegaan en heb de set dus gekocht.

    Nu kom ik thuis, pak ik alles uit, blijkt er een wachtwoord voor de internetsite bij te zitten. Ik had er dus gewoon voor kunnen kiezen de set niet te nemen, en de mooie foto daar te bestellen (en dan was ik dus veel minder geld kwijt geweest). Ik heb dit uitdrukkelijk gevraagd aan die mevrouw, en ze zei dat ik niet kon nabestellen zonder hoge bijkomende kosten.
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Maar als je alles niet had gekocht, had je dan ook dat wachtwoord voor die site gehad?

    Anyway 179 euro is inderdaad een hele bult met geld....eerlijk gezegt had ik het niet gedaan. kan me voorstellen dat je je een beetje belazerd voelt.
     
  3. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    T is veel geld, maar ja ik had nog een leuke bonus gehad van het werk en dacht vooruit, ik doe het maar. Misschien had ik het ook wel uitgegeven op de site van het bedrijf, maar dan had ik in ieder geval alleen mooie foto's gehad. Nu zitten er ook mindere foto's tussen waar ik niks mee kan.
     
  4. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    En daarom ga ik daar nooit meer heen.
    Ik had precies hetzelfde Wessel was 3 maanden toen ik het had laten doen en ik stond daar gewoon bijna te huilen(had nog erg last van me hormonen :) )omdat ik niet wist wat ik moest doen(ik kon op dat moment geen 179 euro missen)
    Ik heb die mooiste linnendoek gekocht 70 euro was die en 1 foto kreeg ik gratis(en die was echt niet mooi)en ik heb er zelf nog 2 kleine foto's bijgekocht.
    Toen ik thuis kwam en mijn man later thuis was ging hij ze bekijken en toen zag ik gewoon de zijkant van de doek en een stukje AH :(

    Ik heb me er heel lang rot om gevoeld omdat ik me zo in de malling genomen voelde(ze was ook echt niet aardig en vond mij maar lastig omdat ik moeilijk kon kiezen)
    Toen Wessel 6 maanden was zijn we naar een hele lieve fotograaf gegaan en die heeft echt super foto's gemaakt en die heb ik allemaal op cd-rom :D
    5 September gaan we weer naar haar toe en heb er nu al zin in :D
     
  5. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik vind ook wel dat het doek super lelijk is afgewerkt. Maar hier was het zwart witte doek wel een super gave foto, en als ik het op dat doek zou willen hebben dan betaal je online idd net zo veel of iets meer.

    Ik had gelukkig maar 1 foto die ik niet zo mooi vond, en de rest vind die foto wel mooi.
    Maar heb het nu 2x laten doen en doe het niet meer, vind het te veel geld, en idd er zijn zat mensen die het ook op cdrom laten zetten dan kan je zelf bepalen hoe je het laat afdrukken.

    Overigens hier wel hele lieve meiden, die echt hun best deden.
     
  6. MaCi

    MaCi Actief lid

    27 mei 2008
    332
    0
    0
    Een tijdje geleden was er bij ons ook die actie bij de AH. We werden vriendelijk behandeld. Ook toen ik daar stond te twijfelen of ik het wel of niet zou kopen, bleef de verkoopster lachen... Met pijn in mijn hart heb ik de foto's niet genomen. Ik vond het zo ontzettend duur! Wat wel moeilijk was, ze stond overal zo mooi op! Ik wilde alleen de linnen doek, maar om daar 80,= euro voor te betalen terwijl je bij bijvoorbeeld hema, kruidvat enz er stukken minder voor betaald. Ik heb trouwens wel het wachtwoord voor hun site gehad. Heb daar al haar foto's van gekopiëerd en opgeslagen.
     
  7. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik heb gisteren bijna de hele set gekocht.
    HEt linnendoek is geweldig.
    Hier ook hele vriendelijke mensen.
    Ik ben teruggegaan omdat ze me te veel had laten pinnen en kreeg wel 4 x excuses aangeboden.

    Ik heb vorige jaar foto's laten maken van Quinn bij een fotograaf. Alleen voor de foto's maken waren we al 75 euro kwijt.

    We zoeken nog een fotograaf waar je ze ook digitaal krijgt. In mijn stad zitten ze in ieder geval niet.
    Dus meiden, als jullie suggesties hebben hoor ik ze graag hoor!
     
