Koeka slaapzak in maxi cosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MilanFleur, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilanFleur

    MilanFleur Actief lid

    28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Hallo dames,

    Ik heb gister een Koeka slaapzak wafel/flanel gekocht en nu wil ik deze in mijn maxi cosi pepple bevestigen maar dit lukt niet.

    Door welke gaten moeten de schouderbandjes (bovenste of onderste). En het lukt niet om de schouderbandjes door de gaten heen te krijgen. Iemand hier ervaring mee die me kan vertellen hoe ik dit moet doen???

    Bedankt alvast!
     
  2. manonii

    manonii Actief lid

    15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    heb je de beschermhoesjes van de bandjes afgehaald? die zet je er later weer op en je houdt qua gaten dezelfde als de maxi cosi aan (2e paar zit achter de verkleinset)
     
  3. MilanFleur

    MilanFleur Actief lid

    28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Ik heb inmiddels inderdaad de hoesjes eraf gekregen. Bedankt!

    Hoe bedoel je de gaten dezelfde als de maxi cosi? 2e paar achter de verkleinset?? Voor de kleinste baby's de bovenste of juist onderste gaten in de zak gebruiken?

    Bedankt alvast!
     
  4. Ster27

    Ster27 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    2.903
    254
    83
    Als je de verkleiner erin hebt de onderste gaten gebruiken. Ik weet niet precies hoe het zit bij een pebble, maar bij mijn citi kan ik de verkleiner eruithalen. Ik haal dan eerst de verkleiner eruit, voetenzak/slaapzak erin (gordels door onderste gaten) en vervolgens doe ik de verkleiner erin (die zit dan dus in de voetenzak).
     
  5. MilanFleur

    MilanFleur Actief lid

    28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Thnx dames, het is gelukt!!
     

Deel Deze Pagina