Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Ja t is écht snel gegaan! We wilden nog een vakantie plannen met zn allen.. hadde goede hoop toen hij met immuno mocht beginnen. Hij zelf ook. De artsen zeiden ook dat hij een heel goede kandidaat was qua conditie enzo.. Dit zag niemand aankomen.. zo sneu ook voor mn schoonmoeder.. in 2,5 jaar tijd haar jongste zoon, vader én man verliezen.. Zo oneerlijk..
     
  2. Prikje

    Prikje Actief lid

    18 dec 2017
    221
    81
    28
    Vrouw
    Hallo allemaal!

    Mag ik bij de club? :)

    Ik heb jaren overgewicht gehad. Een jaar of 4 geleden was ik het meer dan zat en ben er wat aan gaan doen, mijn eerste doel was toen 10 kilo afvallen in 4 maanden. Maar het ging zo goed dat na ruim 4 maanden er 35 kilo af was. Ik heb in die periode veel hard gelopen en weinig koolhydraten gegeten. Ik was super trots en beloofde mezelf om nooit meer te dik te worden.
    Helaas liepen de dingen niet zoals gedacht. Huwelijk liep op de klippen, eigen bedrijf ging failliet. En langzaam kwamen de kilo's er weer aan. Nu jaren later heb ik de liefde weer gevonden, ben onder behandeling om mijn verleden te verwerken (vechtscheidig, geen prettige ex partner), en nu kom ik ineens tot het besef dat ik toch best wel ben aangekomen. Kleding past niet meer. Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan, en wil dat eigenlijk niet gaan doen. De rede hiervoor is dat ik daar best gevoelig voor ben, ik ga dan teveel bezig zijn met of er wel genoeg af is. Daarom voor gekozen om het afvallen zonder weegschaal te doen.
    Ik hoop dat ik hier mag meepraten en steun kan geven en vinden op de moeilijke momenten.
     
  3. Sprankeltje

    Sprankeltje Actief lid

    20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    @Cin1985 gecondoleerd en veel sterkte gewenst de komende tijd.
     
  4. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @Cin1985 , jeetje!! Wat erg! Gecondoleerd en sterkte met alles!
     
  5. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Thanx voor al jullie lieve woorden meiden! Ze doen me goed:D
     
    Snoopy1979 vindt dit leuk.
  6. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    @Prikje wat mij betreft ben je welkom...

    Zo hier eindelijk die knop weten te vinden. Gister gezond gegeten (muesli met yoghurt, 2 boterhammen, optimel drinkyoghurt, brood met tomaat en mozzarella uit de oven en een paar snack a jacks) vandaag ook weer goed tot nu toe. Wie weet durf ik vrijdag de weegschaal wel weer aan :D
     
    Manna en Cin1985 vinden dit leuk.
  7. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    @Prikje welkom!

    Tabel gaat niet lukken deze week, ben vrij de rest van de week. Morgen voor 3 dagen naar de Efteling :). Ben vanaf vandaag weer goed bezig en hopelijk blijft dat zo. Vanavond de auto naar de garage brengen en daarna naar huis lopen, toch weer een paar kilometer en toch wat beweging op mijn vrije dag. Komende dagen loop ik genoeg in de Efteling ;)
    Vanaf volgende week de kinderen weer naar school en wil dan echt mijn best gaan doen, zo op de valreep voor de zomer voelt het. Wil dan ook gaan sporten, beweeg nu wel heel veel maar wil alles ook wat strakker krijgen. Maar goed moet eerst maar eens zien of het me ook echt gaat lukken ;)
     
    Manna, Cin1985 en Blijdorp vinden dit leuk.
  8. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat heftig zeg! Gecondoleerd en heel veel sterkte
     
  9. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Prikje welkom, hopelijk kan je het afvallen weet oppakken en voel je je snel weer wat beter.
     
  10. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Sorry dames kreeg geen meldingen, ik dacht dat het rustig was hier haha. Hier veeeeel beweging gehad maar ook niet echt goed gegeten. Komende weekend een weg dus ga nog maar even niet op de weegschaal :oops::p
     
  11. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Hm herkennen jullie dit:
    Gister zat ik om deze tijd in de tuin met een boek en was voldaan met mn water met citroen. Vandaag zit ik op de bank voor de tv en ben constant op zoek naar wat we nog te snaaien hebben...
     
  12. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Blijdorp heel herkenbaar meid!! Maar je bent sterk!! Je kan het!
     
    Blijdorp vindt dit leuk.
  13. Cloud9

    Cloud9 Bekend lid

    17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    @Cin1985 gecondoleerd en sterkte voor komende tijd!
     
    Cin1985 vindt dit leuk.
  14. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Fijne moederdag iedereen!

    De 3 dagen Efteling waren heerlijk! Gek genoeg was het op Hemelvaartsdag het rustigst. Heel veel gelopen uiteraard maar ook lekker gegeten ;). Schade viel mee en sinds gister weer goed bezig. Hopelijk weeg ik over een week weer onder de 90! Ik haal voorlopig niets lekkers in huis maar heb nog wel paaseitjes liggen, dus neem er daar soms eentje van.
     
    Blijdorp vindt dit leuk.
  15. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Hebben jullie hier een idee over:
    ik ga regelmatig naar een winkelcentrum hier ongeveer 1.5km vandaan. Lopend is het 23min en fietsend 6min (tijden volgens maps). Wat is dan beter voor afvallen? Mij lijkt lopen ivm langere tijd bewegen, maar de afstand blijft natuurlijk hetzelfde...
     
  16. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk wandelend, als ik google kom ik daar ook op uit. Met fietsen verbrand je iets meer per per uur, maar je fietst een stuk korter, dus met wandelen kom je dan beter uit. Ik had het even voor mezelf uitgerekend en in jouw voorbeeld zou ik met fietsen 36 kcal verbranden en met wandelen 120.
    Ik ga zo trouwens weer een stukje wandelen :) en vanmiddag weer fietsend naar huis :thumup:
     
    Cin1985 en Blijdorp vinden dit leuk.
  17. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Ah thnx!!! Ha 120kcal maar... heb t gelukkig heen en terug gelopen!
     
  18. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Hier maar even een- voor de lijst.. nier gewogen vandaag. Afgelopen paar dagen bij mn schoonmoeder geweest na de begrafenis. Denk dat er wel weer wat af is met al die stress:rolleyes:
    En ik heb prachtig mooie zwangerschapstests, nu 4 dagen over tijd.. heel dubbel op t moment.. net alsof ik t niet gepast vind op t moment om er blij mee te zijn:oops:
     
  19. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Oh wauw wat een hoop emoties door elkaar dan! Maar wel van harte gefeliciteerd!
     
    Cin1985 vindt dit leuk.
  20. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh ik snap je gevoelens zo goed, het is zo dubbel en moeilijk om blijdschap te voelen bij zoveel verdriet. Maar dit is juist een mooi cadeautje, ook voor je schoonmoeder, iets om naar uit te kijken ♥
    Gefeliciteerd!!!
     
    Cin1985 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina