kleding met tekenfilmfiguren

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door mapepejo, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Zoveel als ze willen, als de kinderen het maar leuk vinden. Ze hebben momenteel toevallig weinig met tekenfilmfiguren erop. Eerlijk gezegd heb ik zelf zelfs een tshirt met tekenfilmfiguren. Als ik het als volwassene al leuk vind zou het niet in me opkomen om dat te verbieden bij de kinderen :p
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  2. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.769
    4.733
    113
    Vrouw
    Ik vind het prima, zolang het er gewoon fatsoenlijk uitziet en niet vol met glitters en tule zit..
    Mijn dochter is gek op trolls. Ze zag er pas een trui van in de winkel en toen ik die aan haar gaf om af te rekenen, ging ze zingend de winkel door. Daar doe ik het voor ;).
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  3. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mijn jongste dochter van 5 jaar heeft een sweatjurkje van frozen( donkerblauw) en een sweatjurkje met mini mouse ( grijs) Weinig hysterisch aan. Die voorgedrukte panty’s met Frozen die komen er niet in maar een T-shirt of jurkje heb ik niets op tegen.
    Mijn middelste dochter heeft als kleuter ook eindeloos lang met hello kitty gelopen, juist super leuk en schattig.
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  4. Maartt

    Maartt Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik vind het heel erg lelijk.
    Probeer ook ze om te praten of af te leiden als ze met zo’n schuwlelijk kledingstuk aan komen zetten. Helpt niks.
    Dus van mij mag het, alhoewel ik wel heel hard zeg dat ik het lelijk vind. Maar mijn dochter zei laatst; je bent zelf lelijk. En toen dacht ik ja.. dit is wel lelijk van me.

    Ik word er niks minder van en mijn kind is blij.
    Vandaag ging ze trouwens in een unicorn oneC, paardrijlaarzen en een verjaardagsmuts van 2 jaar geleden, naar de zwemles.
    Heb de strijd na 2 minuten opgegeven. Zij moet erin lopen...
     
    Snoopy1979, Syane, Nescio en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Ffion

    Ffion Fanatiek lid

    23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Dochter heeft vandaag haar verandershirt van Agnes (van Verschrikkelijke Ikke) aan. Echt zo’n lelijk shirt, maar zij werd er blij van vandaag. Wel de laatste keer, want hij is eigenlijk een beetje te klein inmiddels (hè, jammer ;)).
     
    Hopsatee en Marchella vinden dit leuk.
  6. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.029
    25.506
    113
    Prachtig! :roflmao:
     
    Maartt en DastyQueen vinden dit leuk.
  7. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Pyjama ondergoed en sokken maakt me niet uit wat daar op staat. Als het op gewone kleding subtiel is mag het van mij, maar als het van een kilometer afstand duidelijk te zien is dat daar een elsa oid op gedrukt staat mag het niet. Mijn ouste is het gelukkig ook al ontgroeid en de jongste is nog te jong. Die jurkjes/shirts met 1000 dalmatiers e.d. erop gedrukt vind ik echt verschrikkelijk. Leuke en felle kleurtjes helemaal prima maar zo'n schreeuwerige print absoluut niet.
     
  8. Treez

    Treez Niet meer actief

    Ik vind het spuuglelijk, maar mijn oudste dochter wordt er juist erg blij van. Van mij mag ze het met enige tegenzin van mijn kant dragen. Wij vinden het belangrijk dat ze een eigen mening en smaak ontwikkeld. Ik vind dat ik dan niet kan aankomen met 'eigen smaak hebben' is leuk, maar je draagt maar mooi wat ik kies. Wat ik kies vindt zij namelijk weer spuuglelijk.
    Ze mag dus dragen waar ze zelf blij van wordt, ongeacht wat een ander ervan vindt. Helaas voor mij lijkt ze hier erg goed in te zijn en kleedt ze zich vol overtuiging met allerlei heftige prints. Stiekem probeer ik haar nog weleens af te leiden met een ander kledingstuk in de winkel, maar mijn tactiek is heel belabberd. Lukt bijna nooit! Uiteraard zijn er wel bepaalde grenzen. Mini mouse met een string gaat dus niet gebeuren.
     
