Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.344
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam

    Hoihoi, ben ik weer.
    Vandaag weer begonnen met punten tellen na 2.5 week, vakantie en ziek zijn.
    Gelukkig viel de schade mee vanmorgen +0.4 tov 2.5 week geleden; ik zit nu op 72.2.
     
  2. Meisje@12345

    Meisje@12345 Fanatiek lid

    19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    @paula1984 netjes hoor!!

    @yaro nou daar mag je trots op zijn! Vind het nog steeds lastig in de supermarkt, maar ik loop altijd maar snel door haha
    Ik kan ook geen maat houden, als ik 1 chocolaatje eet, moet gelijk alles op..

    Hier is de zieke boeg weer voorbij maar jeetje wat pittig 2 zieke kids, zelf beide niet fit, maar we hebben het weer overleefd.. Dochter is weer naar de peuterspeelzaal, dus ik geniet even van een rustig ochtendje met m'n zoontje. Enorme spierpijn van gisteren, blij dat ik toch gegaan ben, al wat ik fitnissen zo saai..

    April gaan we een weekje op vakantie.. Ik hoop zo dat ik weer in bikini kan
     
  3. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    OÉ leuk nu heb ik drive om groene cijfers te halen :thumup: :D
     
  4. Sprankeltje

    Sprankeltje Actief lid

    20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    @ww dames; zijn jullie misschien ook actief op connect ?

    Hier deze week de eerste "normale" week weer maar doordat ik thuis zit is het soms best moeilijk om je te houden aan de planning. Het lukt redelijk maar niet altijd even vlekkeloos. Hoe doen jullie dat als je thuis bent en even niks om handen hebt en dus ook niet zomaar wat kan gaan bewegen. Hoop snel maar weer een normaal ritme hier.
     
  5. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.344
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier niet op connect
     
  6. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi! Gaat goed hier, al 2 dagen niet gesnoept (dit is de 3e dag en gaat ook goed), wel ook lekkere dingen aan het eten, maar gezond. Bevalt eigenlijk wel goed! Nu nog volhouden want dat is wel een dingetje bij mij ;)

    @Sprankeltje jij vroeg een tijdje terug nog over mindfulness, ik doe zelf maar een dotje ;), proberen bij mijn gevoel te blijven en af en toe een momentje van rust pakken om tot mezelf te komen. Maar is moeilijk hoor.
    Als ik niets te doen heb maar zien heb om te snoepen pakt ik vaak thee met honing en een beetje melk, vind ik erg lekker en is toch een beetje zoet. Een lolly wil ook wel werken. Alleen nu even niet want ik wil even helemaal niet snoepen ;)
    Wat goed dat je onder de 90 zit nu!

    @nelta fijne vakantie gehad? Ik heb je gewicht in de tabel aangepast, doe je dan volgende week weer mee met wegen? Gelukkig ben je niet veel aangekomen, goed hoor!

    @paula1984 succes om groene cijfers te halen! :D Gaat het lukken denk je? Vanavond mag je weer wegen ;)

    @Meisje@12345 tuurlijk kan je in april in bikini! Kan namelijk altijd ;). Ik doe het ook altijd, maakt me niet uit hoe zwaar ik ben.

    @yaro, goed dat jij het ook weer oppakt! Een beetje hetzelfde als ik zie ik. Ik zit nu elke dag aan de skyr met zoetstoffen, wil overgaan op naturel skyr met diepvriesfruit. Verder eet ik niet al teveel bewerkt eten geloof ik.

    @Manna wat goed onder de 90!

    @Cin1985 gelukkig viel het mee! Hopelijk kan je het nu snel weer oppakken!

    @Blijdorp hoe gaat het met jou, alweer beter?

    @wennepen80 lukt het weer een beetje het op te pakken?

    @blike1987 hoe gaat het met jou?
     
    Manna en Cloud9 vinden dit leuk.
  7. madameV

    madameV Fanatiek lid

    23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @Snoopy1979 weeg 71.2 net een kilotje te veel. Maar ik maak me er niet zo druk om gelukkig. Lees nog wel af en toe mee maar wil het ook proberen een beetje los te laten
     
    Snoopy1979 vindt dit leuk.
  8. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    @Snoopy1979 gaat weer redelijk maar het is door de week makkelijker en in het weekend verslap ik meestal ;)
    Mijn lichaam was wel weer flink van slag vandaag. Moest een wc in de buurt houden :roflmao:
     
  9. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Sprankeltje jazeker ben ik daar actief. Ik ben daar PM1984.
    Kun je de milewalk denk je lichamelijk? Dat is op u tube.
    Wie ben jij op connect?
    ik heb m' knop onstaan dus kan gelukkig goede keuzes maken.
    Hier is de sleutel, wegen, invoeren en plannen.
    En ja ik eet gewoon 1x per week friet met snack en saus ook.
    Heb wat leuke suikervrije snoepjes gevonden voor weinig punten.
     
  10. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Snoopy1979 jazeker is het weer gelukt -0.9 eraf deze week :D
     
    Cin1985 en Cloud9 vinden dit leuk.
  11. Sprankeltje

    Sprankeltje Actief lid

    20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    @paula1984 mooi resultaat weer ! Ik probeer snoep links te laten liggen en een patatje of chocolade dat plan ik gewoon in voor in het weekend. Ik ben sprankeltje77 op connect maar deel nog eigenlijk niet. Haal er wel veen motivatie weg moet ik zeggen. De milwalk zal nu nog niet lukken maar hoop binnenkort het wel op te kunnen pakken.

    @wennepen80 denk dat de weekenden voor iedereen het lastigst zijn. Daar ging ik ook altijd mis. Nu met ww lukt het me beter om dat te plannen en soms ook niet...

