Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaro

    yaro Niet meer actief

    Ik heb een zak chips gekocht en morgen ben ik even een paar uurtjes kinderloos. Dan mag ik lekker chips eten van mezelf. Dan heb ik de vreetdrang goed uitgesteld tot een moment dat ik er ook echt van kan genieten.
    Later vandaag werd zoontje weer wat rustiger, is weer meer aanspreekbaar. Hij heeft autisme dus deze buien zijn bij hem altijd graadje extreem. Gelukkig trekt de hoofdpijn nu ook weer weg.
    Morgen ga ik uitgebreid reageren.
     
  2. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik snap het wel. Afgelopen 2 dagen heb ik zitten bingen... Dan word het ook lastiger om te reageren... Blijf het toch proberen.

    Ik durfde mij deze keer niet te wegen. Ik sla even een keertje over. Ik probeer het weer op te pakken en weeg mij volgende week weer.
     
  3. madameV

    madameV Fanatiek lid

    23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Pff mag ik even zeuren. Nu heb ik na lang overwegen ( toch best duur ) blijkt ie niet te synchroniseren met de Huawei of iig superslecht wat een domper
     
  4. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Natuurlijk mag je even 'zeuren'. Maaruh, waar heb je het over?
     
  5. madameV

    madameV Fanatiek lid

    23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh hahaha dat woord je mist! De fitbit.

    Na lang uitvogelen staat ie nu gesynchroniseerd met mijn vriends werk telefoon. Niet super ideaal maar het werkt
     
  6. yaro

    yaro Niet meer actief

    Die synchroniseert ook met de weight watchers app.
     
  7. Logan

    Logan Niet meer actief

    Wat cool, fitbit! :) wat gek dat hij niet met huawei synct. Kan je wel de app downloaden?
     
  8. madameV

    madameV Fanatiek lid

    23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    I know @yaro 1 van de redenen dat ik hem graag wou. Extra motivatie.

    @Logan ja raar hè. Ik heb de app wel op de telefoon. Het duurde eerst al eeuwen voordat ik mijn fitbit ermee kon verbinden. Dát is uiteindelijk gelukt. Maar het synchroniseren wil gewoon niet. Maar als ik dus nu elke dag even synchroniseer met mijn vriends werk telefoon ( is nog geen minuut ) dan staat het dus verder wel gewoon in de app die ik op mijn eigen telefoon heb. Ff ingewikkeld maar t is niet anders
     
  9. Cloud9

    Cloud9 Bekend lid

    17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Even niet zoveel tijd om te reageren omdat ik ook druk bezig ben om alles af te ronden voor de vakantie.

    Gisteren erg druk gehad en te weinig gedronken, ga ik vandaag weer even extra op letten. Qua eten ging het wel goed. Mijn menu van gisteren:

    O: Bruine boterham met gekookt eitje, yoghurt en melk
    L: Bruin pistoletje met gerookte zalm
    T: Nectarine en wat aardbeien
    A: Nasi met sate en een paar kroepoekjes
    T: helaas niet meer van gekomen

    Hopelijk vandaag weer wat beter.
     
  10. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.741
    6.922
    113
    Vrouw
    Brabant
    Even geen tijd nog voor de tabel, erg druk op mijn werk en met een ander topic van mij dat hier loopt... Woog vanochtend 84,5 dus 100 gram zwaarder dan mijn gewicht voor de vakantie. Erg blij mee! :) Mijn potjes met knopen heb ik gister gekocht en ik vind het echt superleuk! ;)
     
  11. Treez

    Treez Niet meer actief

    Heb je geen tablet? Ik heb mijn Fitbit zowel met mijn telefoon als met mijn iPad gesynchroniseerd. Welke Fitbit heb je? Ik heb mijn Fitbit sinds de kerst en ik draag hem echt dag en nacht. Via Aliexpress kun je goedkoop leuke bandjes bestellen.

    Snoopy wat netjes! Je zit gewoon weer op je oude gewicht van voor de vakantie.

    Yaro genoten van de zak chips en je middagje 'vrij'? Wat kan dat af en toe genieten zijn.

    Logan ik doe een vreugdedansje met je mee. Ik ben blij voor je :D. Wat goed zeg! Heb je je nieuwe t-shirts al binnen?

    Ik heb vanaf nu officieel vakantie! En ik ben zes weken vrij! Ik begin pas 4 september met mijn nieuwe baan. Ik had nog een berg overuren staan, die ik kon opnemen op mijn oude werk. Heerlijk gevoel dit. Zes weken lang tijd om veel te sporten en gezond te eten :p
     
  12. madameV

    madameV Fanatiek lid

    23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik heb de fitbit charge 2. Uiteindelijk doet ie het nu. Synchroniseren doet ie niet altijd geweldig maar 1x per dag vind ik ook prima. Heb het toch het liefst op mijn telefoon dan kan ik het meteen koppelen met mijn Weight watchers app. Erg leuk ook om te zien hoe je hebt geslapen haha. Ik was 1 x wakker voor toilet en 1x a gevoed. Op ons bed en dan doe ik mijn ogen wel eens dicht. Zegt mijn vriend vanochtend heb je gewoon geslapen onder het voeden! Haha

    Heerlijk treez 6 weken vrij geniet ervan!


