Kinder fietszitje Yepp of Bobike

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door ZoWelkom84, 11 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Ik heb vandaag mijn Bobike mini exclusive binnen gekregen, ben heel benieuwd!
     
  2. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Dank je!! Ik had deze idd ook gezien.. vanmorgen bracht ik mijn zoontje naar kvd en het was ontzettend druk.. ik ben bewust gaan kijken naar kinderen in zitstoel. Zag alleen maar Yepp waar de kindjes nog in zaten. Bij alle drie hingen ze halverwege het armpje, toen was het duidelijk voor mij. Geen Yepp...
     
  3. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Jaaa ben benieuwd! Let me know!! Ik neig ook naar deze.

    Welke kleur heb je?
     
  4. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    De crème met camel 😊 ( ff de naam kwijt haha )
     
  5. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Die wil ik ook :)
     
  6. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Ik heb de bobike one. Vind de riempjes rot vooral het dichtklikken en die van de voetjes zijn helemaal vervelend. Ook het scherm is vervepend de schroef is er uitgetrilt dus hij klappert steeds. Nee ik had liever een andere.

    Owja en de bandjes zakken steeds af.
     
  7. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Hij staat nog steeds in de doos in de gang... mijn vriend ging hem er echt opmaken zei hij. Normaal was ik zelf al aan de slag gegaan maar ik heb toch liever dat hij hem er ff opzet, net "een beetje " meer kracht dan ik om de boel goed aan te draaien enzo...
     
  8. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Sorry voor de late reactie. Ik dacht dat hij maxi hete.
     
  9. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    #29 tupp, 21 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2017
    Wij hebben een oude bobike gehad (nu zijn ze anders, geloof ik). Onze oudste heeft het tot twee keer toe voor elkaar gekregen de gordels uit het slotje te trekken tijdens een driftbui. Sindsdien heeft Bobike voor mij afgedaan.
    Ik vind Yepp ook gewoon veiliger doordat ze een vijfpuntsgordel gebruiken in plaats van driepunts. Wij zijn er nog steeds blij mee dat we nu een yepp hebben! Enig nadeel: het voorscherm van de (oude!) bobike is veel makkelijker over te zetten dan van de yepp. Van de nieuwe weet ik het niet.
     
  10. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Alle kindjes die ik in de stoel zie zitten hangt een bandje op armpje ipv schouder.. ik vind die bruine overigens erg mooi en zeker bij de fiets die ik wil kopen, maar veiligheid voor alles
     
  11. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Woehoe! Ik heb er mee gefietst! Super ding. Hij zit er mooi rechtop in en geen problemen met de bandjes?
     
  12. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Kijk dat wil ik horen 😂 Voor mij ook echt de bobike exclusive! Ben benieuwd
     
  13. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Haha 😂 Welke fiets wil jij kopen?
     
  14. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Gazelle Bloom zwart (ik vind die witte niet zo mooi)
    Welke heb jij?
     
  15. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    De mama fiets van Stella, Fiore..
     
  16. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik heb van Bobike een voor- en achterzitje, ik vind ze heel erg fijn! Het is even wennen hoe de bandjes goed dicht moeten, maar dat geeft geen problemen.
    Ik ben laatst gevallen met beide kinderen erop. Mijn zoontje (voorin) had alleen een schram op zijn hoofd, maar dat kwam door een stoeprand, en wat schaafplekken op zijn hand. Mijn dochter (achterop) had alleen een schram op haar been. Deze stoeltjes zitten aardig rond om het kind heen, daar zie ik dan ook duidelijk beschadigingen op! Ze beschermen dus ook goed bij vallen. Ik ben er heeeeeel blij mee!!

    Edit: volgens mij is het een Bobike one. Ik heb geen ervaring met Yepp
     
  17. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.975
    8.776
    113
    Yepp we hebben die vergeleken en de yepp heeft een bredere zitting en kan er langer zitten. Hij zit echt super
     

Deel Deze Pagina