    Maartt vindt dit leuk.
  9. Elsss

    Elsss Fanatiek lid

    26 jul 2013
    1.939
    3.125
    113
    Van mij mogen de kinderen dragen wat ze willen, het maakt mij echt niet uit. Als zij gelukkig worden van Paw Patrol, Minions of iets Disneys dan mogen ze dat gewoon aan.
    Ze hebben wel alle drie één of twee setjes in de kast voor de momenten dat het niet zo gepast is, bijvoorbeeld voor een uitvaart of een ander officieel iets, ze weten dat ze dan moeten aantrekken wat ik zeg.
    Ik kies toch ook uit wat ik mooi vind en wil dragen en er is ook niemand die tegen mij zegt dat ik iets niet mag dragen. Waarom zou ik dan wel voor mijn kinderen bepalen dat ze niet mogen dragen wat ik niet mooi vind?
     
    Anouk2005, Noushka en Treez vinden dit leuk.
  10. Ffion

    Ffion Fanatiek lid

    23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: Minnie Mouse met een string :roflmao:. Bestaat dat :confused:?
     
  11. RoxannaG

    RoxannaG Niet meer actief

    In de H&M hangt veel van dat soort kleding. Laatst kwam ik daar binnen met m'n zoontje van 2,5 en ik zie vanuit de verte afschuwelijke Cars-gympen hangen. Ik dacht even dat hij ze zag hangen, maar zijn blik was gericht op de Cars-sloffen (die dan weer leuk van lelijkheid zijn). Ach, zo lang ik er nog een beetje invloed op kan uitoefenen doe ik dat. Als mijn kids over een paar gothic, skater of punker willen worden heb ik toch houten bek :D

    Edit: ik heb de leuk van lelijkheid Cars-sloffen voor hem gekocht :thumup:
     
  12. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    Zolang het geen goedkope print is (van die opgestreken plastic prints, die je bijna niet kunt opvouwen) vind ik het prima. Ik vind het zelf meestal niet zo mooi, maar als ze zielsgelukkig worden van een shirt met Bliksem of Supermario er op, dan koop ik het gewoon voor ze. Er moet wel wat balans in zitten, dus ook ‘gewone’ kleding, maar ik heb er dus geen problemen mee. Het zijn kinderen, geen accessoires.
     
  13. HvO

    HvO Niet meer actief

    Brrrrr of ze bladderen er af met/na wassen.
     
  14. Treez

    Treez Niet meer actief

    Ooit gezien. Afschuwelijk! Het was overigens een shirt voor volwassenen maar mijn dochter vond het zo leuk plaatje :|.

    In haar voordeel, ze was toen pas 4 jaar en ik denk dat ze dat touwtje tussen de billen van mini nog niet helemaal kon plaatsen :roflmao:.
     
    KleineLai, famofthree en Ffion vinden dit leuk.
  15. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik vraag me ook wel af wat "men" (jullie dus) dan vinden van kleren van Molo? (Gewoon uit interesse niet dat ik me er wat van aantrek :roflmao:.)

    Ik vind dat wel een cool merk namelijk, zoontje ook. Hij heeft krokodillen, tijgers, bomen, gorilla's, brandweer truien en een jungle zomerjas. Ook drukke prints.
     
    Marchella vindt dit leuk.
  16. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Ik vind sommige dingen wel leuk, maar wel druk. Maar ik vind het niet leuk genoeg voor de prijs. Geef dat wel aan kleding uit, maar dan moet ik het echt leuk vinden.
     
    Majo1983 vindt dit leuk.
  17. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Ik vind Molo voor mijn dochters ook heel leuk. Zo'n jurk met een rok van paarden of helemaal met dolfijnen, heel tof. Niet alledaags.
     
    Majo1983 vindt dit leuk.
  18. Ffion

    Ffion Fanatiek lid

    23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ik ken alleen de meisjeskleding van een aantal jaren terug. Toen kocht ik wel eens jurkjes van Molo voor mijn dochter. Die vond ik heel mooi. Maar wel echt duur, bedragen die ik niet zomaar uitgeef aan kinderkleding.
     
    Majo1983 vindt dit leuk.
  19. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    @Nescio @Ffion

    Ik weet niet of jullie Kyrewiet kennen? Zoek haar maar op op Facebook, zij maakt zelf kinderkleding. Een beetje in Molo stijl maar dan wel een stuk vriendelijker voor je portemonnee :).
     
    Nescio vindt dit leuk.
  20. Ffion

    Ffion Fanatiek lid

    23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Nou, toevallig kwam ik het gisteren tegen op Facebook inderdaad. Leuk inderdaad.
     

Deel Deze Pagina