Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
  2. Sprankeltje

    Sprankeltje Actief lid

    20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    @Snoopy1979 hier de afgelopen weken drama wat afvallen betreft.

    Zat vanmorgen op 95.2 dus dikke rode cijfers wat mij betreft. Gewoon alles losgelaten, alleen maar foute keuzes gemaakt dus weet waar het aan ligt. Vanaf deze week begonnen met een nieuwe baan dus ik verwacht weer wat meer structuur en ritme. Dat gaat me zeker helpen om alles weer op te pakken. Heb voor de komende 2 weken doordeweeks alles al ingepland nu alleen voor de weekenden de planning nog rondmaken.

    Het is inderdaad wat rustig hier maar denk dat iedereen genoten heeft van het mooie weer en de mei vakantie.
     
  3. Sprankeltje

    Sprankeltje Actief lid

    20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    @Cin1985 lastig en heel logisch die mixed feelings maar toch gefeliciteerd met je zwangerschap.
     
    Cin1985 vindt dit leuk.
  4. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

    Ik ben er nog, maar de laatste twee weken met de vakantie niet echt bezig geweest met punten tellen. Ik zit nog steeds rond de 68kg, 67.9 om precies te zijn. Deze week ga ik er weer tegenaan.
     
  5. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Thanx voor de lieve woorden meiden:D
     
  6. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Cin85, gecondoleerd en veel sterkte.
     
    Cin1985 vindt dit leuk.
  7. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hm volgens mij klopt de tabel niet ongeveer met hoeveel afgevallen/aangekomen de laatste week, maar zo ongeveer dan ;). Als het goed is kloppen de totalen wel.

    knop.JPG
     
    paula1984, nelta, Blijdorp en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Cloud9

    Cloud9 Bekend lid

    17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    @Cin1985 ik snap de dubbele gevoelens maar zie dit als een positieve wending en geschenk! Van harte gefeliciteerd in ieder geval.
     
    Cin1985 vindt dit leuk.
  9. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Cin1985 veel sterkte en nog gecontroleerd.

    @Snoopy1979 de tabel is perfect hij klopt in mijn geval helemaal.

    @Sprankeltje veel plezier met je nieuwe baan! Kop op kroontje recht ;)

    Onze vakantie was 100% perfect! Na het drama afgelopen november is dit echt zo fijn! Jongste heeft geweldig geslapen in zijn bed tent en het super gedaan! Zo ook de oudste, hij is helemaal into koos konijn :D
    Ik heb me volledig aan ww gehouden zoals ik gepland heb en had gisteren nog precies 1 weekpunt over :roflmao:
    Vanavond wegen dus ben benieuwd. Vorige week niet geweest omdat dat dus onze vertrek dag was.
    Al 2 weken niet gewogen dus vind het best spannend :)
     
    Blijdorp en nelta vinden dit leuk.
  10. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    @Sprankeltje veel succes met je nieuwe baan! Inderdaad een beetje meer regelmaat helpt heel goed.

    @paula1984 spannend!!! Wat goed dat je je helemaal aan ww gehouden hebt! Welke Roompot ben je geweest? Oh heb even gezocht en gevonden dat je naar Weerterbergen bent geweest, ben daar 22 jaar geleden eens geweest ;). Fijn dat de kinderen het zo fijn hebben gehad! En jullie dan dus ook :)

    Hier gaat het sinds zaterdag al super, lang geleden dat het zo 'lang' achter elkaar goed gaat ;). Ik eet soms zelfs te weinig dus daar probeer op te letten, zeker omdat ik wel veel beweeg. En ik ga ook op tijd naar bed meestal, dat maakt me mental ook sterker merk ik. Gelukkig weinig zin om te snaaien :thumup:
     
    Cin1985, paula1984 en Blijdorp vinden dit leuk.
  11. Sprankeltje

    Sprankeltje Actief lid

    20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    @paula1984 wat fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad. Kan me voorstellen dat het spannend is om vandaag te wegen maar dat moet vast goedkomen als ik hoor hoe goed het is gegaan.

    @Snoopy1979 mooi dat het al een paar dagen goed gaat. Soms heb je net die ene dag extra nodig om het goed op te pakken en door te zetten en daarna gaat het dan weer goed. Hoop dat je nu doe dag te pakken hebt en het zo door blijft gaan.

    Het is even wennen maar het lukt nu allemaal wel beter met eten. Overdag nu vaste momenten en kan alleen eten wat ik mee heb en in de avond weer eerder naar bed dus minder tijd om de fout in te gaan. Al met al ga ik er vanuit dat ik met een week of 2 weer volledig in het ww programma zit en het dan weer de goede kant op gaat.
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  12. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Yes! Gisteren een -2,2 na 2 weken incl vakantie. Ik zeg goed bezig :)
    doelen behaad! Mijn zoon van 4 zijn gewicht ben ik kwijt pinkster challenge gehaald!

