Kraamcadeau, maar wat?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Babyluvv, 14 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Geen idee of ik in het goede topic zit. Zo niet, mijn excuses en mag dit verhuisd worden..

    Afgelopen juni ben ik bevallen van een lief zootje. Mijn collega's zijn nog niet op kraamvisite geweest. Omdat er veel met vakantie waren.. Nu kreeg ik een berichtje, dat ze allemaal geld bij elkaar gelegd hebben (naar vrije gift) en wat ik voor cadeautje zou willen Voor mijn zoontje. Echter weet ik niet om wat voor bedrag het gaat, dat vind ik niet erg hoor. Maar zo word het wel lastig om iets te kiezen.. Ik wil ook niet vragen om wat voor bedrag het gaat. Maar mijn zoontje heeft alles al. En het is lastig om iets te bedenken. Wat zouden jullie voor cadeau vragen? Als je niet weet om wat voor bedrag het gaat & als je zoontje (of dochtertje) van bijna 3 maand alles al heeft en eigenlijk niks meer nodig is??

    Gewoon om even wat ideeën op te doen!
     
  2. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Een mooi voorleesboek? Wat grotere maatjes kleding? Leuk om te geven en leuk om te krijgen en voor elk budget!
     
    maansneeuw vindt dit leuk.
  3. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Een mooie babygym? Daar heeft hij wel iets aan straks. Of een bumboseat. Of een fotoshoot.
     
  4. Niqi86

    Niqi86 Bekend lid

    24 aug 2014
    663
    291
    63
    Vraag een cadeaubon van een leuke winkel. Dan koop je er zelf iets leuks van en kun je dat later aan je collega's laten weten.
     
  5. mariellevanr

    mariellevanr Niet meer actief

    Regenlaarsjes en eventueel een leuk regenpak?
     
  6. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik lees zoveel leuke ideeën hier. Een cadeaubon vind ik zelf niet zo, eerlijk gezegd. Wel leuk natuurlijk, hebben we van mijn vriends werk destijds ook gehad een bon van 50 euro van baby dump samen met speelgoed van vtech. Natuurlijk heel lief. En ontzettend mooi gebaar. Maar ik ben persoonlijk meer ban de cadeautjes dan een bon. Waarom? Geen idee. Zo geen antwoord op hahaa.
    Fotoshoot willen we zelf nog met hem doen, dat doen we ook als we deze cadeau krijgen zelf natuurlijk. Maar ik vind het leuk, voor hem ondanks dat hij er nog geen besef van heeft als hij een cadeautje krijgt dat het voor hem "tastbaar" is. Maar ik vind een fotoshoot echt leuk.. En dit staat zeker nog op de planning.. Ooohh, ik ben volgens mij echt een moeilijk persoon denk ik. Babygym, bumboseat en regenpak met laarsjes klinkt erg leuk. Dankjulliewel
     
  7. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Bumboseat vond ik een onding. Ik zou speelgoed voor later vragen. Bijvoorbeeld een pukylino fietsje of een loopauto.
     
  8. lian19

    lian19 Actief lid

    24 aug 2015
    260
    27
    28
    Cadeaubon inderdaad?
    Zelf zou ik een draagdoek vragen haha
     
  9. San987

    San987 Fanatiek lid

    21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Speelgoed of kleertjes??
    Via bol.com kun je ook zoekopdrachten invullen (leeftijd, geslacht enz) en komt er van alles te voorschijn, zo doe ik vaak ideeën op voor cadeautjes..
     
  10. Belle22

    Belle22 Bekend lid

    22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Ik zou een eetstoel vragen. En anders een. Cadeaubon
     
  11. Logan

    Logan Niet meer actief

    Speelgoed voor later. Dat heb je van 5 tot 500 euro. Zo hoef je geen bedrag te vragen en zij gewoon zelf keus in wat te kopen.
    Ik vond het heerlijk als ik wat uit de kast kon trekken wat we in de kraamtijd gekregen hadden. Dan heb je ineens weer wat nieuws ;)
     
  12. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik heb een draagdoek gehad.. Helaas kon ik er niet mee overweg.. :( Heb nu een zak te leen. Even proberen, maar ik denk dat vanwege me rugproblemen het dragen niks voor mij is :(
     
  13. Luipaard88

    Luipaard88 Bekend lid

    3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Ik zou voor voorlees boeken gaan.
    Ik heb een zoontje van 11 weken en het lijkt of hij het nu al leuk vind als ik voorlees of liedjes zing
     
  14. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Dat vinden die kleintjes volgens mij ook echt leuk!! Lekker op schoot naar je stem luisteren en plaatjes kijken (voor zover dat bewust gaat)

    Lekker van genieten :)
     
    Luipaard88 vindt dit leuk.
  15. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Je hebt al een lekkere voetenzak oid voor in de kinderwagen in de winter?
    Een lekker warme winterslaapzak?

    Kleren in grotere maten
    Boekjes
    Speelgoed voor 'later'
     
  16. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.747
    736
    113
    Heb je al een knuffel of knuffeldoekje met zijn naam? En / of een gepersonaliseerd voorleesboek.
    Anders speelgoed waar hij later iets aan heeft, mooie (houten) loopauto ofzo.
     
  17. Meiske80

    Meiske80 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    3.319
    6
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Bumbo is niet goed voor je kindje.. Maar dat is een andere discussie ;)
    Wij hebben de vorige keer een loopauto gevraagd, nu is ze bijna 2 en kan ze er pas op. Maar hij stond ook mooi in de kamer (zo n retro model)
    Deze keer vraag ik idd een bon voor een fotoshoot.
    Vriendin van mij heeft een glijbaan gevraagd. Daar heb je nu niks aan maar later wel heel lang!
    Duplo is misschien ook leuk of iets van de zoefzoef diertjes/toettoet auto's?
     
  18. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Misschien z'n stoeltje met het geboortekaartje ofzo erop geprint. Of gewoon zijn naam?

    Leuk bestek setje/of beker en bordje.
    Cadeaubon voor iets specifieks. (Voor bijvoorbeeld een kinderstoel)
     

Deel Deze Pagina