Killerclowns

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door NavyCrimson91, 9 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    https://www.destentor.nl/buitenland/killerclown-is-terug-en-jaagt-gezin-stuipen-op-het-lijf~a8b502a3/

    Gaan we weer... In de VS al weer gespot. Waarschijnlijk doen ze inspiratie op uit de nieuwe film IT. Hij draait nu ook in Nederland, benieuwd of er hier ook gekken op gaan reageren.

    Ik denk dat ik me helemaal de pleuris schrik en echt gek word van angst. Ik woon in een best afgelegen gebied, zou er niet aan moeten denken om er hier een tegen te komen...
    Ik denk dat ik keihard weg zou rennen, en dat m'n vriend degene is die hem zou vermoorden haha
     
  2. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik ga aankomende vrijdag naar de nieuwe IT film. Mijn jeugdtrauma overleven hahaha

    Ik had wel verwacht dat dat hele killerclown gebeuren weer op zou opleven. Ik vind dat geen leuke grapjes meer.

    Wat ik wel gaaf vond was dat ze in sommige steden rode ballonnen aan de goten langs de stoep vastbonden :D

    Mijn man zei al...als je terug komt van de film hang ik zo'n ballon aan de deurklink voor als je thuis komt..:eek::eek:
     
    Bloem2310 vindt dit leuk.
  3. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Oh bah bah bah haha, ik zou er echt nooooit heen gaan. Maar ik kan echt niet tegen horror, krijg er zware nachtmerries van. Zelfs van trailers of posters alleen al word ik niet goed.

    Ik zou dus echt de komende jaren niet meer slapen als ik zo'n ballon aan m'n deur had haha.
     
    Willowl vindt dit leuk.
  4. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

  5. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik kijk ook geen horror meer hoor. Voor ik moeder werd wel graag. Nu kan ik er niet meer tegen.
    Maar voor IT heb ik wel een soort fascinatie. Als kind las ik al Stephen King boeken.
    Alleen als kind stiekem IT kijken was niet zo'n goed idee :D
    Ik schijt hem ook al best wel voor as vrijdag haha
     
  6. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Hahaha nou succes dan maar :p
    Hoop dat je het overleeft ;)
    Maar in een bioscoopzaal is misschien ook wel anders dan thuis in je uppie? Of komt het juist keihard binnen qua geluid enzo? Gelukkig geen ervaring haha
     
  7. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

  8. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee he. :cry: Ik vind clowns echt verschrikkelijk..
     
  9. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Vreselijk, vind dit ook geen grapjes meer nee. Sommigen hebben zelfs een kettingzaag in de hand. Denk echt dat mijn hart er ter plekke mee ophoudt als ik zo'n malloot tegen zou komen. Getver :rolleyes:
     
  10. NORAH1979

    NORAH1979 Fanatiek lid

    18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    verschrikkelijk...heb als kind IT gezien en daarna een paar weken lang met een aanloop mn bed in gesprongen. Was altijd bang dat ie er onder zou liggen. Wat een rotfilm.

    Ik weet niet wat ik zou doen als ik zo'n nepclown tegenkom op straat. Aangezien ik nu zwanger ben denk ik dat ik maar heel hard wegloop, maar als ik niet zwanger zou zijn zou ik best wel eens heel boos kunnen worden.
     
  11. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.491
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    aaargh.. krijg je straks dat gedonder met halloween weer :(
     

Deel Deze Pagina