    Er loopt nu nog het doel van 1 juli...daar moet ik nu nog -4.8 voor dat is nog een pittige. Maar ga mn best doen :D
     
    Sprankeltje, Cin1985 en nelta vinden dit leuk.
  13. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wow wat super! Ik maak er 1,1 van in de tabel ;)
    Die -4.8 ga je vast wel redden, of heel dicht in de buurt komen! Nog maar 8 kilo en dan zit je onder de 100! :thumup:
     
  14. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja ik hoop ook dat ik het nu weer kan volhouden! Het lijkt er wel op ;)
    Ik hoop dat jij ook snel ook weer helemaal in je ww programma zit!
     
  15. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Mag veraderen hoor wat jij makkelijk vind :) mijn banner staat iig altijd op het huidige goede getal :thumup:
    Echt he nog maar 8! Toen ik starte had ik een berg voor me van 25 kilo om dat te bereiken :confused: nunog "maar" 8 :D en dan door :D
     
    Blijdorp en Sprankeltje vinden dit leuk.
  16. Sprankeltje

    Sprankeltje Actief lid

    20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    Het blijft een beetje rustig hier maar het is natuurlijk ook heel mooi weer. Hoe gaat het met iedereen ?

    Hier deze week niks bij en niks af dus een streepje. In elk geval beter dan de afgelopen weken. Deze week maar eens proberen om er een min van te maken. Keek van de week in de ww app en zo stom maar was op het best 8kg afgevallen en nu nog maar 2kg dus heb er 6 verspeeld. Nu waren er verzachtende omstandigheden maar toch best zonde....
     
  17. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Met mij gaat het goed. Snoepen is redelijk onder controle. Ik eet nog wel heel erg veel, maar gezonder dan chips en chocola. Ben ook meer gaan bewegen: veel wandelen en kan eindelijk fietsen met de kleine :D

    Snap dat je baalt van de 6kg @Sprankeltje maar de omstandigheden hebben gewoon invloed. Kop op, je raakt ze wel weer kwijt.
     
  18. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Oei heel begrijpelijk dat je baalt.
    Ik heb in januari zn hump gehad. Een plus van 3.5 kilo. Echt dat frustreerde me nog maanden. Voor dat ik die weer kwijt was en ging zakken onder mijn lichtste gewicht. O wat een hel was dat.
    Ik heb mezelf toen ook plechtig voorgenomen dit nooit meer. Onder geen enkele omstandigheid is eten (vreten) de oplossing nog dat ik kilo's aankom. Ik vlieg best eens een maaltijd of dag uit de bocht maar dan ook klaar.
    Wat hier helpt is ook juist die foute dagen schrijven en mezelf de min in zien zakken met mijn punten. Dat motiveerd om te zeggen tot hier en niet verder.
    Kom op je wil dit dus zet door!
     
    Sprankeltje en Cloud9 vinden dit leuk.
  19. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    #4039 Snoopy1979, 23 mei 2018
    Laatst bewerkt: 23 mei 2018
    Hier de tabel, beetje karig omdat het zo rustig is ;)
    De kilo's van de Efteling waren er snel af gelukkig, helaas de afgelopen dagen uit de bocht gevlogen... nu weer proberen op te pakken.

    knop.JPG

    @blike1987 lang niet gezien, hoe gaat het met jou?

    @Cin1985 lees in een ander topic dat je een miskraam hebt gehad :cry: Heel veel sterkte! :(

    Hoe is het verder met @Bleekselderij, @Manna, @Meisje@12345, @nelta en @yaro?

    @Blijdorp mijn jongste is nu met schoolreisje naar jou ;) (dierentuin dus ;))
    Weet je al wanneer je galblaas verwijderd wordt? En heb je nog aanvallen?
     
    Cin1985 vindt dit leuk.
  20. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Hey @Snoopy1979 Ik zal vrijdag weer eens op de weegschaal springen :oops:

    Haha wat leuk dat ze naar de dierentuin is. Woon inmiddels niet meer daar in de buurt maar wil mn nick niet veranderen :D

    Heb nog geen datum voor de operatie. Wel 12 juni een afspraak bij de anesthesist. Waarschijnlijk pas in juli.
    Ik heb nog 1 flinke aanval gehad en sindsdien is het gelukkig rustig.

    Hoe is het verder met jou?
     

Deel Deze Pagina