sommige mensen....grrr

Discussie in 'De lounge' gestart door knorretje21, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja, poeh nu ik ruim een jaar hier woon is er al zovaak gevraagd ben je zwanger? zeg ik nee hoezo?
    oh dacht ik je ben zo DIK!....

    bah bah bah en nog eens bah sommige mensen zeg.... grrr kan ik dan wel schieten...

    en dan denk ik heb ik nou echt zo grote buik?
    Sorry maar kan er zo slecht tegen... vind echt niet fijn om het steeds te horen...

    en zo dik ben ik nou ook weer net volgens mij...

    sorry hoor moest even me gal spuwen...

    en soms zeg k altijd ja 9 maanden kan je het zien.. dan zijn ze meestal gelijk stil.. maar bah vind het echt niet fijn en leuk om te horen gewoon

    en woon ook nog eens in en grote aso buurt kan er hele boeken hier overschrijven...
    oh wat ben ik blij als ik hier snel ooit weg ben, helaas schiet het nog niet op maar pffff hier wil ik net me kleine meid groot laten worden tussen de aso's alcoholisten enz in....

    zo moest het even kwijt.....
     
  2. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    sjee wat een mensen, snap niet dat ze het uberhaupt durven te vragen.
    ze moeten de mensen eens in hun waarde laten.
    wat maakt het nou uit of je dik bent.
    zolang je gezond bent.. dat is toch het belangrijkste?
    mensen moeten eens nadenken hoeveel pijn ze iemand doen.!
     
  3. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    je hebt gelijk hoor
     
  4. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
     
  5. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    :confused: :confused: Ik ben serieus in shock door deze opmerking! Wat een onwijze klootzak! Bij ons waren er ook mensen die al heel snel na het overlijden van Pippy* vroegen of ik weer zwanger was. *zucht* ik heb net mijn kind begraven, je hoort het vanzelf wel wanneer het zo is (ja ik was ook zwanger toen, maar dat ga ik niet meteen iedereen aan zijn neus hangen!) Ik vind het ronduit onbeschoft wanneer iemand zoiets vraagt. Mensen denken echt niet na hoor!
     
  6. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Sorry hoor, maar ik heb foto's van je gezien op jullie meisjes site, maar jij bent dus alles behalve dik...
     
  7. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Enne een quote uit een liedje wat mij nu even te binnen schiet..

    Ik ben misschien dik, maar jij bent lelijk. Alleen ik kan op dieet.


    Moet je zoiets eens als antwoord geven.
     
  8. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wat een fakking idioten mensen zeg, jezes
     
  9. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Helaas krijg ik die opmerking ook vaak te horen.
    Ik moet wel zeggen dat ik ook wel zwanger lijk, is niet meer helemaal goed gekomen na de geboorte van ons meisje.
    En ik baal zo erg van mijn buik dat die opmerkingen idd zeer doen.
    Binnenkort kan ik weer trots zijn op mn buik, weet sinds n paar dagen dat ik weer zwanger ben.
    Maarja, dan zit ik na 9 maanden weer met die dikke buik en opmerkingen te kijken.

    Wat een idiote opmerking van die zatlap zeg, ik had meteen geantwoord dat het niet goed is om een aan alcohol verslaafde baby op wereld te zetten.
     
  10. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik ben wel echt dik. En wij zijn dus 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken (had geeb goede eisprong maar de eerste keer dat de clomid aansloeg was ik zwanger :) ) maar in die 2 jaar i mij ook zoooooo vaak gevraagd hoelang ik nog had voor de uitgerekende datum :( ik zat er zo erg mee maar meer omdat het gewoon niet lukte. En nu ik zwanger ben vraagt niemand het meer :( :)
     
  11. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Dat lijkt me frustrerend.
     
  12. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    En al ben je wel wat aan de dikke kant of wel dik dan maak je nog niet zulke opmerkingen. Sommige mensen snappen het gewoon echt niet :evil: Ze hebben soms echt niet door hoe kwetsend zoiets kan zijn.
     
  13. Nettie

    Nettie Fanatiek lid

    14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Kan wel janken om zulke mensen.....Hoe kún je zulke opmerkingen maken. Je weet nooit of je er iemand mee kwetst dus vraag het dan ook gewoon niet. Hou je nieuwsgierigheid voor je denk ik dan. En die dronken zatlap....daar is helemaal geen goed voor te vinden echt iemand die het niet waard is om mee te praten.....

    Veel succes meid, hoop dat zulke opmerkingen gaan stoppen! Hoop ook dat jullie snel een brusje mogen krijgen voor je meiske!
     
  14. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    dank jullie wel allemaal,
    ik kan er soms ook helemaal niet bij hoe dom zulke mensen inderdaad kunnen doen/zijn...

    @trillsiko lijk me oo heel vervelend zeg inderdaad :(

    @tinkerbel vind ik inderdaad ook al had ik een grote vette bek de erop lijkt, dan denk ik vraag het gewoon niet merk je vanzelf toch wel een keer..

