kleding met tekenfilmfiguren

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door mapepejo, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Super Mario is cool :D of Luigi

    Heb jij daar iets van? En waar gekocht? Op internet is de kwaliteit maar gokken dus als je een goede site met leuk T-shirt weet,...:)
     
  2. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ik beken dat ik vorig jaar in disney kleding heb gekocht voor mijn dochter. Een lief wit brodderie vestje met wat kleine tinkebells contouren erop geborduurd van zilver garen met een suntiel sparkeltje. Je moet er met je neus bovenop zitten wil je tinkelbell herkennen. daarnaast zijn we met elke prinsessenjurk die er was en een mini mouse jurk naar huis gegaan. Leuk straks voor verkleedgelegenheden op school of de verkleedkist thuis als ze wat ouder is. Ik heb dit gekocht omdat de stof, stiksels en kwaliteit allemaal tot ik de puntjes waren afgewerkt. Oogt totaal niet cheap. En dat is wat ik vooral tegen kleding met drukke disney prints heb. Het is vaak van dun tshirt stof vormloos van zeeman, primark of wibra kwaliteit met opgestreken plaatjes waar na 3x wassen de scheuren inschieten. Dat beeld van die kleding samen met dat ik het lelijk vind (door de hysterisch drukke opdrukken) maakt dat het er hier niet in komt!
    Na wat langer nadenken hoe het straks gaat als mijn dochter ouder word en dit echt graag wil hebben denk ik dat ik een compromis ga sluiten dat ze enkele items mag kopen maar dan alleen als gymkledin mag dragen.
     
  3. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.009
    25.458
    113
    Wel heel erg druk, maar kan me voorstellen dat kinderen het wel heel leuk vinden.
    De prijs daarintegen is echt belachelijk. €40 voor een tshirt, €90 voor een rok. Koekoek.
     
  4. wuppie 01

    wuppie 01 Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Ik heb er een bij de kik gekocht (staat nog op hun site) voor 5 euro en hij blijft tot nu toe mooi in de was
     
  5. Fietwordtmama

    Fietwordtmama Niet meer actief

    Van mij mogen ze lekker drukke prints als ze dat willen. Past bij hun lekker drukke persoontjes.

    Oudste wil geen tekenfilm-spul meer. Die wil tegenwoordig alles van PSV. Heeft een trainingsjasje gekregen die hij nu overal overheen draagt :roflmao:

    Jongste is gek op Minions en Mario. En hij heeft verschillende shirts met dino's en draken. Ook heel cool.

    Wat ik echt vreselijk vind dat zijn kleuters die worden uitgedost als kleine volwassenen.
     
    dreumesje en Oceanna vinden dit leuk.
  6. kleinepien

    kleinepien Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Dit helemaal.

    Ik vind het erg lelijk. Maar mijn dochter werd heel blij van haar zelf uitgezochte shirt en jurkje van Frozen.
    Dus dan zet ik mijn eigen smaak maar even opzij, voor die enkele kledingstukken.
     
  7. Monique1985

    Monique1985 Fanatiek lid

    7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Nou mijn zoon 3 jaar is fan van paw patrol en buurman en buurman dus ik loop in de primark en daar paw patrol schoenen en die wilde hij wel heeeeel graag. Nou jongen als jij dat wilt prima toch .. hij sliep er nog net niet mee hij was zooooo trots op zijn mooie nieuwe paw patrol schoenen .. hij heeft regen laarzen van buurman en buurman en die draagt hij ook het liefst dag en nacht Haha .. hij is daar zo blij mee dus waarom niet.. ook kleding heeft hij er wel van hoor..
    mijn 3 andere zoons minder omdat ze ouder zijn dus het houd op .. 1 trui heeft mijn zoon van 7 van ninja turtels en die is gewoon bijna versleten Haha zo blij is hij er mee .. dus ik ben daar niet zo moeilijk in ..
    hun moeten er mee lopen en wat is nu leuker om te zien dat zoon zo gek is op zijn schoenen en laarzen iedereen moest het ook zien .. zelfs vreemde mensen van kijk ik heb paw patrol schoenen van mama gehad
     
  8. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik ook! Vooral meisjes in te volwassen kleertjes voor hun leeftijd...

    Hier mogen ze lekker met schreeuwerige Paw patroll, dino’s, auto’s, Disney, marvel, whatever aan. Ze zijn maar 1 keer zo klein, daarna hebben ze nog genoeg jaren voor “normale” kleren :D
     
  9. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Oprechte vraag: hoe ziet dat er precies uit? Een kind dat is gekleed als volwassene?

    Want ik kop kinderkleding. En kinderkleding kan je echt niet vertalen naar iets in een volwassen maat. Als ik mijn dochters jurkjes in mijn maat zou dragen zou ik er belachelijk uitzien.

    Kinderkleding is kinderkleding. Voor kinderen dus. Je kan andermans smaak tuttig of te netjes of te slordig vinden, maar that's it.