    @Snoopy1979 ik probeer snoep inderdaad te laten want merk dat zoetigheid zorgt dat ik juist meer trek krijg. Wat goed dat je het nu al een paar dagen volhoudt.

    Hier deze week nog niet echt optimaal maar probeer dan het weekend maar wat rustiger te doen zodat dit hoop ik wat compenseert.
     
  12. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    @madameV netjes toch! Als je tevreden bent en het een beetje los kan laten is het prima toch.

    @wennepen80 ja het weekend is inderdaad lastiger. Wil in het weekend wel wat snoepen, maar wel met mate. Weet ook nog niet wat, wil er wel echt van genieten. En dan doordeweeks weer zonder snoepen verder. Merk het wel aan mijn buik, het gezond eten. Voelt goed :)

    @paula1984 dat plannen werkt hier ook goed. Ik moet soms wat meer inplannen want eet snel te weinig. Merk echt dat ik minder snel aan mijn benodigde calorieën kom nu ik niet snoep, maar met dat snoepen erbij was het wel minder gezond natuurlijk.
    Goed dat je weer in de groene cijfers zit deze week! :thumup: Je gaat echt zo goed!!!

    @Sprankeltje, hopelijk ben je snel weer helemaal de oude en kan je weer meer gaan bewegen! Kan je misschien wel fietsen?
    Ik merk dat de drang naar snoepen bij mij nu wel weg is, ben dus wel bang dat dat van het weekend als ik wel iets neem fout gaat, maar ja, het moet wel leuk blijven. Misschien neem ik maar iets kleins, een lolly en klein chocolaatje ofzo en wat chipjes. Is als je nooit snoept al heel wat ;)
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  13. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zal eens mijn lijstje van vandaag plaatsen, willen jullie dat ook weer eens doen?

    O: bananenbrood
    t: 200g naturel skyr met 150g smoothie fruit (diepvries, Lidl) en een beetje honing
    l: 2 volkoren boterhammen, 1 met banaan en 1 met pindakaas
    t: paprika en wortel (total 200 gram) en ik denk een smartbar (eiwitreep), druk vanmiddag dus even kijken of ik tijd heb.
    a: denk salade met geitenkaas, walnoten en honing mosterd dressing
    t: thee met melk en honing en een eitje ofzo en een maiswafel met smeerkaas,
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  14. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ik zal die van gisteren doen. Weet nog niet wat het avondeten worden gaat.

    500 ml water
    2 kopjes koffie +50 ml melk halfvol.
    O: 100 gr optimel yoghurt vanielle 100gr magere yoghurt.20 gr havermout,10gr tarwekiemen,3 kl chia zaad 2kl gebroken lijnzaad.
    T:appel met groene thee
    L: 2 volkoren boterhammen waldkorn (60gr) gebakken ui/champignons/geitenkaas erop met peper. 200ml karnemelk.
    'T kiwi, groene thee en ontbijtkoek zero met boter.
    D:zuurkoolstamppot met spekjes.
    T: 2 Craqottes met magere ham, peper en roomkaas Light.
    Plus over de dag nog 2.5 liter water.
     
    Snoopy1979 vindt dit leuk.
  15. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Mijn weekmenu..
    O rijstwafel.
    L rijstwafel en handje noten.
    A 200gram ijsbergsla, halve paprika, 1 winterpeen, 50gram pijnboompitten salade met yoghurtdressing.
    Savonds nog een kommetje optimel yoghurt 0%.
    En de hele dag door crestal clear.
     
  16. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.344
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Joepie; maandag weer begonnen en gelijk weer 1,4 kg eraf vandaag; totaal nu 8.1 en dat betekend -10%!!!!
    Ik zit nu op 70.8, volgende week eindelijk die 6 op de weegschaal?

    Mijn menu van gisteren:
    o: 1 volkoren boterham met kipfilet en 2 wasa crackers met smeerkaas 20+ (5 sp)
    t: -
    l: 1 eierkoek en een sla met 2 gekookte eieren en gerookte makreel (4 sp)
    t: 1 appel
    a: kleine portie risotto met runderchipolataworstjes en gebakken groenten (16 sp)
    t: -

    @weekend, ik weeg op vrijdag, maar mijn weegdag staat in WW op maandag. Ik spaar door de weeks mijn weekpunten op en die kan ik dan in het weekend gebruiken. Ik heb op vrijdag vaak al meer weekpunten dan waar ik 's maandags mee begon. Maar dan houd ik vaak nog wel weekpunten over na het weekend.

    Ik zag trouwens in de WW app een 8 weeks wandelschema; ik denk dat ik daar binnenkort maar eens mee ga starten.
    [​IMG]
     
    Snoopy1979 vindt dit leuk.
  17. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Sorry even mega druk hier, maar @Snoopy1979 voor de lijst: hetzelfde gebleven.
     
    Snoopy1979 vindt dit leuk.
  18. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Jeuj! Onder de 100 gedoken vandaag:D
     
  19. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Voor de lijst 99,6:D
    -1,8
     
    Manna, Snoopy1979 en Cin1985 vinden dit leuk.
  20. Cloud9

    Cloud9 Bekend lid

    17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Goed om te lezen dat het bij de meeste weer lekker goed gaat.
    @Snoopy1979 wat fijn dat je weer redelijk in de flow zit!! Gaat vast goed komen.

    Vrijdag zijn we uit eten geweest en heb ik niet echt opgelet met het eten en gewoon genoten. Was heerlijk.
    Gisteren dus maar niet gewogen maar kon het nu vanochtend niet laten. Het was weer keurig rond de 75 (74,7kg) dus ben helemaal blij. Lijk nu mijn balans redelijk gevonden te hebben! Iedereen een fijne zondag en weer succes van de week.
     

Deel Deze Pagina