Kind (5) verdronken in het zwembad van zijn ouders!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Karina, 20 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aman

    Aman Actief lid

    13 mei 2006
    335
    0
    0
    Kinderen niet! Ze weten niet wat ze overkomt en weten dus ook niet dat ze om hulp moeten schreeuwen.

    En idd wat eerder is gezegd, een bodempje water in een emmer is al voldoende, het hoeft niet perse een zwembad of vijver te zijn.

    Verschrikkelijk voor de ouders en fam van dit kindje.
     
  2. mj24

    mj24 Fanatiek lid

    7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Klopt idd, kinderen bijven gewoon op hun buik liggen van angst. Ze kunnen daarom al in een paar cm water verdrinken.
     
  3. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik vind het verschrikkelijk die berichten!
    'n ongeluk zit in een klein hoekje!
     
  4. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    precies vind ik ook , je hoeft je maar even om te draaien en het gebeurt.

    ( wij gaan strax verhuizen , en in ons achtertuin ligt helemaal achterin de tuin een kleine tuintje met steentjes wel allemaal mooi maar wanner de kleine strax kan lopen, moeten we echt uitkijken.

    mijn stiefvader zei je moet ze dan blijven waarschuwen, NOU je hebt je ogen ook niet alltijd in je achterhoofd zitten. :rolleyes:

    dus moeten we er een hekje ofzo erom heen doen. of als iemand een tip heeft (zijn allemaal welkom). :)

    ik ben bang dat het strax rechtstreeks naar de mond gaat.

    Zwembad kopen we trouwens groot genoeg voor meerdere personen zodat mijn vriend en ik en de kleine in kunnen.(niet alleen).

    ik bedoel ook wannneer je je kind in het badje wilt laten gaan moet je helemaal geen andere taken in huis hebben zodat je er 100% voor kan zitten en op te letten.(alles bij de hand hebben.

    gaat de deurbel neem je hem haar mee. ;)

    (of is dat te??????
     
  5. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @loesmari

    Ik vind het niet te hoor.
    Ik heb een keer mijn kleine neefje net op tijd uit het vijvertje van zijn vader en moeder kunnen trekken.

    Hij was in 0,1 seconden van de trap af de tuin in gelopen, zo naar het vijvertje...
    Ik hoop dat ik zoiets nooit meer hoef mee te maken.
    Dus wat is overdreven? Je kunt je kind volgens mij nooit te goed in de gaten houden!
     
  6. sim

    sim Niet meer actief

    dat vind ik absoluut niet 'te' stel je krijgt zo'n collecte of i.d. aan de deur, dan ben je al gauw afgeleid, moet je naar binnen je portomonnee zoeken, weer terug etc, al met al ben je zo een paar minuten onderweg, liever te dan achter af spijt ;)
     

Deel Deze Pagina