komkommertijd

Discussie in 'De lounge' gestart door nienke70, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienke70

    nienke70 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    deze week bij editie nl. een heel programma wat gewijd was aan komkommertijd.

    nou, je kan wel merken dat dat hier op zwangerschapspagina ook het geval is...................... waar is iedereen?

    normaal gesproken ben ik 's morgens toch wel een klein uurtje bezig om alles bij te lezen. (ben alleen in de ochtend altijd online) en nu heb ik m'n eerste bakkie koffie nog niet eens leeg of ik ben alweer helemaal bijgelezen :( :( :(

    zijn er geen pittige onderwerpen meer of is iedereen op vakantie? zelfs de lijst met aanwezigen is flink uitgedund :( :(

    nu voel ik me wel heel zielig hoor dat ik dit jaar niet op vakantie ga en dat mijn dagelijkse schema in de war is. wat moet ik nou met die tijd die ik over heb? het is bijna half 9 en ik ben al uit gecomputerd terwijl ik anders mijn pc rond een uur of half 11 afsluit.

    2 uurtjes zomaar over en ik weet niet wat ik nu moet doen (hoezo ZP verslaving?)

    boehoehoehoe, remi voelt zich nu wel heel erg alleen ;) :( :(
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    tja dat heb je he in vakantietijd :)
    dit is elk jaar zo
     
  3. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ach kan ik lekker op mn gemakje alles bij lezen. hihi
    Maar het is idd erg rustig, zoals de planning nu gaan wij ook niet op vakantie, dus tja we vermaken ons hier wel hoor :)
     
  4. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Goedemorgen! Hier is weer een klein berichtje om te lezen ;) ben je nog maar 1 minuut langer bezig haha :). Het is idd ook hier komkommertijd. Ben nog maar kort lid maar de afgelopen week was er meer te lezen dan nu. Dat van half negen tot half elf komt bij mij ook wel overeen ;). Maar nu is er vrij weinig te lezen. Jammer!
    Ook ik ben er vanaf 12 augustus niet #-o. Vanaf dan tot en met 22 of 23 augustus zitten we heerlijk in Oostenrijk en Italiƫ :D. Maar daarena ben ik weer helemaal back! De :evil: :evil: is gelukkig weer bijna over dus kan binnenkort, hopelijk in de vakantie meer kansen!, weer goed "oefenen" en hopelijk na de vakantie zwanger! Liefst natuurlijk al eerder maarja de vorige 3 rondes was dat niet het geval :( . Dus hoop nu deze ronde :thumup:. Iedereen veel succes! Liefs, Iris.
     
  5. nienke70

    nienke70 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    natuurlijk wens ik iedereen een fijne (klus)vakantie :) :)

    en de reden dat wij niet gaan is omdat we volgend jaar een hele dure verre reis willen maken (japan en china) en ook wat langer dan de gebruikelijke drie weken dus mijn mannetje spaart deze vakantiedagen uit om volgend jaar mee te mogen nemen (mits er natuurlijk geen
    kin(d)k in de kabel komt) :baby: maar in dat geval zijn de opgespaarde dagen en centjes voor een ander goed doel van harte welkom :)

    maar ja, nu is het voor de achterblijvers onder ons een beetje afzien hier op ZP............. helaas :cry: :cry:
     
  6. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    :) :) wij gaan ook niet meer weg :)
    Indd vond het ook al erg stil...
    Ach ja komkommertijd :rolleyes:

    jessica
     
  7. go4baby

    go4baby Fanatiek lid

    11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ik ben dol op komkommertijd! (maar het is hier inderdaad te rustig!)
    Eigenlijk overal rustig! Geen rijen in de supermakrt enne natuurlijk komkommers in de aanbieding!

    Duss zo lekker een boterham eten met smabalsmeerkaas en heel veel plakjes KOMKOMMER! :)

    Maar ik wil toch ook nog een paar daagjes weg straks! Zal ik jullie niet meer vervelen! ;)
     
  8. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Voor ons dit jaar ook geen vakantie, maar wel iets leuks om naar uit te kijken !
     

Deel Deze Pagina