Kinderwagen opmaken

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door Juneau, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juneau

    Juneau Bekend lid

    18 jan 2016
    608
    0
    16
    Ik heb laatst de benodigdheden ingeslagen om de ledikant op te maken (lakentje, dekentje, hoeslaken, molton), maar bedacht me net dat de kinderwagen eigenlijk ook opgemaakt dient te worden, klopt dit? En moet dit op dezelfde wijze als de ledikant (dus ook een molton, hoeslaken, lakentje en dekentje)? Zo ja, kan ik hiervoor gewoon de formaten kopen die gebruikt worden voor een wiegje?
     
  2. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik heb het nooit gedaan.
    alleen een hydrofiel voor onder het hoofdje.
    toen we een week op vakantie waren waar ik de bak als bedje gebruikt heb heb ik hem ook niet opgemaakt.
    als de bak veel gebruikt wordt als bedje kan ik me voorstellen dat je hem op wil maken anders zie ik het nut er niet van in
     
  3. kersje

    kersje Fanatiek lid

    4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik had wel een moltonmatje en een hoeslaken (wiegmaat) in de kinderwagenbak liggen en idd een hydrofiel onder het hoofdje en afhankelijk van het weer een lakentje met dekentje.
     
  4. Rombely

    Rombely Niet meer actief

    Ik maakte het ook altijd op als een wiegje. Bij de 2e kinderwagen had ik een hoeslakentje met een soort dekbedje erin.
    Nu ik erover nadenk begrijp ik niet zo goed waarom daarin wel een dekbedje mag en in een gewoon bedje niet.... Zal van de week is nakijken wat het precies voor dekbedje was.

    Maar de kraamhulp helpt je ook met de kinderwagen hoor, anders gewoon vragen!
     
  5. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113

Deel Deze Pagina