    Ik begin vrijdag weer met werken na mijn verlof. Echt wel weer zin in. Beetje regelmaat en de dagen dat je dan vrij bent waardeer je het ook weer meer. Mijn verlof iig goed gebruikt om een goede start te maken met afvallen! Nog maar anderhalf kilo tot het gewicht van voor mijn zwangerschap dus ik stap met opgeheven hoofd de kapsalon weer in

    Nog zoiets moois toen mijn collega's in mijn zwangerschap voor mijn verlof nieuwe werkkleding kregen had mijn bazin ergesn wat op de kop getikt maar dan moet je altijd geluk hebben met de maten. Er was alleen nog een xl over. Zei mijn bazin dat ik die dan aan kon als ik terug was. Ik zei een beetje gekscherend nee die is dan veel te groot heb dan een m nodig hoop dat het ook zo is haha
     
  13. Logan

    Logan Niet meer actief

    Haha! Hoop ook dat je een m aan kunt @madameV . Irritant dat het syncen niet goed gaat, ik heb ook de charge 2 en met iPhone gaat het prima

    Thanks @Treez :)
     
  14. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen! Even een teken van leven :roflmao:

    Het is goed te merken dat het hier vakantie is haha. De afgelopen dagen veel op pad geweest en de achterkant op de schop gehad. Schuttingdeur zat in het midden van de poort, heel irritant. Deel van de tuin kon je niet gebruiken omdat de deur anders niet open kon. Die hebben we verplaatst naar de rechterkant. Plantjes erbij en nieuw buiten speelgoed.

    Afgelopen maandag dagje wellness gehad, we zijn nog uit eten geweest met familie etc. Druk dus.

    Aanstaande vrijdag gaan we op vakantie, dus nog genoeg te doen :o:

    Maandag wel gewogen. 63,1:$ wel verwacht natuurlijk omdat ik ziek ben geweest. Maar viel me nog mee eerlijk gezegd. Deze week nog even weer strak met een goed menu. Op vakantie zie ik het wel. We zijn er allemaal aan toe, dus denk niet dat ik heel erg uitkijk met wat ik eet :roflmao:
     
    madameV en Victoria30 vinden dit leuk.
  15. Treez

    Treez Niet meer actief

    MadameV lekker dat je weer aan het werk mag. Ik vond dat ook altijd fijn na mijn verlof. Even weer wat anders. Ik ben benieuwd welke maat het gaat worden. Je collega's zullen opkijken! Ik heb ook de charge 2 en ik vind hem tijdens het sporten ook super.

    Luuz geniet van je vakantie!
     
  16. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.378
    3.246
    113
    Goedemorgen!
    Hier ook even een teken van leven :D

    Menu vandaag:
    O: yoghurt met muesli
    T: fruit
    L: roerei met groentes
    T:(
    A: gehaktbal en gegrilde groentes
    T: handje noten.

    Gisteren even zelf buik gemeten in 2 weken 1,5 cm eraf en dan zit ik ook nog eens hartstikke verstopt dus enorm opgeblazen buik. Vanochtend maar medicijnen genomen hopelijk werken ze snel.
     
    Victoria30 vindt dit leuk.
  17. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.741
    6.922
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja de tabel is er weer! :) Hoop dat het allemaal klopt, anders geef het maar even door ;)
    Heb voor mezelf even de week voor de vakantie gepakt.
    Had gister wat zin om te snoepen en ook (beperkt) gedaan, woog vanochtend 84,6. Hoop vrijdag weer onder de 84,4 te zitten!

    knop.JPG
     
  18. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.741
    6.922
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoe gaat het nu? Hopelijk iets beter inmiddels! Zo stom hè dat je weet dat je je beter voelt als je gezonder eet maar dat het dan toch niet lukt. Weet er alles van...
     
  19. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    @madameV Fijn dat de app in ieder geval werkt.

    @Treez Zozo 6 weken, geniet ervan :D

    @Luuz Lekker dat de vakantie in zicht is :)

    @Snoopy1979 Dat gaat je vast lukken.

    Ik heb het doorgaan met eten en snoepen weer doorbroken. Die 2 dagen waren de aankondiging van de te vroege maandelijkse gebeuren. Om het een beetje te corrigeren ben ik weer actiever bezig geweest. Ik merk sowieso dat als ik gezond eet het huishouden ook wat meer aandacht krijgt (niet dat ik het anders verwaarloos, maar gewoon net wat extra).

    Ik begin wel slechter in mijn vel te zitten. Met het gezond eten gaat natuurlijk ook mijn hoofd uit het zand (anders lukt het niet) en dat vind ik enorm confronterend. Ik weet dat ik daar doorheen moet en dat het beter word zodra ik echt het verschil kan waarnemen in de spiegel. Maar het maakt wel een hoop los. Ik probeer het wat te verlichten met wat nieuwe leuke kleding. Maar dan voel ik mij net de aap met de gouden ring... Ik schaam mij dat ik het voor de 3e keer zo ver heb laten komen. Onverschilligheid is makkelijker...

    Hopelijk zit ik over een paar maanden weer in de 2 ipv 3 getallen en heb ik dan iets om een beetje trots op te zijn...
     
  20. Jolandaa

    Jolandaa Actief lid

    14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Ik praat binnenkort weer mee hoor! Voor nu heel even wat anders aan mn hoofd (ga stoppen met bv). Sorry!
     

Deel Deze Pagina