    En je kind met schreeuwerige tshirts laten lopen heeft niets te maken met 'kind kunnen zijn.' Dat hangt van veel meer af dan kleding alleen.

    Mijn dochters talen totaal niet naar kleding met prints.
     
  10. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Je was me voor! Ik ben hier ook heel nieuwsgierig naar!
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  11. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ik vind dat over het algemeen echt zo gigantisch druk! Ik denk dat ik aan het eind van de dag hoofdpijn heb als ik daar de hele dag naar moet kijken.
     
    Majo1983 vindt dit leuk.
  12. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    @Nescio en @nan1984
    Ik deed een poging tot typen, maar merkte al gauw dat het dan niet overkwam wat ik nou precies bedoel. Dus speciaal voor jullie ben ik op Pinterest gaan zoeken :D

    Leuke kleding zoals een volwassene het kan dragen, maar dan voor een klein meisje:
    D89CE018-F121-48BB-B72F-1B6E048B5EF1.jpeg


    De variant die ik vreselijk vindt (oftewel te volwassen kleding voor een klein meisje):
    BC69990C-2F54-47C8-8F4D-46ABB4D6F987.jpeg 6252D979-1957-4212-86FB-22627A7183E2.jpeg

    Dit mogen dan fotoshoots of momentopnames zijn, maar ik zie ze vaak genoeg kleine meisjes er echt zo bijlopen want “aaaaah kijk wat schattig”. Vind het persoonlijk geen gezicht....
     
  13. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Foto 1 vind ik nog best leuk en denk ik absoluut niet bij goh wat heeft dat kind volwassen kleding aan. foto 2 en 3 vind ik echt verschrikkelijk lelijk (ook bij volwassenen) maar zulke outfits heb ik werkelijk nog nooit in real life bij een kind gezien (gelukkig!) :roflmao:
     
    Nescio en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  14. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Foto 1 vind ik ook leuk hoor! Dat is de versie zoals het hoort zeg maar :D
    Die 2 onderste foto’s heb ik helaas wel in real life gezien. Ik zie ze ook nog eens regelmatig voorbij komen op Instagram en dat zijn ook “gewoon” Hollands kindjes.
    Voor jongetjes heb ik het nog niet echt gezien dat een kind te volwassen is gekleed.
     
  15. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    wauw mijn mond valt er echt van open, dat er echt moeders bestaan die hun dochters zo aankleden. Zelf als carnavalskostuum vind ik dit nog te ver gaan. :eek:
    Als ik dan moest kiezen tussen dit en disney prints die ik ook spuuglelijk vind dan zeg ik; welkom anna en elsa shirtjes :roflmao:
     
    dreumesje, Nescio, Oceanna en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Foto 1 vind ik nog wel gaan op een paar dingen na maar dat heeft niets met de kleding te maken maar meer met de duckface en die knot bovenop het hoofd maar dat is mijn smaak gewoon totaal niet vind dat echt vreselijk.

    Voor jongens de "maatpakken" die papa ook draagt.
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  17. Fietwordtmama

    Fietwordtmama Niet meer actief

    Waarbij ik die onderste twee ook ieuw vind voor een volwassen vrouw.
     
    kleinepien, 2littlemonkeys en DastyQueen vinden dit leuk.
  18. Ffion

    Ffion Fanatiek lid

    23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Die outfit op de bovenste foto vind ik wel echt heel leuk. Ook die knot op het hoofd.
    Wat ik er wel vreselijk aan vind is dat zo’n meisje dan hetzelfde gekleed is als haar moeder. Houd op hoor, je kind ís geen kopie van jou als moeder zijnde, maar een eigen persoon. Dat “twinning” of hoe noemen die hippe mensen op Instagram dat ;), vind ik echt heel stom.
     
    DastyQueen en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  19. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    @2littlemonkeys ok nu begrijp ik het. Ik vind die tweede en derde foto niet eens te volwassen, maar gewoon ontzettend ordinair. Snap niet dat er mensen zijn die een kind zo aankleden. Want je moet dan echt je best doen om zulke kleding uberhaupt te vinden!

    De outfit op de eerste foto vind ik erg leuk, maar ik zal zelf dan niet zoiets gaan aantrekken.

    Van jongetjes die 'te volwassen' gekleed zijn moet je dan denken aan een smoking of een gilet met vlinderstrikje denk ik, maar ik vind dat, mits de juiste gelegenheid, juist wel schattig.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  20. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    @Fietwordtmama mee eens!

    @Oceanna och vreselijk inderdaad!
    Wij hadden een tijdje terug een doop en doopfeest. Beide jongens hadden een nette broek en overhemd aan. Zo’n “maatpak” vind ik dan echt iets te...

    @Ffion dat hele twinning gebeuren vind ik leuk, maar met mate. Bijvoorbeeld beide een gestreept tuitje of dezelfde schoenen (Allstars ofzo), maar letterlijk van top tot teen hetzelfde hoeft voor mij niet.

    Dan toch wel echt liever Disney en co ipv deze wantoestanden :roflmao:
     

Deel Deze Pagina