    @ de rest bedankt... had er gewoon een dip van gisteren...

    en toen kwam lekker in de avond de 6e rioolspin nog eve voorbij rennen.. toen had ik het helemaal gehad bah, de 3e al deze week al op zoek gegaan naar ee n nest maar kunnen we nergens vinden en vind ze zoo eng
     
  15. Joeja

    Joeja Bekend lid

    2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ten eerste!
    Slanke vrouwen, en dan bedoel ik de vrouwen die men schetst in de media waarmee de gemiddelde mens vrouwen vergelijkt, bestaan niet (uitzonderingen daargelaten). Maar dit beeld achtervolgt ons vrouwen wel, dusdanig dat we erop afgerekend worden als we niet tip-top strak in het pak uitzien.
    ten tweede:
    Vrouwen zijn pas vrouwen als ze ook tekenen vertonen van vrouw zijn. Dat is: brede heupen (dikke kont :) ), een buikje, hier en daar wat babyvet. No offence, maar die hele sprieterige geen-vet-nergens vrouwen vind ik gewoon niet mooi :( Dat zijn meer meisjes dan vrouwen.
    Ten derde:
    Smaken verschillen, maar ik vind de wat flinkere vrouw onder ons mooier dan slanke vrouwen. Ik ben bi-seksueel dus ik weet waar ik het over heb ;) Ze voldoen alleen niet aan het algemene beeld van hoe vrouwen eruit horen te zien. Gaan wij echter terug naar bijv. de 17de eeuw, dan was je echt het je van het wanneer je flink was! De zo genaamde Rubensvrouw! En ik vind, als je vol slank bent, daar moet je eigenlijk gewoon trots op zijn. Ik kan me echt vergapen aan flinkere vrouwen, vooral als ze zelfverzekerd zijn.
    Ikzelf heb heel lang nauwelijks 50 kilo gewogen, en ik vond het vre-se-lijk. Ik voelde me helemaal niet vrouwelijk. Door astma-medicatie kwam ik 15 kilo aan; ik was er blij mee! Opeens had ik ook sjans van een hele andere categorie mannen (veel leukere haha!). 65 kilo klinkt niet zwaar, maar als je bedenkt dat ik maar een ukkepuk ben valt dat wel mee ;)

    Mijn zus is ook flink. Toen we een keer een familiefeestje hadden, kwamen er mensen naar ons toe om haar te feliciteren met de zwangerschap (men had gehoord dat 1 van de dochters ********** zwanger was, ik dus... niet mijn zus). Mijn zus zei toen heel sympathiek, met een stralende glimlach en veel humor " oh, mijn zusje is zwanger. :D Ik ben gewoon dik!" Toen ze dat zei waar iedereen bij stond, voelde de persoon die haar had gefeliciteerd zich ronduit voor schut volgens mij hihi... Maar ze heeft wel de eer aan zichzelf gehouden. En ik moet zeggen, mijn zus is 1 van de mooiste vrouwen die ik ken. Ze is werkelijk een beauty dik of niet. Ik ben bevriend met een schilder en die is helemaal wild van mijn zus. Eigenlijk wil hij haar als model, maar mijn zus vertikt het haha..

    Ik probeer te zeggen met dit verhaal: je moet je niet laten ophouden door het bekrompen beeld dat veel mensen van vrouwen hebben! Wees trots op jezelf, dan ben je vanzelf mooi ongeacht je omvang. Dat zeg ik niet alleen om je op te beuren, dat zeg ik omdat ik dit echt zo vind.
     
  16. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Ik sluit me totaal aan bij Joeja.
    Wat mollige vrouwen zijn juist de beauties. Niet de sprieten.
    Helaas pas ik ook niet meer onder de titel mollig ...misschien als ik straks bevallen ben want ben enorm veel kilo's kwijt dat wel (was flink aangekomen dankzij medicijnen n paar jaar terug en t wilde er met geen mogelijkheid meer af wat ik ook deed :( ).
    Maar jeetje zeg wat n opmerking...vooral van die zatleier :confused:
    Had hem verteld dat t dan wel nodig was om m omhoog te krijgen en dat ik daar niet al te veel vertrouwen meer in had bij hem dankzij zn alcohol consumptie. En was daarna meteen door gelopen.

    Wij vermoeden dat onze overburen ook weer zover zijn. Maar straks zit je mis en heeft ze gewoon n beetje n buikje gekregen. Dus wij vragen of zeggen mooi niks. Als het zo is dan horen we het wel en anders hebben we haar tenminste niet voor schut gezet. Mag toch n beetje rekening houden met andermans gevoelens...
     
  17. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Rot meid,bij mij hebben ze het ook ze vaak gevraagt toen ik nog niet zwanger was..zei ik meestal: nee hoor alleen maar dik.
    Je word er niet vrolijk van...toen ik zwanger raakte duurde het ook even,mensen twijfelden toen of ik nou dik of zwanger was..ook niet leuk.

    Mensen kunnen zo dom zijn en denken niet na,zegt meer over hun dan over jou....!
     
  18. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Natas jij bent echt niet dik hoor meis!
    Volgens mij zeggen mensen dat al gauw als ze vermoeden dat je kinderen wilt...
    Enne ik kreeg het ook al naar m,n hoofd...o jij bent zeker al bijna uitgerekend...Ja hoor hij is 4 weken geleden geboren ;)

    Lekker laten lullen meis!
     

Deel Deze Pagina