Kindje voel ik net boven schaambot?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mootjen, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootjen

    mootjen Bekend lid

    10 mrt 2008
    575
    0
    0
    Hallo
    ik voel regelmatig (vanaf vorige week)mijn kindje zitten kloppen/schoppen net boven mijn schaambot zeg maar. hij zit dan ook vaak tegen mijn blaas aan. Is het normaal dat mijn kindje nu al zo laag zit? dit is niet iedere dag maar het voelt zo raar en ga dan vanalles denken (ingedaald? maar ik kan me daar bij bijna 24weken niets bij voorstellen?) of zit ie dan gewoon laag of zo? volgende week ga ik op controle maar zit toch met deze vraag

    oja heeft het ermisschien mee te maken dat mijn placenta net naast de baarmoedermond zit (dit bleek uit de 20weken echo)?

    alvast heel erg bedankt!
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

    Je kindje zit gewoon wat lager, vaak als je het voelt tegen jeblaas zitten daar de voetjes. De kleine ligt dan lekker gestrekt tegen je blaas te trappelen geen probleem.

    Imke
     
  3. mootjen

    mootjen Bekend lid

    10 mrt 2008
    575
    0
    0
    Hoi Imke

    ja ik dacht zelf ook al zoiets maar ja hoe onzeker kun je zijn tijdens een zwangerschap?!
    ook zit ie wel eens tegen de 'uitgang' aan, ook niet echt prettig maar ik ben al lang blij dat ik hem lekker vaakvoel bewegen.
    bedankt voor je antwoord!

    Groetjes Monique
     

Deel Deze Pagina