pijn in onderrug en buikpijn rechts :(

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaSmurf, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSmurf

    MamaSmurf Niet meer actief

    Hallo allemaal,

    ik heb al de hele dag een beetje pijn in mijn onderrug en rechts voor af en toe buikpijn (steekjes)
    Het wordt de afgelopen uren alleen erger elke beweging doet pijn. Ook stil zitten trouwens... iemand hier ervaring mee? Wat was het toen? Zou het een blaasontsteking kunnen zijn. Die kun je ook hebben zonder dat je pijn hebt bij plassen namelijk.

    groetjes
     
  2. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb je koorts?
     
  3. MamaSmurf

    MamaSmurf Niet meer actief

    nee heb ik niet
     
  4. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Is het constant aanwezig? Als het echt steeds erger wordt zou ik de hap even bellen voor advies, misschien toch even een plasje brengen?
     
  5. Adorable

    Adorable Fanatiek lid

    20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    vervelend meid ik kan je helaas niet heloen met je vraag ma zit ook al de hele dag met flinke buikpijn dat ik er bijna niet van kan bewegen, ma bij komt het door mijn ongi die niet door komt zie onderschrift..

    beterschap en hoop dat het niks ergs is, anderrs ff ha bellen
     
  6. mamavanmeisje

    mamavanmeisje Fanatiek lid

    17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    rechts onderin? Steekjes?

    Bij mij gaat ook een belletje rinkelen wat betreft blindedarmontsteking. Maar ik ben geen arts!
     
  7. kris8

    kris8 VIP lid

    17 aug 2009
    8.032
    0
    36
    stomme vraag, maar doet het zeer als je springt of als je op je tenen gaat staan en je dan zegmaar achterover op je hielen laat vallen ? Als dat heel veel zeer doet hap bellen. Dan zou het wel eens een blindedarmontsteking kunnen zijn.
    Verder kan het van alles zijn. Niersteentje of " gewoon" wat lucht wat dwars zit. Kan je wel gewoon goed naar de wc. ?
     
  8. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Eisprong?
    Pms?
    Verstopping?
     
  9. Luciaatje

    Luciaatje Fanatiek lid

    15 nov 2011
    2.347
    0
    36
    Psycholoog
    Check ook op loslaatpijn. Doet indrukken vna die plek pijn, maar ga je echt door de grond als je dan opeens loslaat? Dan kans groot op blindedarmontsteking. Maar die rugpijn kan ik daar niet echt bij rijmen, en vaak heb je dan ook koorts en misselijk. Envaak begint het ook rond je navel. Maar dat is het klassieke beeld, kan ook anders.

    misschien eisprong of je darmen anders? Iets raars gegeten?
     
  10. Pluis81

    Pluis81 VIP lid

    16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Rugpijn i.c.m. buikpijn klinkt voor mij als een niersteen.. Ik heb het pas gehad en ben helemaal door de grond gegaan van de pijn,zelfs morfine hielp niet.
     
  11. Hoe gaat het nu?
     
  12. stampvamp

    stampvamp Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    die pijn had ik ook in begin met galstenen overigens..
    na mijn zwangerschap langere tijd rugklachten gehad meestal als ik tilde .. maar achteraf had ik ook regelmatig bij niks doen gewoon als ik stil stond of van de keuken naar woonkamer liep ineens pijn in mijn rug en buik rechts..
    die pijn in mijn buik verwaarloosde ik eigenlijk omdat ik dacht weer rugpijn te hebben...

    achteraf waren dat al langer tekenen van de galstenen, helaas pas achtergekomen na 8 maanden en een stuk of 4 galsteenkolieken verder (eerste keer dachten ze nierstenen daarna galstenen ivm hevige misselijkheid)

    maar goed dat had ik dus ook pas na zoveel maanden, en het begon bij mij met die pijn..

    heb je misschien ei of vet gegeten vantevoren?
    achteraf bleek namelijk bij mijn laatste aanval toen ze aan galstenen dachten dat ik elke keer net ei of vet op had voor ik die pijn kreeg..

    toen heb ik daar rekening mee kunnen houden tot de galblaas eruit ging...
     
  13. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Galstenen voel je echter toch echt in je bovenrug tussen je schouderbladen, niet in je onderrug.

    Maar ts; hoe gaat het?
     

Deel Deze Pagina