leuk kado

Discussie in 'De lounge' gestart door blackeyedgirl, 14 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

    Er zijn op dit moment een heleboel zwangeren op mijn werk en ik heb de hele leuke taak om de kadootjes te kopen voor ze als ze met verlof gaan.

    Ik heb al wel eens sokjes gekocht om daarin nog geld te stoppen, leuke outfitjes.
    Gewone prenatalbonnen.

    Maar mijn inspiratie is op!
    Budget is per persoon rond de 20 a 25 euro, dus wie helpt mij uit de brand?
     
  2. gelukkig

    gelukkig Fanatiek lid

    27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Wij hebben pas een luiertaart gemaakt! Weet niet of je weet wat ik daarmee bedoel, maar is erg leuk.

    Je kan het zo duur maken als je zelf wilt,

    Wij hebben voor de ondergrond (waar je de luiers op zet) gewoon karton met daaromheen folie gebruikt, midden in de taart een pak beschuit, en daaromheen dus de luiers.
    Op de taart een knuffeltje en op de rand van de taart sokjes, (kleine) flesjes badschuim, shampoo enz. van zwitsal, en een badeendje!

    Me collega vond het erg leuk.
     
  3. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hoihoi,

    Klinkt leuk zo'n luiertaart, maar ik heb liever iets met iets minder werk eraan.
    Wat zijn leuke kadootjes om te geven aan iemand die met zwangerschapsverlof gaat?
    Of wat zijn de leuke kadootjes die je hebt gehad?
     
  4. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Heb pasgeleden via mijn werk voor iemand hier wat dingetjes besteld:

    http://www.kiddiegift.nl/

    Ze hebben (vind ik dan) erg leuke dingen en als je via een bedrijf besteld, krijg je keurig een factuur die je achteraf kan voldoen. Verder leverden ze meteen de dag erna en was het hele pakje al leuk ingepakt. En ze hebben ook voorverpakte luiertaarten :D
     
  5. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Kledingpakketjes ( wel geschikt voor beide geslachten he) Of mandjes met slabbertjes, speentjes en flesjes, wat mij ook opvalt er zijn heel weinig i love papa spenen, maar bij sommige webshops zijn ze nog wel, mensen vinden het leuk om een i love mama en een i love papa speen te hebben.
     
  6. Lana81

    Lana81 Bekend lid

    28 jun 2008
    518
    0
    0
    Ik heb van mijn werk een ontzettend leuk rompertje gekregen met het logo van het bedrijf erop, daaronder een grappige tekst. En een knuffelbeer en een leuke kaart. Vond het wel erg origineel!
     
  7. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi,

    Bedankt voor jullie ideetjes.

    Ik wil eigenlijk wat minder afgezaagds geven.
    Dus geen verzilverde spaarpotjes, kledingpakketjes enzo.
    Hoorde vandaag van iemand een zilveren babybedelarmbandje, klonk erg leuk!

    Dus wie heeft nog meer van zulke ideetjes?
     
  8. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.151
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

    dat is wel iets wat je moet checken bij die collega ;) want er zijn genoeg mensen die een sieraadje bij een baby vreselijk ordinair vinden ;) (ik heb hier meer over gelezen hihi) , wat ik zelf ook wel erg leuk vind is een kijkboekje voor in de box. http://www.natur-elle.nl/kijkboekje.html

    en tja, de luiertaart vond ik ook super (om te geven en om te krijgen hihi) . Een bon van koterkado? Een woezel en pip boekje + cd , ook leuk om nu al te luisteren voor mama, zodat het kindje de liedjes herkent als het geboren is.
    Of een verwenpakketje voor mama.. met allemaal lekkere dingetjes , buikcreme, gezichtsmasker, bodylotion, chocolade of iets waarvan je gehoord hebt dat de zwangere nu helemaal gek is ;)
     
  9. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    http://www.designerbaby.nl/

    En dan bij Lovy kindersieraden
    De ene die een meisje verwacht, die is deels aziatisch/surinaams enzo.
    Dus die vindt sieraden wel erg leuk.

    Dit is de gedachte erachter:

    Sterling zilveren enkelbandje van LOVY met zilveren belletjes en Swarovski kristallen eraan. Lucky Bells zijn van oorsprong traditionele Cambodjaanse enkelbandjes, chang krang choeung genaamd. Al honderden jaren geven Aziatische moeders hun baby's deze zilveren enkelbandjes met belletjes om boze geesten af te weren. Daarnaast laten de tingelende belletjes precies weten waar een rondkruipend kindje zich bevindt.
     
  10. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.151
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat is idd wel erg mooi :) !
     
  11. petrabr

    petrabr VIP lid

    6 okt 2007
    8.000
    0
    0
    zuid holland
    Het ligt er ook een beetje aan waar de moeder van houdt. Je zal mij echt geen plezier doen met sieraden en al helemaal niet met sieraden voor baby's.

    Ik ben altijd blij met een bon, het is misschien niet zo leuk om te geven, maar wel leuk om te krijgen
     
  12. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Kijk bij ons geven we pas als ze met de baby langskomen om te showen altijd bonnen.
    Nu willen we ze eerst nog wat blijvends geven.
     
  13. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik heb een fotolijst gekregen waarin ik voor elke maand een foto kan doen. Soort klok model met twaalf rondjes voor een foto. Zo kun je de ontwikkeling van het kindje heel leuk volgen. Vond ik een erg leuk kado!
     
  14. marleen4683

    marleen4683 Fanatiek lid

    7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Ik heb voor 2 vriendinnen zelf een pakketje gemaakt. Inhoud: fotolijstje, badeendjes, badolie (voor mama en baby :D ) maskertjes voor mama en meer van dat soort kleine dingetjes.

    Wil je echt iets hebben voor wanneer ze met verlof gaan of bij de geboorte? Je hebt namelijk ook van die sites waar je boekjes kunt laten maken met de naam van het kind erin. Zo gaat het verhaaltje dus over de baby zelf.
     
  15. pixie

    pixie VIP lid

    30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
  16. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland

    voor als ze met verlof gaan :)
     

Deel Deze Pagina