kosten naamtattoo

Discussie in 'De lounge' gestart door kristalhelder, 24 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kristalhelder

    kristalhelder Bekend lid

    21 aug 2011
    743
    0
    16
    Hoi hoi,

    Ik had informatie aangevraagd bij een tatoeëerder wat de kosten voor een naamtattoo zouden zijn. Vandaag kreeg ik een mailtje dat dit rond de 100 euro zou zijn :$ Ik heb al twee tattoos, 1 hagedis op mijn rug die best groot is en een slang op mijn been van ongeveer mijn voet tot aan mijn knie. Voor beiden heb ik 75 euro betaald en dan zou het zetten van een paar lettertjes 100 euro zijn :(

    Wat hebben jullie ervoor betaald?
     
  2. Adorable

    Adorable Fanatiek lid

    20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hmmm dat is wel een heel groot verschil zeg! Ik weet dat sommige per uur een prijs vragen, ma niet hoeveel, ma vind 100euro voor een naam wel heel erg veel geld! Kun je niet terecht bij de shop waar je je andere tattoo's hebt laten zetten?
     
  3. vinisa

    vinisa Fanatiek lid

    8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Mijn man heeft drie namen op zijn rug, dat kostte € 120.
     
  4. kristalhelder

    kristalhelder Bekend lid

    21 aug 2011
    743
    0
    16
    De andere shop bestaat helaas niet meer. Die man is met pensioen gegaan.

    Ik wil graag op de buitenkant van mijn pols de naam van mijn zoontje. En dan echt niet opvallend groot. Denk dat ik nog maar even verder zoek. Ik had het nu notabene aan mijn neef gevraagd en die vraagt dan zo'n bedrag. Hij zei er ook nog bij dat als hij het moest ontwerpen er dan ook nog extra kosten bij zouden komen...
     
  5. shirley1987

    shirley1987 VIP lid

    6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Als het ook nog vriendenprijsje is vind ik het idd wel veel... maar ander zit ik ook wel aan dat bedrag te denken wat de mijne zal gaan kosten.
     
  6. Smurf1985

    Smurf1985 Niet meer actief

    Mijn tattoo met de naam van mijn zoontje kostte 50 euro. Tattoo is ongeveer 4 cm breed 100 euro is best prijzig inderdaad!
     
  7. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    toen ik het voor mijn man wilde laten doen kostte het 80 euro. voor twee namen. ik schrok ook van het bedrag maar die vent legde uit dat het openmaken van inkt al een bepaald bedrag is. hij zegt een ieder die eronder zit moet je je afvragen of het verse/nieuwe inkt is of dat hij de inkt van een ander opmaakt. dus vandaar de hoge prijs.
     
  8. wendelaa

    wendelaa VIP lid

    30 nov 2008
    8.641
    0
    0
    Noord Brabant
    Voor mij is de kwaliteit iets belangrijker als het geld, tot op zekere hoogte natuurlijk.
    Maar als bijv, degene die 100 vraagt beter werk levert, dan iemand die maar 50 vraagt. Dan betaal ik echt veel liever 100 euro,
     
  9. Mama Mars

    Mama Mars VIP lid

    22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb 125 betaald voor de 5 letters van mn dochter. 140 voor de namen van mn zus dr kids, en 70 voor de voor letters van elk gezinslid dat we hebben :). Prijzig & tevreden.
     
  10. ikkelies10

    ikkelies10 Fanatiek lid

    31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik heb er hier 2 tegelijk laten zetten. 1 naam met 3 letters op mijn vinger en 2 grote letters en 2 sterren op mijn pols, dit kostte 120 euro

    vaak hebben ze al een starttarief ( voor alle spullen die ze gebruiken)
    bij ons is dat 50 euro!
    ik heb 1 chinees teken op me buik en die was 50 omdat dat de minimale prijs is.
     
  11. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.811
    2.405
    113
    Limburg
    Voor 2 tattoos waren wij 150 euro kwijt, die van mij is niet zo groot maar die van mijn man is wat groter.
     
  12. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Deze was 120 euro ( is hij 20 min. mee bezig geweest )

    Pas heb ik Elin haar naam er bij laten zetten, hier rekende hij 60 voor
     
  13. Rica

    Rica VIP lid

    16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik krijg er 1 met van alles erbij, bloem vlinder naam en die kost mij 500 met een half jaar wachttijd....kan ook wel voor 100 laten zetten maar dan krijg ik hem echt niet zoals nu. Betaal liever meer dat ik weet dat het mooi gaat worden dan dat ik naar een goedkope ga waar ik niet achter sta. Dit is toch iets levenslang en daar ga ik niet op bezuinigen
     
  14. Gijsje

    Gijsje Fanatiek lid

    29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Helemaal mee eens/

    Ik heb voor heel simpel de naam van mijn zoontje 100euro betaald.
     
  15. 1steXmom

    1steXmom Fanatiek lid

    25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    NULL
    Friesland
    Geen idee, mijn 1ste tattoo was heel klein en was hij ongeveer kwartier mee bezig. Toen betaalde ik iets van 25 gulden (maar das dus eeuwen terug)... tegenwoordig betaal ik per uur... gemiddeld is uurprijs ongeveer EUR 100 tot EUR 150. Ik kan me voorstellen dat ze voor 'kleinere' naamtattoos een minimum bedrag nemen ivm naalden en inkt ed. Ik vind 100 EUR niet een raar bedrag voor een kleintje...
     
  16. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    vind het ook geen raar bedrag hoor.
     
  17. Chaii

    Chaii Niet meer actief

    Ik heb een vrij grote tussen mijn schouderbladen, denk toch zeker zoeen 20-25cm en heb er 80 euro voor betaalt.
    Dat is wel alweer 7 jaar geleden overgins.
    Moet er wel bijzeggen dat ik een paar maanden ervoor ook al een tat bij hem had laten zetten en hij mij nogal 'mocht':).
    Dus waarschijnlijk matste hij mij kwa prijs ook.
    Ik weet wel dat de minimum start prijs daar 50 euro was.
     
  18. noukie89

    noukie89 Niet meer actief

    ik heb er een op mn schouder en deze was 160 euro

    het zal wel een ongeveer prijs zijn
     
  19. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Laat eerst een ontwerp maken en dan hoor je de prijs wel. Ik denk dat de vorm/ontwerp belangrijker is dan de prijs want die gaat voor altijd op je lichaam staan :)

    Ik bedoel hier alleen maar mee te zeggen, dat je je niet op de prijs blind moet staren. Stel je betaald ergens 50 Euro meer als bij een ander... maar je hebt daar wel een uniek ontwerp wat je heel mooi vind....

    Leuk hoor!
     
  20. heleentje80

    heleentje80 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Voor de tattoo met de beide namen van mijn kinderen heb ik 80 euro betaald .
     

Deel Deze Pagina