Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klaver85

    klaver85 Bekend lid

    26 nov 2014
    757
    182
    43
    @blike1987 zie afbeeldingen

    Elke week koken we 1 nieuw menu, bevalt het komt het in het boekje te staan. Helpt wel enorm! Veel variatie en het koken blijft ook leuk! Screenshot_20170917-093847.png Screenshot_20170917-093756.png Screenshot_20170917-093641.png
     
    madameV en blike1987 vinden dit leuk.
  2. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
  3. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Ik heb eens een vraag aan jullie!?
    Doen jullie aan touwtje springen?
    Zoja wat zijn je voordelen
    Hoe vind je het
    En wat zijn je ervaringen enz je kent het wel...
    Wil gaan sporten en afvallen enz en zit sterk te denken om ook te gaan touwtje springen maar wil dus eerst even weten van jullie hoe en wat enz hoeveel je het doet en hoelang en resultaten en wat voor springtouw enz enz enz
     
  4. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Nee, heb hier geen ervaring mee. Weet inderdaad wel dat het héél goed is voor je conditie
     
  5. madameV

    madameV Fanatiek lid

    23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    zo makkelijk ging het niet dat omzetten maar het kan wel. Was benieuwd hoeveel hij mocht. Zijn nu op vakantie, dus tijd genoeg en maar eens gekeken. Dat bleek best een klein gedoe, moet namelijk via de site. Dus nu heb ik het aangepast en laat ik het maar zo. Best spannend om weer (alleen) te gaan doen. Ik merk dat ik meteen denk och kan wel even dit, of kan wel even dat nemen. Maar ik doe het niet. En ben super gemotiveerd om mijn vriend te helpen. Juist omdat hij op ziet tegen het invullen etc. Maar ook omdat ik weet dat hij het zo graag wil.

    @yaro hopelijk komt de klik met je coach er wel. Dat persoonlijke heb je inderdaad veel meer aan dan Weight watchers is geweldig geroep.

    @Lotte ik heb het gedaan in het verleden. Idd zeer goed maar viel mij enorm tegen en vond er totaal niks aan. Heb en had met hardlopen meer het idee dat ik echt aan sport heb gedaan. Met touwtje springen was ik met een kwartier al helemaal op haha

    Mijn lijstje vandaag
    O 3 crackottes filet americain 2 crackottes hagelslag en wat kwark
    T peijnenburg zero
    L salade met kip en 2 gekookte eieren
    T niks
    A stamppot zuurkool met magere rookworst
    T nog geen idee.

    Vind het wel lastig zo op ons midweekje weg. Is dan toch al snel ach het is vakantie enz. Maar ik wil zo graag 70.8 of minder wegen zaterdag. Dat zit een beetje tussen de oren maar dan heb ik gewoon tien kilo in tien weken, hoe vet is dat?! Of eigenlijk hoe slank haha. Dat is mijn stok achter de deur en ik vind het toch weer best spannend zo zonder weegschaal. Sta er liever gewoon elke dag op haha
     
    Cloud9 vindt dit leuk.
  6. Cloud9

    Cloud9 Bekend lid

    17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Hier weer even een reactie. Voel mij al iets beter maar nog wel steeds last van mijn keel en wat hees. Eten gaat wel goed. Mijn lijstje van vandaag.

    O: bruine boterham met kaas en komkommer, vanille yoghurt en melk
    L: bruin bolletje met zalm
    T: appel en nectarine
    A: aardappelkroketjes met velderwtjes en kipfilet
    T: nog geen idee
     
  7. Logan

    Logan Niet meer actief

    Ooo @madameV je gaat echt super!! :D Fijn dat je je man ook enthousiast hebt gekregen zeg. Samen is toch net fijner dan alleen.

    Touwtje springen heb ik nooit gedaan @Lotte maar het is wel goed voor je geloof ik.

    Ik ga duimen @blike1987 ! Hopelijk onder de 90 :D

    Wat stom @yaro, dat je vriend zo weinig tijd heeft voor pauze. Eten is toch wel belangrijk. Goed dat hij gaat solliciteren

    @Snoopy1979 ik had mijn streef naar beneden gezet maar dat wordt haast onrealistisch. Ik ga nu voor een lager vetpercentage en niet perse kilo's eraf. Dat geeft me nog een reden mfp te gebruiken haha
     
    madameV vindt dit leuk.
  8. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    89,7!!! :):cool:
     
    madameV, Fortunae, yaro en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Cloud9

    Cloud9 Bekend lid

    17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Wat goed en onder de 90! Gefeliciteerd, hier zul je heel blij mee zijn.
     
  10. Logan

    Logan Niet meer actief

  11. klaver85

    klaver85 Bekend lid

    26 nov 2014
    757
    182
    43
    Lekker Blike!!!
     
