Kleding na zwangerschap

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door ZoWelkom84, 16 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    hi dames,

    Jullie zullen wel denken, wat is dit voor vraag...?

    Maa ik loop er tegenaan om andere kleding te kopen die wijd valt bij mijn buik.. ik moet echt mijn kleding style aanpassen, voorheen droeg ik vrij 'strakke' / 'nauw aangesloten' kleding..
    Nu moet ik echt wel even wat anders ermee, voel mij niet meer prettig erin met zo'n flubber buik

    Weet iemand waar je leuke, wijde blousjes/ shirts kan kopen.. eventueel foto erbij mag ook

    Ik keek al bij hm, Vero, only maar meeste is of egaal of sluit toch op de buik aan..

    Ik heb twee kinderen, ben er trots op maar op mijn buik wat minder
     
  2. Vita Rose

    Vita Rose Fanatiek lid

    6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Ik lees graag mee, hier hetzelfde 'probleem' . Na nummer drie heeft mijn buik besloten om in de "4-maanden-zwanger-pose" te blijven staan:(. Mijn oude lage broeken zijn een ramp, daar puilt mijn buik overheen. En de high-waste broek van de h&m gaan niet meer dicht.:rolleyes:
     
  3. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Erg hè Ik ben 2w geleden bevallen maar strak in het pak is voltooid verleden tijd
    Ik ben zelf van chinos lekker lis om mijn benen maar moet er toch echt keer weer florisant bij gaan lopen Haha!
    Shirts zien er bij mij zo oversized uit.. ik ben helemaal uit proportie
     
  4. Premiemama

    Premiemama Actief lid

    27 jun 2016
    173
    54
    28
    Ik ben 11 weken geleden bevallen.

    Ik draag het liefste zwierjurkjes momenteel,
    En als ik een shirt draag is het met een corrigerend broekje onder anders is het echt nog niet te doen haha
     
  5. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    2 weken? Uh meid je wil te snel! Dat komt nog wel goed ik was na de eerste strakker dan ooit tevoren en droeg weer hele strakke jurkjes.

    Nu een buikje nog maar vorige week kon ik m'n skinny low weer aan (vond het niet lekker zitten maar toch) het duurt even voor je lichaam weer in balans is. Ik heb nu wat wijde shirtjes van Vero moda gekocht maar niet teveel zonde om straks weer een hele garderobe aan te moeten schaffen.

    Ik zou dus kijken bij Vero moda, hm...Zalando?
     
  6. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    HAhahah ja wil ik ook heel snel maar heb voor nu gewoon geen normale kleding..
    De t shirts bij Vero moda die ik oké vind zijn effen qua kleur en dat is ook niet altijd handig met zo'n buik...

    Het is sowieso lastig want je moet echt je kleding style aanpassen, strak zal ik nooit worden.. best lastig om heel je style aan te gaan passen
     
  7. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Ja weet ik niet? Ik was na de eerste toch na een half jaar en sporten weer strak dus ben niet echt in stijl veranderd. Ja tijdelijk even zoals nu. Maar ga dan voor bijv leuke leren broek met wat wijdere top. Misschien ook advies vragen bij een winkel?
     
  8. Vita Rose

    Vita Rose Fanatiek lid

    6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Ik heb gisteren bij de h&m een zwarte stretchbroek gekocht die hoog zit. Mooie blouse eroverheen, klaar. Kostte nog geen 25 euro bij elkaar.
     
    ZoWelkom84 en Hopsatee vinden dit leuk.
  9. Vita Rose

    Vita Rose Fanatiek lid

    6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    @ZoWelkom84 2 weken is ook nog wel erg vroeg hoor... ik heb tot 7 weken na de zwangerschap nog mijn positiebroeken gedragen.
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  10. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ja ik draag die broeken nu ook ivm keizersnede.. voelt nog niet lekker om precies op die snee een knoop te hebben zitten Haha!

    Heb je leuke foto? Ben benieuwd!
     
  11. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.508
    5.608
    113
    Vrouw
    Hier ook... vind het vreselijk om voor altijd een rol over Mn broek te hebben hangen vanaf nu.... :(

    Hier dus ook op zoek naar een nieuw stijl...

    Ik vind met die high waste broeken dat je dan zon rolletje heb bij je navel... dus halverwege je buik, vind dat er nog gekker uitzien dan een grotere rol bij een low waist...
     
  12. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Maar heb ook geduld hoor! Heb ik zelf ook niet met resultaat dat ik op dag 8'mj skinny aan deed en in tranen uitbarstte haha. M'n man boos want ja hoezo prop je je nu in je maat 36. Vorige week weer gedaan dus bij 4 weken en hij past! Buikje slinkt ook steeds sneller..over paar weekjes weer sporten en wie weet straks weer in Croo tops :p(dat laatste is een geintje dat draag ik soeieso nooit :roflmao:)

    Jurkjes een optie? Ik heb wat jurkjes gekocht die plooien bij m'n buik!
     
  13. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hahahaha jaaaa die Croo tops doel voor over 6 weken

    Ja jurkjes met plooien waar heb je die bijv vandaan? Shirtjes met plooien moet ik dus ook hebben
     
  14. Vita Rose

    Vita Rose Fanatiek lid

    6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    @Hopsatee welk merk jurkjes heb je dan? Lijkt mij ook fijn zitten.
     
  15. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

  16. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
  17. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

  18. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    En deze (haal ze zo weg)


    Volgens mij zie je m'n buik zo amper (en in het jurkje ook volgens m'n man)
     
    ZoWelkom84 vindt dit leuk.
  19. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

  20. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    En gewoon een normale legging eronder? Of een normale broek, ook bij Vero?
     

Deel Deze Pagina