  8. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ben jij ook in Vlissingen geweest dan? Ik vond de fotografes ook heel lief met ons meisje, maar dat verkoopmens van twee weken later, daar gaat het eigenlijk over.
     
  9. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    nee in zutphen.
    Beide waren erg lief.
    Ze was wel super gemotifeerd te verkopen maar als je nee zei drong ze niet aan.
     
  10. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Nou dat was hier heel anders. Maar ik heb nu een mail erover verzonden naar het bedrijf. Misschien komen ze met een oplossing.
     
  11. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik moet 9 sept de foto's ophalen van Lindsey...ben benieuwd hoe het gaat.
     
  12. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb inmiddels een reactie gehad op mijn klacht via de mail. Ze staan me in ieder geval toch netjes te woord en vragen om mijn klantnummer zodat ze de foto's kunnen bekijken. Volgens hun is dit niet de werkwijze die ze de verkoopsters meegeven en gaan ze het uitzoeken. Dus ik wil ze niet helemaal afkraken. Als ze met een oplossing komen vind ik dat netjes.
     
  13. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb het met alyssa ook laten doen bij de ah en bij mij is alles gelukkig wel helemaal goed gegaan. ik kon idd niet kiezen welke foto`s ik op welk formaat wilde hebben als ik de set nam. ik heb de hele set genomen maar dan niet die op linnen. mijn man is erg handig met foto`s bewerken en vergroten dat ik het afdrukken op linnen wel ergens anders laat doen. ik kan me voorstellen als het je niet goed uitgelegt wordt dat je je belazerd voelt.

    liefs doris
     
  14. Bianca16

    Bianca16 Fanatiek lid

    29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik heb een paar maanden terug bij AH ook een serie laten maken van Gijs. Lynn wilt nu niet graag op de foto en om drama's te besparen, heb ik hem alleen meegenomen. De fotografe was echt heel aardig, diegene bij wie ik de foto's een paar weken later ging bekijken, dus helemaal niet. Ik vond alleen één foto op linnen mooi, de rest van de reportage niet. En ook tegen mij begon ze het verhaal dat het via internet veel duurder is om te bestellen, blablabla en ze pushte me bijna om de serie te kopen. Ik bleef tegen haar zeggen dat ik geen hele serie ga kopen als ik slechts één foto mooi vind. Met als resultaat dat ze heel snel én scheef de 'gratis' foto afknipte en verder niks meer zei. Toen ik vroeg hoe het zat met de website en de code, zei ze snauwerig: dat kun je op 't briefje lezen.
    En dat terwijl ze bij m'n voorganger, die uiteraard een paar foto's kocht, poeslief was. Nou, daar kan ik dus echt niet tegen en ga hier voortaan ook geen foto's meer laten maken.
     
  15. Corina

    Corina Fanatiek lid

    25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Lientje ik ben ook in Vlissingen geweest. Maar heb er geen problemen mee gehad. Vond de foto's geweldig!
     
  16. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Vandaag de foto's gehaald en ze zijn echt prachtig! Ook een vriendelijke verkoopster, de vrouw voor me nam alleen de gratis foto en tegen haar deed ze ook gewoon super vriendelijk. Zal er een paar in m,n album zetten!
     
  17. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Wat leuk, mijn schoonzusje werkt als verkoopster van de foto's ;)
    Misschien heeft 1 van jullie wel bij haar gekocht :)
     
  18. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0

    Deze fotograaf is idd super!
    Kan haar ook zeker aanraden! :)
     
  19. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb netjes een oplossing gekregen van dit bedrijf. Ik mag de lelijke foto's opsturen en dan krijg ik twee grote fotolijsten cadeau. Dus eigenlijk ben ik wel tevreden over de afhandeling van mijn klacht.
     
  20. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Daar zou ik echt niet tevreden mee zijn eerlijk gezegd!

    Je hebt nog steeds teveel geld betaald wat je niet wilde toch, maar nu aan wat anders....en dan nog foto's terug sturen ook...

    De lijsten had een vriendelijk gebaar geweest, maar om nou foto's terug te sturen, zou ik niet mee accoord gaan.

    Maarrrr, gelukkig ben jij dat wel ;) (We zijn tenslotte niet allemaal eender...)
     

Deel Deze Pagina