Kortingscode WaterWipes

Discussie in 'Verzorging' gestart door Bianciie, 21 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianciie

    Bianciie Actief lid

    12 okt 2015
    100
    18
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Ik heb een (wellicht brutale) vraag.
    Voor mijn zoontje (nu 5 maanden) gebruiken wij alleen WaterWipes omdat hij van andere doekjes uitslag krijgt.
    In de Ouders van Nu Baby Box zit een 25% kortingscode welke ik natuurlijk meteen heb gebruikt!
    Nu vroeg ik mij af of er nog (nieuwe) mama's zijn die ook deze Box hebben opgehaald, maar geen gebruik zullen maken van de kortingscode. In dat geval zou ik graag jullie kortingscode willen gebruiken :D:oops:. Heb alles voor mijn kindje over maar zoals jullie weten zijn de WaterWipes nogal prijzig, en aangezien we ook al redelijk dure luiers kopen (Bambo), zou een beetje korting erg fijn zijn.
    Eventueel in ruil voor een kortingsbon van CenterParcs ;)

    Alvast bedankt!!
     
  2. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.579
    972
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Sorry, als ik 'm nog had had je 'm mogen hebben maar heb alles weggegooid.

    Wel een tip, je kan de doekjes ook op amazon.co.uk bestellen! Je hebt dan 12 pakjes doekjes voor ongeveer 33,50 euro inclusief verzendkosten naar Nederland, dan betaal je nog maar 2,79 per pakje. Ik heb ze zelf ook op amazon besteld omdat het gewoon heel veel scheelt met de winkelprijs.
     
  3. Jolandaa

    Jolandaa Actief lid

    14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Maar betaal je dan geen douane kosten/?
     
  4. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.156
    113
    Helaas ook alles weggekieperd anders had je m gekregen. Kruidvat sensitive ook geen optie? Toen ik er (laaaaang geleden) nog werkte kwamen veel mama's daar dr spullen halen omdat dat t enige was waar hun kleintje tegen kon.
     
  5. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.579
    972
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Nee, het komt namelijk uit Europa en binnen Europa betaal je geen invoerrechten en BTW.
     

Deel Deze Pagina