Kinderwagen op slot?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Anakin, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Een tijd geleden las ik hier het verhaal van een gestolen kinderwagen in Center Parcs bij het zwembad... :confused:
    Daar moet je natuurlijk niet aan denken, kom je terug van het zwemmen, wagen weg..

    Ik ga binnenkort ook naar Center Parcs en wil nog graag lang genieten van mijn Bugaboo!
    Zetten jullie de kinderwagen daar op slot bij het zwembad? Of is dat erg overdreven? Zo ja, wat voor een slot moet er dan op, is het te koop of moet je dat zelf maken?
    Ben benieuwd naar jullie reacties.

    Groetjes, Anakin.
     
  2. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Absoluut op slot zetten hoor! DUBBEL!
     
  3. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    volgens mij is die mogelijkheid ook aanwezig bij het zwembad van centerparcs. Althans ik heb het in de eemhof gezien, volgens mij. Of dat je los de sloten kon huren ofzoiets.
     
  4. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Dat zou mooi zijn als er sloten te huur waren, ik ga namelijk naar de Eemhof.
     
  5. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik was zelf ook erg alert op mijn bugaboo, maar ja, op slot zetten bij centerparcs, heb er eerlijk gezegd daar niet aan gedacht...jammer he dat je daar tegenwoordig al aan moet denken.

    Bij ons consultatiebureau hadden ze er ook al eentje gestolen vorige maand, echt te idoot voor woorden, zou echt gek worden van woede... ](*,) en verdriet als ze aan mijn wagen komen.

    Je moet helaas echt allert zijn met je wagen, want het zijn gewoon dure dingen. Doe lekker waar je jezelf goed bij voelt. Beter 1 slot teveel als te weinig.

    Het is alleen lastig bij centerparcs, wij waren 2 jaar geleden ook in een zwembad (weet de parknaam even niet meer) en daar kon je hem gewoon neerzetten bij de ingang. Maar je kon hem echt onmogelijk vastzetten aan iets zo, tja wat dan?

    Veel plezier alvast bij centerparcs...groetjes annette ;)
     
  6. AmanChel

    AmanChel Bekend lid

    6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Gewoon zo'n fietsslot ofzo..
     
  7. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    is wat zeg tegenwoordig!
     
  8. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Als wij naar het zwembad gingen in center parks ging kyra mee in de draagzak, die kan zo in het kluisje, ideaal! ik wilde de wagen daar ook niet neerzetten.
     
  9. Ik haal en wiel eraf bij het consultatiebureau.
    Want bij mij is bij mijn zoon zijn wagen gestolen bij het tikibad in Duinrell.
    Ik laat de maxicosi wel in de auto kan die nml niet tillen maar ik ben wel bang bij vrienden ingebroken in de auto voor alleen de voetenzak!

    Moet echt niet gekker worden. Maar ze verhuren sloten bij veel parken of koop zelf een slot
     
  10. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    jeetje wat vervelend dat de wagens gestolen worden. en inbreken in een auto voor een voetenzak...niet normaal meer dat mensen zoiets doen he.

    ik zou naar een zwembad de kleine meenemen in een draagzak.

    enne op consultatiebureau...kan je de wagen toch mee naar binnen nemen lijkt me of niet?
     
  11. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    jeetje wat erg zeg! ik sta er nooit bij stil dat mensen zoiets doen als een kinderwagen jatten.
    Ik zou dan zeker een slot meenemen naar center parks.
     
  12. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm je kan toch een gewoon fietsslot kopen?
    dat zijn wij in ieder geval wel van plan

    hebben een stokke.. en die is net ff te duur om kwijt te raken :)
    (en tja.. een duidelijk doelwit qua prijsklasse ook)
     
  13. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    het is echt te gek voor woorden dat zelfs je kinderwagen niet meer veilig is maar hier in de flat is er laatst ook een gestolen en dit was niet een een merk. ik ga de mijne dus achter slot en grendel zetten want durf hem echt niet in de hal te laten staan (quinny buzz) want als die weg is ga ik echt janken denk ik. het is gewoon te triest voor woorden dat je een slot mee moet nemen naar het zwembad etc omdat er van die schooiers rond lopen
     
  14. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Bij ons kun je de wagen niet mee naar binnen nemen en staan dus ook in de hal.

    Wist ook niet dat de wagens "diefstal gevoelig" zijn. Hmmm moet ik ook maar ff beter opletten waar ik onze parkeer :(
     
  15. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    onze grote kinderwagen gaat niet mee als we deze ergens moeten laten staan. het is een antieke wagen die verschrikkelijk veel geld kan opbrengen, beetje zonde dus.

    vind het niet normaal dat het moet, maar op slot is helemaal niet zo'n gek idee hoor! zonder kinderwagen zitten, nog niet eens gekeken naar de kosten, is gewoon verschriekkelijk lastig!
     
  16. Mandytjuh

    Mandytjuh Fanatiek lid

    4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hallo...

    bij centerparcs kan je een slot huren het staat meestal aangegeven bij de stalling welke winkeltje of barretje je ze kan huren.
    teminste hier bij heiderbos wel daar ben ik voor 2 wkn geleden nog geweest...

    en bij onze CB hebben ze gelukkig camera's hangen het is nl een gezondsheidcentrum waar dus van alles binnen komt huppelen ( dokter, fysio, psycho,verloskundigen praktijk en het consultatie bureau) en de wagen staan ook nog eens voor de neus van de assistenden daar...

    het is toch eigenlijk te gek voor woorden he dat je je wagen al op slot moet zetten... ook op een atractie park moet je echt allert blijven daar zet ik hem dus echt wel op slot!
     
  17. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    mja het is van de zotte in feite...

    maar je bent op zn zachtst gezegd nogal onthand als je ineens MET kind maar ZONDER wagen staat.

    had er zelf ook nooit zo over nagedacht.. tot collega vertelde dat zijn kinderwagen was gestolen in de efteling.
    (uiteindelijk via marktplaats toch weer teruggevonden!)

    dus ik denk dat ik maar gewoon een stevig slot erop zet :)

    vind het wat triest dat het moet
    maar liever dat.. dan dat ik hem straks kwijt ben.
     
  18. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    maar ja een slot breken ze ook zo open dus of je daar zoveel aan hebt...
     
  19. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @baby4me: mwah het is geen sluitende oplossing denk ik.
    maar de meeste dieven pakken wat het makkelijkst is.

    dus asl er dan eentje staat zonder slot.. hopelijk pakken ze dan die ipv dat ze het slot openbreken

    want tja.. ga jij er wat van zggen als iemand op zn knieen naast mijn kinderwagen zit?
    lijkt me niet
    al was het maar.. omdat je niet eens weet dat dat niet de eigenaar is.

    en je hoeft het ze niet makkelijker te maken dan het al is op zich.
    "gelegenheid maakt de dief" enzo
     
  20. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Bij de Eemhof kun je inderdaad sloten huren of kopen. Wij hebben er toen 1 gekocht en die nemen we nu elke keer mee als we eens naar een pretpark, zwembad of iets dergelijk gaan.....
     

Deel Deze Pagina