Kolf: handmatig en elektrisch

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door renee85, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renee85

    renee85 Actief lid

    7 apr 2012
    208
    1
    18
    Hi dames,

    Ik kom er maar neit uit, online. Ik zoek een kolfapparaat dat ik zowel handmatig als elektrisch/op accu kan gebruiken. Wie kent een apparaat dat dat kan en goed werkt?

    Dank!
     
  2. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Waarom zou je nog handmatig willen kunnen kolven als het ook op batterij kan?
     
  3. MamaLe

    MamaLe Fanatiek lid

    28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik weet niet of er een kolf is die je als ware kan 'aanslingeren' maar ook op accu en/of elektriciteit kan gebruiken.
    Wel heb ik de ardo calypso. Deze heb ik toen compleet gekocht dus de elektrische kolf (die ook op batterijen kan), alle maten borstschilden. 8 flesjes incl koeltasje en een handkolf. Die laatste gebruikte ik sporadisch om druk af te kolven als ik al wist dat ik thuis de rest zou kolven bijvoorbeeld bij een etentje. De andere keren pakte ik de elektrische kolf.
     
  4. Switi

    Switi Fanatiek lid

    22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Ik heb de Horigen chicture, die werkt op accu (of gewoon bedraad op electricitetsnetwerk) en er wordt een handkolf meegeleverd. Hij is dus eventueel overal mee naartoe te nemen. Ik heb de handkolf nog niet gebruikt maar ben zeer tevreden over de dubbele elektrische kolf.
    Hij heeft een fijne silicone borstschild wat mooi om de tepel past en eigenlijk altijd op de borst past.

    Succes!
     
  5. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    De batterij van mijn medela freestyle gaat echt eindeloos mee.
     
  6. Ocean83

    Ocean83 Bekend lid

    13 mei 2015
    731
    82
    28
    Ik heb een kolf van Phillips Avent, die elektrisch en handmatig gebruikt kan worden.
     
  7. Stephanievivian

    5 jan 2015
    26
    0
    1
    Ik heb ook de Horigen Chicture gebruikt, die is om te bouwen naar een handkolf en dat werkt prima. Ik nam die soms mee als ik geen mogelijkheid had de grote tas met alles mee te nemen om snel tussendoor even de druk eraf te halen.

    Verder net zoals hierboven sowieso erg tevreden over die kolf.
    Ik heb ook de Philips Avent handkolf gehad, die was minder fijn maar dat komt bij mij vooral omdat ik heel veel baat had bij de siliconen borstschilden.
     

Deel Deze Pagina