Klein en zwanger worden / zijn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hier ook onder de 1.60 en niks over mijn lengte gehoord ;)
     
  2. mystiklady

    mystiklady Fanatiek lid

    25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    ik ben 1.60, tengere bouw (maatje 34) en met gemak mijn dochter van 4 kilo en 51 cm op de wereld gezet, dus laat ze gewoon lullen, bij katten gaan ze toch ook geen klein katje onder controle van een dierenarts zetten omdat ze zo klein is en zwanger?
     
  3. lievebeesje

    lievebeesje Actief lid

    4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    ik ben ook 153 en heb 4 kindjes op de wereld gezet en alleen bij de jongste moest ik bij een gyn onder controle en nu weer maar dat heeft hele andere redeenen gehad wel vroeg de gyn een paar keer hoe groot ik was zit me nu eigenlijk pas te bedenken waarom hij dat zo vaak vroeg :(
     
  4. 2bb

    2bb Niet meer actief

    Ik ben 1,60m en 2 weken geleden bij de Gyn geweest, maar geen woord over mijn lengte hoor, mocht ik zwanger raken
     
  5. annie1979

    annie1979 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik ben 1.63. Niet echt heel klein, maar heb wel last van mijn gewicht. Ben namelijk te licht voor mijn lengte. Op de manstruatiekalender staat dat ik ondergewicht heb.
    Mijn ouders en broer zijn ook niet de dikste.
    Mijn moeder woog net als ik toen ze zwanger werd 48 kilo. Denken jullie dat dit ook problemen kan opleveren?
     
  6. LizaM

    LizaM Fanatiek lid

    5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Ik ben vroeger ook wel gepest maar meer door mijn verdere postuur. Voorheen had ik heel veel moeite om een beetje gewicht vast te houden. Toen ik 18 was en dus ook 1.58 woog ik met veel moeite 38 kilo. Ze hebben nooit kunnen vinden waardoor dit kwam. Nu ben ik een kilo of 46. Ook ondergewicht volgens de BMI. De gyn heeft het er nog niet over gehad dat het niet zwanger raken daar van kan komen.
     
  7. bootsy

    bootsy Bekend lid

    21 sep 2008
    883
    0
    0
    Is al een tijdje niet meer gekletst hier, maar wat gezellig al die kleine vrouwtjes bij elkaar ;)
    Ik ben zelf 1.57
    Ik schrok van het eerste berichtje, ben nog maar net begonnen. Maar ik lees dat er vele zijn die er geen 'last' van gehad hebben....
    Ik lees ook dat de meeste van jullie wat 'magerder' zijn... zijn er ook die wat steviger zijn, net als ik?
     
  8. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    yep, hier ook een stevig klein vrouwke ;)
     
  9. bootsy

    bootsy Bekend lid

    21 sep 2008
    883
    0
    0
    Gelukkig dan ben ik niet de enige ;) hihi
    En je hebt al een kleine...
    Heb je moeite gehad met de bevalling of niet?
     
  10. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Ja hier nog een propje. Ik heb een keizersnee gehad dus ik weet niet hoe een gewone bevalling gaat, maar ik weet wel dat ik met 14 weken al een enorme buik had. Misschien komt dat ook door mijn postuur.. :rolleyes:
     
  11. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik had ook heel snel al een grote buik. Werd natuurlijk nog erger naarmate de zwangerschap vorderde. Komt idd door m'n postuur. Leek wel of ik een drieling droeg hihihi. terwijl Erik gewoon normaal formaat had ;)

    De bevalling verliep goed. Ben wel ingeleid omdat ik 10 dagen overtijd liep. Dat was heel zwaar. Maar toen ik eenmaal mocht persen was Erik zo geboren. 3 persweeen en meneer was er :D
    Ik vond het persen het makkelijkste van de bevalling hihihi.
     
  12. bootsy

    bootsy Bekend lid

    21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ben erg benieuwd bij mezelf hoe alles zal gaan... maar eerst nog aan de klus ;) haha
     
  13. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik ben zelf 1.58 en heb een super zwangerschap en bevalling achter de rug. gewoon bij de vk en lekker thuis bevallen.
    wel had ik al met 13weken last van bi, maar dat kwam niet door mn lengte.
    het enige dat ik te horen kreeg over mn lengte was of dat mn bekken wel groot genoeg was.
    dat was allemaal groot genoeg en omdat het al zo snel aan het verweken was hoefde ik me geen zorgen te maken.

    liefs doris
     
  14. Mammie Patricia

    Mammie Patricia Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Hallo

    Wel gezellig zo lengte genootjes ondermekaar! :D

    Ik zelf ben zonder schoenen aan 1.57

    En ik heb een goede zwangerschap gehad onder normale controle bij de verloskundige!

    Het enigste waar ze zich in hadden vergist was de grootte van de baby

    ze hadden namelijk gezegt het wordt een kleine baby

    Ze hebben dat wel mis gehad :)

    Felicity was 50 cm
    2970 gram

    en ik heb een thuis bevalling gehad!

    Inmiddels is Felicity 18 maandjes en heeft ze een goede groei/gewicht curve!

    Dus naar mijn idee heeft je gynaecoloog het mis!
     
  15. Dazwa84

    Dazwa84 Fanatiek lid

    9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ik ben 1.31 'lang' :) Als ik zwanger raak (hopelijk :D) dan moet ik wel via een keizersnede bevallen. Maar mijn lengte heeft te maken met mijn ziekte, namelijk dat ik snel mijn botten breek.
     

Deel Deze Pagina