Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cloud9

    Cloud9 Bekend lid

    17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    @Cin1985 het gaat echt goedkomen! En inderdaad niet opgeven (ook al gaat het dan even niet lekker). Je bent al zo ver gekomen dus het kan echt! Sterkte en succes.
     
    Cin1985 vindt dit leuk.
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier weer de tabel:

    knop.JPG
     
  3. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Thnx @Snoopy1979 als die griep nog ff doorgaat dan ga ik vrijdag wel op de weegschaal staan :roflmao:
     
    Manna vindt dit leuk.
  4. Meisje@12345

    Meisje@12345 Fanatiek lid

    19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Voor de lijst : 81,1

    Een beetje chaos in huis, dochter heeft al vanaf het weekend flinke koorts, zo sneu wat zou je het dan graag willen overnemen he.

    @Cin1985 balen, herken het wel. Merk dat ik toch stiekem weer te vaak iets ongezond eet,baal dan zo van mezelf


    @blik
     
  5. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Meisje@12345 altijd zo zielig... heb ik ook altijd, dat je dan denkt: geef maar aan mij!

    Balen dat je voor je gevoel toch weer wat te veel ongezond eet... je bent nog wel afgevallen gelukkig! Hou vol!
     
  6. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Snoopy1979 dank je wel weer :thumup:

    Gister hier weer op de ww weegschaal geweest. Ondanks wat uitspattingen (binnen budget) een mooie -600 gr :)
     
    Cin1985, Cloud9, Sprankeltje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal,

    Vandaag toch maar eens op de weegschaal gaan staan... en die gaf 82,4 aan :$ Dus 2 kg aangekomen in de vakantie.... Balen, maar weet zelf wel waardoor dat komt... Nu dus weer zorgen dat ik weer in het ritme kom, ik ben gewoon al vanaf half december rond dit gewicht en kom maar niet onder de 80 :confused: Lijkt wel een muur waardoor ik op de één of andere manier niet doorheen kan breken....

    @Cloud9 , misschien duurt het idd even voordat je lichaam zich stabiliseert!

    @Manna , ideaal hé? Gebruik ook wel eens Netflix voor de loopband! Dan gaat de tijd ineens veel sneller :)

    @Cin1985 , kom op meid! Je kunt het!! Kijk wat je al hebt bereikt!!!

    @Meisje@12345, beterschap met je dochter!

    @paula1984 , jij gaat ook lekker! TOP!
     
    Cloud9 en paula1984 vinden dit leuk.
  8. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Zo straks aan de indoor wandel #milewalk :D
     
    Cloud9 en Manna vinden dit leuk.
  9. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @blike1987 ow jammer is dat dan he... Maar goed je weet waar het aan ligt. Ik viel overigens niets af door te veel fruit :rolleyes:

    En echt fijn ja Netflix erbij vooral op momenten van verzuring haha
     
  10. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    @Snoopy1979 voor de tabel 80.8... de griep begint nuttig te raken ;)
     
    Manna vindt dit leuk.
  11. Cloud9

    Cloud9 Bekend lid

    17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Vandaag weer mijn weeg dag en zit weer keurig rond de 75 namelijk 74,7 kg. Gaat dus weer goed en zit weer rond mijn streef gewicht (en niet te ver er onder). Iedereen een fijn weekend!
     
    Manna en Cin1985 vinden dit leuk.
  12. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Cloud9 fijn dat je weer rond je streef gewicht zit!:thumup:

    @Snoopy1979 voor de lijst, hier vanochtend 89,7. Dus een vreugdedansje gemaakt eindelijk onder de 90kg :cool:
     
    Cloud9, Cin1985, paula1984 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Voor de lijst 101,4 +1,0:(
    Begin te verslappen..
    Volgende week beginnen met sporten op mijn roeimachine :thumup:
     
  14. yaro

    yaro Niet meer actief

    Zwaai!! Hier gaat het met zoontje weer beter. Met school is het 1 drama, we kijken bij een andere school maar de huidige werkt tegen. Geeft andere school geen informatie. Weigeren mij nog uitslagen van Cito enzo te geven of überhaupt in gesprek te gaan sinds we de oudste hebben laten onderzoeken. In gesprek met de directeur vertelde hij op de meest begripvolle toon dat dochter alles bij elkaar liegt om thuis aandacht te krijgen. Dus dat wij weg gaan is absoluut zeker.

    En nu ook eindelijk aan het afkicken van de cola light. Merk dat ik daardoor wel moeite heb met niet snoepen.

    Vorige week zat ik voor mijn gevoel ergens rond 92 a 93 kg. Maar denk dat mijn gevoel dat iets overdreven had. Maandag wederom begonnen met goed opletten met eten. Vandaag was ik 89,8.. om mij dood voor te schamen eigenlijk. Ik zat op 81,7!!!

    Maar we gaan verder. Ik heb goede hoop dat het stoppen met cola light gaat helpen. Ook eten wij nu meerdere dagen vegetarisch en verder vooral kip en vis. En daarna proberen we meer puur te eten. Gewoon minder bewerkt dus.