  12. Mamaa6

    Mamaa6 Bekend lid

    10 jun 2015
    933
    563
    93
    Wat doe ik verkeerd ik ben 10 kg afgevallen en het lukt niet meer .. ik sta stil en als ik ook maar een paar dagen iets meer eet ben ik meteen een kilo zwaarder hebben jullie dit ook? Ik wil zo graag nog verder afvallen
     
  13. Fortunae

    Fortunae Fanatiek lid

    6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    wat vervelend @Mamaa6
    wat eet je en hoeveel beweeg je en hoe beweeg je dan?

    @blike1987 lekker bezig!!!

    hier morgen weer wegen, maar echt een beste week was het niet. Na de efteling toch meer moeite dan gedacht. Maar goed, als ik niet aangekomen ben, ben ik tevreden.
    gisteren weer gesproken met de poh. Dat is toch confronterend. emotie eter die ik ben daarna de hele dag willen eten. En in de avond toch gesnoept. Suf he!
     
  14. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    JEEJ @blike1987 !!!! Wat goed!!! Onder de 90! Jij zak een mooi sprongetje van blijdschap hebben gemaakt, om de weegschaal heen!

    @Cloud9 fijn dat je je weer wat beter voelt! Kan best even duren, zie om me heen dat het wel kan blijven door sudderen...!

    @Mamaa6 welkom. Wat balen dat je blijft hangen rond die 10kg!! Zou niet weten hoe het komt. Varieer je genoeg met eten, gedurende de dag? Beweeg je genoeg? Blijf wel volhouden hoor! Gezond blijven eten is belangrijk!!
     
    Cloud9 vindt dit leuk.
  15. Logan

    Logan Niet meer actief

    Show je dagmenu @Mamaa6 :) misschien kunnen we je helpen. Erg frustrerend, ik heb ook op zo'n punt gestaan.

    @Fortunae Na zo'n dag is het altijd weer moeilijk oppakken he?

    @ all
    Vanmorgen gewogen, 70.3 ! Ik heb besloten toch nog even verder te gaan en onder de 70 te komen :thumup: ;)
     
  16. madameV

    madameV Fanatiek lid

    23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Geweldig blike!!

    Succes fortunae met wegen morgen

    Hier een moeilijke dag. Heb me netjes gehouden maar de hele dag zit ik alleen maar te denken hoelaat is het mag ik alweer wat. Gelukkig ook hardgelopen vanochtend en na t eten een half uurtje baantjes getrokken. Dat is dan weer het voordeel van een weekje vakantie. Hopelijk word het ook beloond. Weten jullie nog van voor Weight watchers dat weekje vakantie van me waarin ik me heel netjes had gedragen veel had gefietst en geen gram was afgevallen? Dat zorgde er uiteindelijk voor dat ik me aan melde bij ww. Nu weer een week zonder weegschaal. Of eigenlijk vanaf maandag maar wat kun je dat missen zeg hoezo verslaafd.
    Mijn lijstje vandaag
    O 2 boterhammen met boterhamworst
    T 2 gewone rijstwafels en een snack a jacks caramel
    L 2 boterhammen met boterhamworst
    T 2 gewone rijstwafels
    A komkommer met tomaat wat kip en aardappelen
    T suikervrije werthers echte ( wel een stuk of 8 oh!! ) En vanille kwark met wat kruidnoten

    Waren na het Dolfinarium vandaag. Netjes van alles meegenomen en toch lokt daar ook van alles. Vriend en dochter saucijzenbroodjes met fris. Ik 2 rijstwafels haha. S'avonds hun 2 pizza ik netjes de laatste 2 aardappels en kip opgemaakt ( morgen weer na huis ) met komkommer en tomaat. Nu ik het zo schrijf toch wel trots. Wat fijn om te delen haha geeft inzicht.
     
    Cloud9 en Fortunae vinden dit leuk.
  17. madameV

    madameV Fanatiek lid

    23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hihi @Logan goedzo!! Ik doe nog eventjes met je mee. Ik zit op ongeveer hetzelfde punt. Nog iets zwaarder. Maar ook eeuwen geleden onder de 70 gewogen. Maar wil het toch proberen. Al is het al om mijn vriendinnen. Klinkt kinderachtig maar 1 is er 63kg 1 weegt 70 en wij zijn erg close met zijn 3en. Wil wel eens niet de zwaarste zijn kinderachtig hè
     
    Cloud9 en Logan vinden dit leuk.
  18. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @madameV inderdaad goed om het dan te delen en te zien dat je eigenlijk gewoon ontzettend goede keuzes maakt! Goed hoor, petje af, zo op vakantie!

    @Logan wie weet zit je al snel onder die 70!! Zou zomaar kunnen! Je hebt al zoveel bereikt!
     
    Logan en madameV vinden dit leuk.
  19. Logan

    Logan Niet meer actief

    :eek:69.7
     
    Cin1985, Fortunae, Treez en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. madameV

    madameV Fanatiek lid

    23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wow! @Logan jij gaat ineens snel!
     

Deel Deze Pagina