Kindje op de nicu

Discussie in 'Prematuur' gestart door Lisalisalisa, 26 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisalisalisa

    Lisalisalisa Bekend lid

    21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Hey

    Ik weet dus al even dat mijn zoontje op.de nicu (intensieve) zal liggen. Omdat het Noonan heeft, vocht in de longetjes en naar mijn gevoel ook prematuur zal zijn.

    Ik wil me.voorbereiden.
    Kan je, je voorbereiden? Wat had jij graag geweten of gedaan voor je ziek kindje of prematuurtje geboren werd?
    Had je al oudere kids? Hoe regelde je dat met het bezoek aan je kindje op nicu? Wat deed je met babybezoek?
    Wat waren nuttigr aankopen of cadeautje?
     
  2. Chocochippie

    Chocochippie Niet meer actief

    Ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee.
    Maar krijg je een rondleiding op de nicu? Anders zou ik daar zeker naar vragen.
    Dan weet je in elk geval hoe het er daar uit ziet en wat je kan verwachten op dat moment.
     
  3. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    Onze dochter heeft 2 weken op de NICU gelegen en daarna 5 weken op de Neonatologie.

    Wij kregen inderdaad een rondleiding op de NICU, dat was best fijn.