    Ik ga kijken of ik het weer kan oppakken om mee te schrijven.
     
    Blijdorp en Cloud9 vinden dit leuk.
  15. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Sorry ff korte reactie maar wat een :evil: directeur!!!
     
    yaro vindt dit leuk.
  16. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Ha meiden, gisteren toch met lood in mn schoenen op de weegschaal gaan staan... en het viel me zowaar mee!!!!! Maar 100 gr boven mn gewicht van op de lijst!!! Nou heb ik vanaf donderdag wel weer wat beter opgelet, maar gisteren zijn we wel weer pannenkoeken wezen eten:p dus laat voor de lijst maar weer gewoon een -staan. Hoop dat dit me genoeg motivatie geeft om het weer op te pakken.
     
    yaro vindt dit leuk.
  17. Sprankeltje

    Sprankeltje Actief lid

    20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    @paula1984 wat is dat milewalk ?

    @blike1987 zo zonde dat na een vakantie de weegschaal vaak zo onaardig is...maar gewoon oppakken en nu die muur doorbreken en snel achter je weer opbouwen dubbel zo hoog dat je er straks niet meer door kunt

    @Cloud9 fijn dat je weer rond je streefgewicht zit dat geeft vast een goed gevoel

    @wennepen80 niet verslappen hoor, aantrekken dat touw en lekker los op de roeimachine dat gaat je vast helpen

    @yaro wat een vreemde houding van de school; je zou er toch vanuit mogen gaan dat ze uiteindelijk het beste willen voor een kind of dat nu bij hen op school is of ergens anders. Schandalig eigenlijk dat je zo tegengewerkt wordt. Verder gewoon weer lekker meeschrijven en het anders eten helpt je vast straks de goede kant weer op dus nergens voor schamen er gewoon weer voor gaan. Goed dat je probeert te stoppen met de cola light, denk dat je wel gelijk hebt dat het je trek naar zoetigheid aanwakkert.

    @Cin1985 altijd leuk en lekker even pannenkoeken eten

    @Snoopy1979 hoe gaat het jou af deze week ?

    @Manna ik dans met je mee ook ik heb de 90 verlaten en hoop er onder te blijven vanaf nu

    @lijst 89,2
    Hier gaat het tegen verwachting in best goed gelukkig. Ik heb de afgelopen week wel zoveel mogelijk alles ingevuld voor de punten ook al wist ik dat ik er overheen zou gaan maar wilde even die routine van het schrijven weer oppakken. Beweging zit er nog steeds niets in maar doordat ik steeds iets mobieler wordt beweeg je natuurlijk ook al meer dan alleen met plat liggen dus denk dat dit ook al helpt.
     
    Cloud9 vindt dit leuk.
  18. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Sprankeltje kijk eens op u tube. Super leuk en goed te doen. Uit te breiden naar 2 míle en 3 míle walk. Is gewoon wandelen op tempo voor de tv met zn filmpje.
    Handig voor regenachtige dagen en goed voor de happy vitamines want het is soms hilariteit
     
  19. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ging het afgelopen week slecht, weekend weg geweest en heerlijk genoten. Maar mijn gewicht is drama... wil er vanaf vandaag weer tegenaan en wel lekker eten maar niet meer snoepen! Vaak neem ik koek of chocola en kan ik het niet bij eentje laten. Dus even kijken hoe het gaat door het niet meer te nemen ;)

    Hier de tabel met kleurtjes, zag ik in een ander topic :)

    @nelta hoe gaat het met jou?
    @riean en met jou?
    @madameV nog steeds op gewicht?
    @klaver85 weer tijd en zin om aan te sluiten vanaf nu?
    De rest wel vluchtig gelezen, zal kijken of ik daar straks nog op kan reageren.
    Maar in ieder geval goed zo dames die zijn afgevallen en kop op voor de dames die zijn aangekomen!

    knop.JPG
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  20. yaro

    yaro Niet meer actief

    @Cin1985 wat fijn dat het meeviel!
    @Sprankeltje wat goed dat je weer alles opgeschreven hebt. En fijn dat je steeds wat mobieler wordt.

    @Snoopy1979 wat vervelend dat het nog niet wilt vlotten. We gingen zo goed een tijdje terug! Hopelijk snel weer de drive te pakken.


    Hier gaat het goed. Vanmorgen wakker geworden met enorme drang naar chips. Echt zo’n stressding van mij. Maar ik besloot om om 7 uur sochtends mijn nieuwe boek “het nieuwe eten” door te bladeren. Ik moest namelijk echt naar de winkel en als ik dat doe met die drang dan zwicht ik normaal gesproken echt. Maar ik heb mijn ogen laten vallen op een heerlijke verse bloemkoolsoep en in de winkel de ingrediënten daarvoor meegenomen. En hoe zwaar ik het ook vond, de chips (en chocola en snoep en alles ter vervanging) voorbij gelopen. Dus vanmorgen een heerlijke soep gemaakt. En die smaakte super! Straks nog meer voor de lunch. In weight watchers begrippen is het nog een 0 punten soep ook.
     
    Blijdorp vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina