Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Gister de verjaardag van mn man gevierd. We hadden tussen 11 een 17 gezegd en bedacht dat iedereen wel verspreid zou komen. Dus ochtend gebak en begin van de middag lunch en later op de middag zoutjes.

    Iedereen kwam tussen 11.30 en 15 haha. Er zijn 90 bolletjes en 4kg salades doorheen gegaan haha. Alle zoutjes helaas over... Maar het was wel heel gezellig.
     
    blike1987 en Cin1985 vinden dit leuk.
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik kom ook weer aanhaken! Hebben het heerlijk gehad op Texel, niets eraan en niets eraf (wel veel gegeten en gesnoept maar ook veel bewogen) alleen de afgelopen dagen thuis wel teveel gesnoept. Vandaag weer van start! Afgelopen nacht wel lekkage gehad door de dakramen, heel erg balen... gelukkig blijft het de komende weken als het goed is droog ;)
     
    Manna, Blijdorp en Cin1985 vinden dit leuk.
  3. Sprankeltje

    Sprankeltje Actief lid

    20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    @Blijdorp fijn dat het zo gezellig was en de zoutjes maar snel verstoppen :p

    @Snoopy1979 heerlijk genoten zonder "schade" dat is mooi meegenomen. Wel balen van de dakramen...het is ook wel weer echt vies weer.

    Voor de lijst maar een minnetje volgende week ook want dan kan ik niet wegen, we zijn een paar dagen wef en daarna hoop ik aan te sluiten met groene cijfers...
     
  4. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal!

    Wat een baggerweer hé? :( We zouden deze week het huis gaan schilderen, maar met deze wind en regen is daar nog niets van terecht gekomen, maar ze zeggen dat het vanaf morgen weer beter wordt qua weer, dus daar vertrouwen we dan maar op :)
    afvallen gaat geloof ik wel, nog niet op de weegschaal gestaan, maar ik kan me best goed inhouden, dus daar ben ik al wel heel blij mee! Als het weer nou weer iets beter wordt kan ik ook nog weer lekker veel gaan wandelen!

    @paula1984 , hoe is het nu met je?

    @Cin1985 , goedzo!

    @Blijdorp , nog gefeliciteerd met je man! En 90 bolletjes?? wow!! haha

    @Snoopy1979 , dat is een prachtig resultaat toch?! En nu weer aan de slag!
     
  5. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Zo net bij de huisarts geweest:
    doorverwijzing gekregen voor de chirurg, doel van mn huisarts is mijn gal eruit. Ze wil niet wachten op de volgende aanval.
    Qua lever is het alleen maar afvallen. Lastig genoeg zoals we hier allemaal weten. Maar mn lever is verder geen probleem nu.

    @Sprankeltje de zoutjes gaan we weggeven denk ik haha.
    @blike1987 ja belachelijk veel bolletjes!
    @Snoopy1979 ik zal vrijdag weer gaan wegen :$ Lekker trouwens zo'n schadevrije en fijne vakantie!!!
     
  6. yaro

    yaro Niet meer actief

    Ff snel tussen de bedrijven door, voor de lijst:
    Ik was gisteren 89,7kg
     
  7. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Balen van de dakramen @Snoopy1979 maar knap dat je gewicht stabiel is gebleven!

    @Blijdorp wel fijn dat er nu actie komt lijkt me? Kan je binnenkort al terecht?

    Hier even wat moeite net afvallen maar komt wel weer. Zet maar - op de lijst :oops:
     
  8. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Woensdag :)

    Hier gaat het afvallen ook nog niet. Ben nerveus voor de afspraak en mogelijke operatie.
     
  9. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Dat is snel wel fijn lijkt me!

    Ohja stress eten hier ook een schuldige. Beetje afleiding gaan zoeken komende dagen?
     
  10. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Haha ja probeer ik wel, moet alleen echt psychische afleiding zijn want heb ook nog mn teen gebroken :( Heb echt een pechmaand ofzo haha.
     
  11. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Onee wat een pech. Je lekker laten vervoeren naar een leuk terrasje? :D Wordt mooi weer haha
     
  12. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Haha ja dat sowieso :D
     
  13. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @blike1987 lief dat je het vraagt. Gaat weer goed gelukkig heb mn kroontje afgestoft en uitgedeukt en weer op mn hoofd gezet.
    Gisterenavond wegen op cursus -0.1 eraf dus ik ben heel erg blij dat de schade mee is gevallen.
    Woensdag gaan we met vakantie. Heb al een weekplanning gemaakt voor daar diner en ontbijt staat ingevoerd en opgeschreven.
    Boodschappen bij een lokale jumbo pick up al besteld dus de "flow" weer gevonden gelukkig!

    @Snoopy1979 hoe je lekker kunnen genieten op vakantie?
     
    Manna vindt dit leuk.
  14. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @yaro wat goed weer onder de 90 :)
     
    yaro vindt dit leuk.
  15. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Snoopy1979 mijn banner is aangepast goed voor de lijst. -0.1 deze week
     
  16. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier weer de tabel, beetje laat ;)
    Ik zal proberen weer mee te gaan schrijven, gaat goed de laatste dagen. Gister gebarbecued maar niet teveel op en vanochtend weer iets eraf. Zie dat ik in de tabel bij mij nog 90 heb staan, dat moet 90.6 zijn nu maar zet ik volgende week weer goed ;)

    Knop.JPG
     
  17. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen dames!

    Heb een drukke week gehad afgelopen week. Wij waren allemaal vrij en hebben er lekker van genoten, drie dagen zijn we thuis aan het schilderen geweest, verder lekker met de kindjes naar de dierentuin, een keer uit eten met vrienden, een bbq... dus het was qua afvallen niet de beste week vrees ik.... Morgen komt de diëtiste weer, dus vandaag nog even een dagje streng! Afgelopen donderdag was ik trouwens 82,4 op de weegschaal. Dus vorige week -0,5!

    @Blijdorp , woensdag is gelukkig al bijna! Succes met het gesprek, begrijpelijk dat je er tegenop ziet!

    @yaro , goed bezig!!

    @paula1984 , lekker, bijna op vakantie! Ga er lekker van genieten! :)

    @Snoopy1979 ! :thumup::)
     
    Manna, Blijdorp en paula1984 vinden dit leuk.
  18. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Nou meiden, hier voor de lijst 86,2..
    Kan er niet echt super blij mee zijn.. mn schoonvader is afgelopen vrijdag toch nog plotseling overleden.. 27 maart te horen gekregen dat hij uitgezaaide longkanker stadium 4 had.. Afgelopen woensdag eerste immunotherapie.. Maar waarschijnlijk had hij toen al een beginnende longontsteking.. Donderdag wat benauwd, opgenomen. Vrijdagochtend toch verslechterd.. vrijdagavond ging t ineens heel hard achteruit.. rollercoaster waar we weer doorheen gaan..
     
  19. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Jeetje @Cin1985 gecondoleerd! Wat vreselijk zeg.
     
  20. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    @Cin1985 jeetje wat is dat snel gegaan :( heel veel sterkte!
     

Deel Deze Pagina